onze mannen *klaag* *klaag* topic

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetmarije, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat lieve schatje van mij kan ik af en toe ook wel achter het behang plakken...

* Ipv dat ie al zijn spullen zoals sleutels en portemonee in het kastje bij de voordeur legt, laat ie ze overal rondslingeren. Met als gevolg dat ik 's ochtends vroeg als hij naar zijn werk moet ik er uit kan om die rot dingen te zoeken. En elke keer neem ik me voor om het niet meer te doen, maar dan denkt ie volgens mij dat ie ze in mijn nachtkastje heeft gelegd en moeten de laatjes tig keer keihard open en dicht worden gedaan........Zucht! ;)

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Daar heeft die van mij ook een handje van. Alles moet op ZIJN tijd en het is ook noooooit zijn schuld, nee, ik heb het altijd gedaan. Maar owee als ik er dan eens tegenin ga, want dan geef ik hem natuurlijk AAAALTIJD de schuld ;) :x en ben ik ineens degene die altijd doet alsof ze nooit schuldig is ergens aan...

Hij heeft ook nog altijd niet helemaal door dat als je de hele dag alleen thuis bent met een kleintje, dat je dan vaak echt zoveel tijd niet hebt om nog ik weet niet wat allemaal in huis te doen. Zeker niet als dat kleintje een zeer ondernemend peutertje van ruim 1,5 is, die ook erg veel aandacht wil hebben ;) Gaat nog wat worden als de 2e straks geboren is... ;) (als hij eens een dag alleen thuis is met onze dochter, doet hij overigens zo mogelijk nog minder in huis... Als ik hem daar dan op aanspreek dan heeft hij wel weer 1 of andere smoes klaar staan... *zucht*)

En waar ik me aan kan storen is dat hij met sommige dingen echt té nonchalant is. Messen & scharen bijvoorbeeld... Die laat hij nogal eens liggen op plekken die hem op dat moment toevallig het makkelijkste uitkomen. Helaas is dat met enige regelmaat op een plek waar onze dochter er best bij zou kunnen... :$ Er is gelukkig tot nog toe niets gebeurd, ze heeft nog geen interesse ervoor gehad, niet zoiets van 'hé, wat ligt daar voor iets interessants', maar ik kan me er toch goed kwaad om maken. Ze hoeft dat idee namelijk maar 1 keertje wél te krijgen... Dat hij theedoeken bijvoorbeeld ook op de op dat moment makkelijkste plaats neerlegt is ook irritant, maar daar kan ons meiske zich in elk geval niet aan bezeren!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik weet niet of dit ook bekend voorkomt. Stond al een soortgelijke opmerking geloof ik. Maar ik heb ook weleens goede ideeën (over geld, werk etc) :p. Dan leg ik hem dat uit, wat mijn mening daarover is, meneer kijkt me dan stoicijns aan, zo van ,dit meen je toch niet? En een paar dagen heeft ie toch een goed idee! Ja, want dan kunnen we het zo en zo doen. Dan denk ik, ja goed idee van mij he? Maar ik laat hem lekker in de waan dat het inderdaad zijn goede idee is, maar ik weet wel beter, hahaha (oh wat slecht :D:D).

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb een schat hoor, maar,.....

Hij heeft een beetje een kort lontje/lange tenen
    Weet alles beter en kan allllleeeesssss zelf
    Komt nooit toe aan het huishouden, ook al is ie de hele dag thuis met Evy
    En het ligt nooooooiiiiitttt aan hem, maar altijd aan een ander

:D;)

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

slecht??? Ik vind het juist hartstikke knap van je dat je hem in de waan kan laten! Haha, ik zou op zo'n moment gewoon zeggen "ja, goh, wat zei ik nou ook alweer een paar dagen terug!?!"

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ook irritant....manlief spreekt af met vrienden of kennissen op visite of wij moeten op visite, hij vergeet het altijd alleen te vertellen aan mij. Hij verteld het wel uiteindelijk op het laatste moment. waardoor ik als een gek mezelf mag gaan omkleden of zorgen dat er iets in huis komt om te gasten te voorzien van wat lekkers.

