Onze man opgenomen in ZH

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Confidence, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi

je bent echt geen slecht moeder hoor in het zh zorgen ze goed voor je kindje en je eigen lichaam is ook belangrijk

ik heb het ook mee gemaakt dat me mannetje met 5 weken opgenomen werd in het zh maar bij mij was het andersom hij kan juist niet poepen (nu nog steeds niet) ik was ook nog herstelende van de bevalling geen keizersnede maar ik heb na me bevalling meer dan 3 weken nog met een chateter gelopen ik voelde me ook toen een slechte moeder om hem elke avond weer achter te laten ik weet dat dat erg rot voelt maar meid geloof me in het zk weten ze wat ze moeten doen en je kan altijd langs of bellen ik was van vroeg in de ochtend tot laat in de avond in het zh en in de nacht thuis slapen

maar geloof me je bent echt geen slechte moeder hoor.

sterkte ermee het is een moerlijke tijd voor je

groetjes xx danielle

p.s ik ben woord blint en kan niet zo heel goed schrijven

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

bah weer afgevallen, gelukkig waren er wat uitslagen goed. Ik hoop dat hij snel aan gaat komen meid!

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Sterkte meis! En voor wat het waard is, ik weet een beetje hoe je je voelt. Ook met een keizersnee bevallen en na 3 dagen moest ik naar huis terwijl ons meisje moest blijven. T was midden in de winter, vroor behoorlijk en dan steeds de auto in en uit met je wond, niet tof! Heb het 1 dag volgehouden maar toen na het laatste bezoek in elkaar gestort toen ik buiten op mijn vriend wachtte die de auto ging halen. Toen ook terplekke moeten besluiten nog maar 1 keer per dag mee te gaan. God, ik heb liggen janken als een klein kind, zo erg vond ik dat! Maar ik wist wel dat het beter was! Na een kleine week mocht ze mee naar huis en was ik voldoende hersteld om voor haar te kunnen zorgen en van haar te genieten.

Dus voel je geen slechte moeder! Luister naar je lichaam en concentreer je op je eigen herstel en de thuiskomst van jullie zoontje! De uren knuffeltijd die je dan zult hebben maken veel goed!

Liefs, Kweenie

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Dank voor jullie reacties.

Vandaag iets vooruitgang geboekt.
    Hij is 40 gram bijgekomen. Joepie!!!
    De poepluires lijken minder te worden.
    KA wil nog 2 dagen de nutrimigen geven en dan overstappen op soya voeding.
    En dan observeren hoe hij daarop reageert.
    Ik hoop dat hij iedere dag een stapje meer vooruit gaat.
    En hopelijk snel weer thuis is.

Is er nog iemand die soyavoeding geeft?
    En hoe reageerde je kindje daarop?

Ben afgelopen nacht weer blijven slapen, maar denk eraan om vannacht even een nachtje thuis te rusten.
    Valt toch wel zwaar allemaal.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh wat goed, 40 gram erbij! Dat is positief!
    Denk aan jezelf hè, genoeg rust nemen. Sterkte!

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Jeetje dit is toch wel je nachtmerrie als kersverse moeder! Heel veel sterkte en hopelijk knapt hij nu snel op. 40 Gram erbij klinkt als een goed begin!
    Denk ook aan jezelf en geef op tijd je grenzen aan!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat lijkt me dat vreselijk!
    Heel veel sterkte en hopelijk mag jullie zoontje snel weer naar huis.

8. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Fijn om te horen dat hij toch al weer wat is aangekomen !

Maar eh... waarom zou je overstappen op andere voeding als Nutramigen zo goed werkt ?

Wij hebben (wegens allergie-preventie-dieet) altijd Nutramigen gegeven en ons meisje doet het daar supergoed op !
    Onze allergoloog, verloskundige en gynaecoloog vertelde ons dat het eigenlijk de beste voeding is die je kunt geven ook vergeleken met gewone voeding.

Kinderen die erfelijke aanleg hebben voor allergieën (vanuit de familie) kunnen namelijk ook heel snel een allergie voor Soja ontwikkelen...

Aan iedereen natuurlijk de eigen keuze. Zou zelf gewoon lekker Nutramigen blijven geven als dat goed gaat hoor. Dan heb je niet nóg eens een verandering voor je kindje; er zit alles in wat ze nodig hebben èn het is supergoed verteerbaar, dus alle voedingsstoffen worden makkelijk en snel opgenomen. Weinig krampjes e.d. dus.

9. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Dank voor jullie reacties.
    Ik heb vanacht een nachtje thuis geslapen en gelukkig redelijk goed geslapen.
    Ik hoop dat ik er zo weer even tegenaan kan.
    Vanavond maar weer bekijken wat ik doe.
    Zo meteen weer gauw naar het ZH.

WenT, de KA wil dit graag omdat ze de nutromigen te duur vinden en hij vind dat er te snel is overgestapt naar die voeding.
    Want zo kom je nog niet achte de oorzaak.
    Dat is het fijne in zo`n ZH, als meerdere artsen je kindje behandelen.
    Ieder zegt en doet wat anders.
    Maar goed, deze arts zou er de hele week nog zijn en ik hoop dat hij weet wat hij doet.

Als blijkt dat die andere voeding niks wordt eis ik gewoon de nutromigen terug.
    Alles voor ons ventje.
    Dalijk dus naar het ZH, ik hoop zo dat hij weer is bijgekomen.
    Duimen jullie mee?

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

Veel sterkte en hou je taai, en mijn ervaring met ziekenhuis is als het te verwarrend wordt even laten weten dat er veel onduidelijkheid is werkt echt( bij ons dan)

liefs marilouise

11. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Fijn dat je redelijk hebt geslapen vannacht. Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je je zoontje gauw weer mee naar huis mag nemen. Dit lijkt me echt vreselijk als kersverse moeder.

Sterkte meid!

12. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik herken heel goed je gevoel.. onze zoon is met een hartafwijking geboren..die heeft ie nu nog..maar daardoor heeft hij inmiddels 4 operaties gehad,..en de 1e maand van zn leventje in t zhuis moeten liggen al..eerst 2 weken ivm de operatie entoen nog 2 weken omdat hij ook afviel.. hebben ze iets in de voeding al veranderd? Bij onze zoon gebruikten ze fantomalt.. dat is poeder voor calorieen..dit zul je vast al gehoord hebben, maar zo niet..dat werkt heel goed..onze zoon kwam daarmee goed aan...maar je hart breekt elke keer als jij weer naar huis moet en je je kleine kanjer daar moet achter laten..ik hoop dat ie snel weer mee naar huis mag!

13. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ja het is idd hartverscheurend om hem steeds achter te laten.
    Maar ik dnek dat ik vannacht weer daar blijf, heb nu 1 nacht kunnen bijtanken.
    Het scheelt iig dat ons mannetje zo makkelijk is, hij huilt nauwelijks en is snel tevreden.
    Anders zou het weggaan een stuk moeilijker zijn.

Hij was vandaag weer 60 gram bijgekomen.
    Het lijkt de goede kant op te gaan.
    Nu hopen dat de soyavoeding morgen ook goed gaat.

bedankt voor jullie lieve woorden, het geeft me wel steun.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Wat fijn dat hij blijft aankomen!
    Geef het inderdaad aan als je vindt dat ze verwarrend zijn, of allemaal wat anders zeggen. Jullie moeten voldoende en duidelijke informatie hebben om beslissingen te kunnen nemen voor jullie zoontje.

Heb zelf ooit 5 dagen in het zkh gelegen met m'n oudste - hij was toen al 11 weken oud en ik was dus fysiek prima in orde - had er niet aan moeten denken om hem achter te laten (situatie was heel anders dan bij jou hoor; hij had veel pijn en een knetterhoge hartslag die meteen 20 slagen daalde zodra hij bij mij lag). Kan me voorstellen dat je hart breekt als je dat moet doen.
    Wil jullie veel sterkte wensen en hoop dat het nu echt goed blijft gaan, zodat jullie snel als gezin weer thuis kunnen zijn!

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo lees het nu pas wat vervelend zeg, gelukkig dat hij nu weer een beetje is aangekomen.;)

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Geweldig dat het beter gaat met jullie kleine man!.. Hoop dat hij goed reageert op de soyavoeding en dat jullie hem snel weer mee na huis kunnen nemen..

Dikke knuffel..

17. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Even een update.
    Ons manneke is weer thuis sinds vandaag.
    We zijn helemaal blij.
    Nu hopen dat het goed blijft gaan en de controle bij de KA volgende week ook goed is.

18. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    He, mocht je je verhaal nog kwijt willen... kijk bij topic prematuren/dysmaturen... meiden weten precies hoe je je gevoeld hebt

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wat fijn dat je mannetje weer thuis is! Hoop dat er nu een tijd van genieten aanbreekt voor jullie!

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat word ik hier blij van wat heerlijk dat jullie mannetje weet thuis is! geniet lekker met zijn drieen, ik hoop dat het nu alleen nog maar bergopwaarts gaat met hem.

Deel Deze Pagina