@ riki pff wat een verhaal. Sterkte. Wel fijn om te weten dat jullie geen drager zijn. Dit heb ik wel. Kans op een omfaloce is 1 op de 8000 en ja wij zijn het. Met meteen erachteraan: waarom nu hebben we nog steeds niks.
Ontzettend goed nieuws!!! Gefliciteerd, dat is weer een zorg minder! Ik gun je een fijne nieuwe zwangerschap, een mooi en gezond derde kindje.
wat vreselijk! heel veel sterkte met het verwerken van jullie lune! wat is de wereld soms toch oneerlijk...
Wat fijn dat jullie geen drager zijn, begrijp dat dat een hele opluchting is!! Nog heel veel sterkte toegewenst!!
Even hart luchten...vandaag weer zo'n dag...jarig. Eigenlijk zou ik dit moeten vieren met een dikke buik. Bah...Vanmorgen wel verwend door mijn man en mijn lieve kleine schat, maar ik mis ook iets 😥 En dan nog een cadeautje van moeder natuur erbij (periode). Wel fijn voor zicht op de toekomst 😉 maar hoe emotioneel wil je een dag hebben!
Poeh, dat is wel veel in 1 dag zeg! Hele dikke knuffel! En toch gefeliciteerd. Ik hoop op een beter jaar, een jaar met een gezond kindje in je armen!