Hai Mijn weekend was lekker rustig. Zaterdag het winkel centrum van Hilversum onveilig gemaakt. Zondag lekker niets gedaan en uit eten geweest. Gewoon een relax weekend deze keer. Deze week de hele week werken op vrijdag na. Poeh dat wordt door bijten zeg blegh. Kreeg vandaag te horen dat ik nog altijd niet op nivo 4 functioneer dus krijg ik mijn diploam spw 4 niet. Heb ook meteen al mijn opdrachten laten vallen en ik doe er geen moer meer aan. Dan maar niet hoor zoek het uit. Ik blijf lekker werken en als ik over een jaar besluit het af te maeken dan mag dat ook. Heerlijk relax geen hoofdpijn meer. Met Bas ging alles geweldig. Gister was ik even bij mijn ouders en toen sprong hij meteen op schoot. Hij denkt dat ie een kat is die op schoot kan slapen. Ach nu kan het nog he. Zo en nu ga ik koffie leuten en clienten in bed gooien. Moet weer wat gaan doen........bah
Lekker hoor zo'n weekend. Wat enorm balen van je opleiding zeg! Wat moet je dan meer doen voor niveau 4? Ik ben nu (sinds zaterdag) klaar met mijn opleiding! Erg blij mee... geeft zo veel rust. Wat voor'n hondje is Bas? Werkze vandaag! Ik moet t/m vrijdag maar dat ben ik gewend. hihihi Liefs Debby
Hey Ik moet een portfolio maken voor school. Hierin staan opdrachten waar ze meer diepgang willen zien. Ik moet methodisch begeleiden er in schrijven en alles op nivo 4. De hele school opdracht wordt hierdoor uit elkaar gehaald maar dat maakt hun niets uit. Afijn ik ben ermee gestopt en heb er ook even genoeg van. Gister aan mijn collega verteld en die zei ook: ga jij nou maar weer eens lekker werken en zie het over een jaar maar weer verder. Bas is een kruising tussen een zwarte labrador en een berner sennen. Hij lijkt het meeste op een labrador maar heeft wat slag in de vacht op zijn rug net als een berner. Ook heeft Bas een half wit kruis op zijn borst. Zal eens een foto in mijn album zetten. Daar was ie wel nog maar erg klein maar heb nog geen nieuwe.
Getver ik krijg de foto er niet op. Nou ja straks weer proberen dan Hoe staat het met je ovu testen? Ik wordt er niet wijs uit dus ik staar maar even naar de slip hahaha. Ben sinds zondag over mijn 32 dagen cyclus heen en nog altijd geen tekens van een naderend iets. Voel verder ook niets qua symptomen zoals bij mijn eerste zwangerschap maar ja dat hoeft niet natuurlijk. Denk dat ik straks maar een zwangerschapstest ga doen. FF checken zeg maar. goed en nu poging Bas laden
Spannend joh! Met mijn ovu-testen staat het vrij rustig whahaaha Ik heb gisteren de eerste gedaan... echt een heeeeeeeel licht streepje, maar geen vruchtbaar slijm of zeurende pijn. Ik ben benieuwd naar Basje! staat ie al in je album... ik kijk zo wel ff. Liefs
hihihi ik heb al gereageerd! Ik heb mijn hondje (oke die van m'n mams) ook in mijn album gezet. Liefs
Nog geen ei slijm gezien maar dat heeft niet iedereen lees ik net. Wel heb ik een zeurende ongie achtig gevoel maar nog geen ongie te bekennen. Zwangerschapstest was negatief. Vanavond gewoon lekker klussen kan jou het schelen.