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ow vriendlief is altijd zo handig..is hij weer eens wat kwijt oplader van zn tel , sleutels o.i.d..geeft hij mij de schuld..je bent zeker weer aan t opruime geweest..conclusie is dat hij na een tijdje toch zn spullen weer vind en dat het echt zijn schuld is zegt ie oow ja daar had ik t gelaten..

mannen...:)

ook weet hij regelmatig de wasmand niet te vinden als het om sokken gaat..ik kom ze echt overal tegen..of overal 1 paar..:D

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    OOOW dit komt mij bekend voor! Of ik heb een nieuwtje ergens over (bijv een nieuwe winkel geopend) en een paar dagen later komt hij bij me aan van 'goh weet je, daarginds is een nieuwe winkel geopend!' en dan nog keihard ontkennen dat ik degene was die dat hem verteld heeft :$

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zo erg is het hier gelukkig niet, maar mijn man is ook een kei in dingen pas heel laat vertellen (gelukkig voor mij is dat meestal nog wel een dag vantevoren ;)). En dan vooral ook stug volhouden dat hij het écht al wel eerder verteld heeft hoor! Ja, in je dromen misschien...

@mrij: die sokken... zooo herkenbaar! Tegenwoordig gaat het gelukkig een stuk beter. Heb gewoon een tijdlang stug volgehouden om ze én niet voor hem op te ruimen én ook niet te wassen als ze niet in de wasmand lagen. Dat heeft geholpen :D

10. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh door voorgaande berichtjes kom ik weer met allemaal nieuwe ergenisjes:
    waar die van mij heel goed in is is het altijd NOG erger of slechter hebben dan ik. daar kan ik me soms zoooooooo aan irriteren. dan zeg ik eens een keer; schat ik heb hoofdpijn. en ik heb het nog niet gezegd of zijn antwoord is niet iets liefs van; gaat het wel? oid maar nee: oh ik heb ook hoofdpijn, en rugpijn en mn hoofd valt er bijna af en... en...
    ik mag nooit eens iets hebben :p
    en die van mij kan juist niks zelf. bij alles wat ik tegen hem zeg hierover is zijn antwoord; ja maar ik werk de hele dag.
    ik zeg bijv: kan je niet je vieze kopje in de vaatwasser zetten ipv er boven op het aanrecht?
    nee ik werk al de hele dag
    kan je ff jamie naar bed doen?
    nee ik werk al de hele dag...
    pfffffff gek word ik er van. en als ik er wat van zeg dat ik ook al de hele dag met jamie in de weer ben geweest, dan lacht ie en zegt ie: met wat, tv kijken en slapen?
    hij ziet niet dat het hele huishouden ook gedaan wordt als ie er niet is...
    word k af en toe wel een beetje moe van!

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

heeeel herkenbaar :D

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Flikt mijn man ook:( Krijg ook regelmatig een smsje waar we blijven.. Uhm? hoezo? Oja, dat moest ik je nog vertellen.. Goh, ben ik helemaal vergeten.. Nou zullen we dan maar? Lekker handig nu om de kleine dan uit bed te plukken:(

Als hij eind van de week thuis komt heeft hij nog wel eens commentaar op het huishouden.. Toen ik 40 uur per week werkte, schoot het er wel eens bij in en deed ik het op zaterdag in 1x.. Maar nu ik thuis zit mag ik wel eens wat gaan doen;) Uhm, met een kleintje in huis lukt dat ook niet altijd schat.. hij snapt niet wat ik dan de hele week met de kleine uitspook..

Die sokken buiten de wasmand is ook herkenbaar, maar heb aan het begin gezegd dat wat NIET in de wasmand ligt (desnoods ernaast) word NIET gewassen.. en dat heeft geholpen:D Nu gooit hij het netjes in (nouja vaker naast) de wasmand.. Geen probleem, is tenminste beter dan dat hij het overal laat slingeren..

