Hihi. Ja hier hebben wij flip de beer te logeren gehad. Was super leuk. Hier zijn dag kleding gewassen. Was super gezellig.
Hahahaha, ook al zo veel! Ik moest echt slepen joh, met al die spullen. Niet alleen Bruintje, maar ook de tas en spullen die ze al vanmorgen mee had genomen.
Leuk geschreven. Dacht dat jullie een 'menselijk' logé hadden Maar hier nog niet meegemaakt op school. Zoon zou het waarschijnlijk ook niet willen (waarschijnlijk autisme)
Dat was ook de bedoeling van het stukje Mijn oudste heeft het ook nooit gehad op school. Of dat nu is doordat het toen niet gedaan werd (hij is nu 18) of misschien ook door zijn autisme, dat het niet gedaan werd weet ik niet.
Op onze school is het helaas niet, maar ik zou dus een reportage maken over het wilde stap-weekend en de bijbehorende kater: Hoe de logeerbeer ons huis op zijn kop zette | Kiind Magazine
Roos de beer .. Hier ook wezen logeren.. ! Naar de speeltuin/ de kinderboerderij met plastic zak over haar hoofd mee boodschappen doen etc etc.. alles in een ( foto) dagboek en van iedereen iets mee. Hier is er een armbandje toegevoegd aan de koffer vol spullen van Roos de Beer..
Ko logeerde bij mijn oudste toen onze jongste werd geboren Dus die had heel wat te vertellen op school die maandag..
Wij hebben Puckelien op bezoek gehad. Ze had ook een kleine hut koffer en bleef een halve week vanwege een aantal dagen vrij.
Dan zou ik hem onder de douche zetten als de wasmachine niet oké is. Immers gasten moeten zich ook wassen voor ze naar bed gaan (Even gauw in de droger ) en weer fris
Bij zoon op de creche hadden we Puk. Er zijn er 2. Zodra de logeerpuk terug was werd hij in de was gedaan en stond de andere puk in de groep. Logeerpuk was dus een andere Puk dan de crechepuk. De crechepuk werd elke vrijdag gewassen. (en volgens mij tussendoor ook nog regelmatig). Altijd schoon en fris dus.
Of ze dat op school ook zo doen, geen idee. Maar hij ruikt echt heel fris naar wasmiddel. Ben daar niet zo heel neurotisch in hoor
Hier ook een keer Flip de beer te logeren gehad, weekend van Sinterklaas. Dochter keek er amper naar om, moest wel mee naar opa en oma voor pakjesavond, om hem vervolgens in een hoek te gooien en niet meer naar om te kijken. Gelukkig geen boekje er bij waar in geschreven moest worden.