Oja en hij gooit alles op de keukentafel en dan is het mijn schuld dat hij niks kan vinden in die troep;)

13. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh daar word ik ook echt niet goed van. ik heb de hele tijd als ik thuis ben het gevoel alsof ik niet mag stilzitten omdat ik elke keer weer te horen krijg; ja wat doe je de hele dag, behalve tv kijken en met jamie spelen? nou sorry hoor maar ik ruim al JOUW rommel op, doe JOUW was, maak JOUW avondeten klaar, maak het huis schoon, doe boodschappen, ga naar een speelgroepje, haal je op van voetbaltraining, en in de tussentijd weet ik ook nog je zoon aan te kleden, eten te geven, te verschonen, in bad te doen en weer op bed te leggen. even rustig zitten is voor mij luxe;)

maar dat snappen ze niet want ze denken natuurlijk dat zij als enige hard werken en dat de elfjes het huishouden doen terwijl ik op mn luie **** zit

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nou ja zeg....:x

Hebben we laatst zo'n boodschappenpakket van Super de Boer bij elkaar gespaard...zat er ook zo'n doos Liga Continue koekjes bij in.

Ik zet dus net een lekker kopje thee en ik bedacht me dat ik wel zin heb in zo'n koekje. Nooit gehad, dus even lekker zo'n koekje proeven!

Dacht ik....

Kijk ik in de kast waar ik die doos met koekjes heb neergelegd, hele doos met koekjes verdwenen! :(

Is vriendlief er vast mee op stap gegaan naar zijn werk? Heb hem net al een smsje gestuurd dat hij me zo'n koekje door de neus heeft geboord en of hij weet waar ze zijn.

Nog geen reactie tot dusver... Misschien is hij druk bezig om die koekjes op te eten? :p

15. Aura

Aura Niet meer actief

Ooooh waar ik echt elke dag weer pissig van wordt...en dat al bijna 6 jaar...is dat hij altijd zijn was NAAST de wasmand gooit en nooit ERIN!!!
    Wat is het probleem....dekseltje omhoog en kleertjes erin.....
    Waar ik ook heel pissig om wordt is als hij met zijn schoenen op de badmat gaat staan....dan kan ik m wel wat...vind dat zooo onwijs vies.
    voor de rest issie wel lief :D

16. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    haha hier trouwens ook een ergenis: 's ochtends heeft ie altijd een kom muesli, de vaatwasser gaat bij ons elke 2 a 3 dagen aan omdat hij dan pas vol is, dus de meeste ochtenden kan ie het gewoon bij de rest van de vieze vaat erin zetten. maar nee hoor, kom word altijd in de gootsteen gezet. ik zeg er elke keer weer wat van maar hij vertikt gewoon te luisteren...

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Die van mij zegt soms hele rare dingen (het ergste is dat ik er al zo aan gewend ben dat ik niet eens een voorbeeld kan aanhalen, erg he :p), zo gebeurt het weleens dat ik even later zeg; okay, dus we gaan dat en dat doen? Waarop hij zegt; 'Ja, maar dát zei ik niet' waarop ik vervolgens helemaal flabbergasted reageer van; 'Maar je zei het net zelf ook?'. Maar neeeeeeeeeee, dat is dan niet waar ;).

Of als we een meningsverschil hebben, bijvoorbeeld; als hij een hele dag thuis heeft gezeten met de kleine kan hij best wel even de droger voor me aanzetten. Als ik aan het einde van de dag thuis kom en de was is nog nat dan mag ik er toch wat van zeggen? Nee, hier in huis niet, want als ik daar wat van zeg dan zegt hij; 'Ja maar jij hebt vanmorgen het wc papier niet bijgevuld' (bijvoorbeeld he), dan denk ik; Heh, daar gaat het toch helemaal niet over???

Eigenlijk moet ik op dat moment altijd heel hard lachen omdat het kant noch wal slaat.

Nouja, dat is het enige eigenlijk, verder erger ik me nooit aan hem. (Ik lach hem meestal gewoon uit ;), hij mij ook hoor :D).

Deel Deze Pagina