Klusserdeklus... m'n mannetje komt pas over 2 uur thuis... nog ff wachten dus. Ik hoop trouwens dat je pendel uit komt! Er is gedoe bij Daan op zijn werk dus hoop dat ie zo een beetje te genieten is. Liefs
Heej Kim, Vraagje: Kun je door je ei ook een beetje roze vloed hebben? Ik heb het de hele dag al warm, mijn handen zijn koud trouwens, maar het lijkt wel of ik gloei. Ik voel de hele tijd kleine steekjes rechts in mijn onderrug. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat ik de eerst komende tijd niets zou voelen, niet ongi zou worden of wat dan ook, ik heb namelijk helemaal geen slijm wat ik voorheen met mijn spiraaltje juist wel had... Van mijn ovu testen wordt ik ook niet veel wijzer... t was maandag heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, dinsdag helemaal niets, woensdag weer heeeeeeel licht en gister nog iets lichter.... hihihi Hoe gaat t bij jou? Vanavond is je ventje weer lekker thuis hea? Ga je nog iets leuks doen dit weekend? Liefs
Meid verstand van eitjes heb ik niet echt. Kan wel dat je wat roze afscheiding verliesd bij een innesteling maar bij een ei sprong zou ik het niet weten. Ik heb pijn in mijn buik. Nog altijd een strek ongie gevoel maar dan zonder ongie. Ben ook moe maar dat kan ook komen door de drukke dagen die ik heb gehad. Volgnde week ergns nog maar een test doen om eens te zien wat die gaat zeggen. Woensdag zou ik op 6 weken zitten in een nieuw cyclus. Ben echt benieuwd wat het gaat brengen. Tja ik moet weerw erken digt weekend dus echt relaxen zit er niet in ben ik bang. Ach ik doe het hier gewoon rustig aan dan heb ik ook een beetje weekend.
Hey Kim, Goedemorgen! Ben je deze week wel weer een dagje vrij? Mijn ongi heeft goed doorgezet een record aantal dagen van 3! Wauwwwwwwhhh... Nu bijna niet meer maar misschien zet het later op de dag nog een beetje door. Hoe gaat t met jou en je ventje? Gister ben ik helemaal ingestort, heel raar... Ik was mijn moeder aan t helpen met de verjaardag van mijn opa. Ik kon niets hebben en plotseling een enorme huilbui! Nu gaat het gelukkig al wat beter, nog wel erg moe. Maar ja... We hebben een hele week om bij te komen. Liefs Debby
Leuk he die hormonen hahaha. Ik heb vandaag lekker vrij en aankomend weekend ook dus ik kan bijslapen. Je heb wel een korte ongie gehad dan zeg. Maar als het zo heftig was dan zal het geen innesteling zijn geweest denk ik. Ach he nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik zit nog altijd te wachten op iets. Positief, ongie of iets wat op een ei lijkt. Wordt er stapel dol van. Hier alles goed hoor met ons. Vanmiddag met een vriendin naar de VK voor controle want die is bijna 12 weken zwanger. Ben benieuwd of ik een klein baby hartje kan horen. Vond het in het begin wel even steken maar dat was vooral omdat wij erg vlak op elkaar zouden lopen met zwanger zijn. Vind het wel heel fijn om met haar erover te kunnen praten. Nog wijs geworden uit je ovu testen? Liefs Kim
nee, maar dat klopt ook wel omdat ik ongi moest worden. Ik heb zo veragdering! Blegh! moet ik weer notuleren over onderwerpen die me niets intereseren enz... Ik slaap nog bijna! Voel me echt nog niet goed... Constant hoofdpijn enz.... Over mijn ongi, misschien komt t morgen nog wel... maar ben nooit zo lang ongi hoor... Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn... maarja. Misschien een uurtje eerder naar huis vandaag en morgen middag ben ik vanaf 12.00uur vrij, dat heb ik al geregeld. Hoop dat je snel iets terug vindt van je cyclus.... Liefs
Ellende he dat je altijd maar af moet wachten. Ik ben gister mee geweest naar de VK met een vriendin. Heb aan haar gevraagd hoe lang het gaat duren voordat mijn cyclus weer op gang gaat komen. Zij denkt dat het niet lang meer gaat duren omdat het al 6 weken geleden is. Als ik met 10 weken nog geen zekerheid heb moet ik de HA bellen. Denk alleen dat ik met 8 weken al ga bellen want ik ben het wachten dan wel beu. Maar ze zei ook, ben je inmiddels niet alweer zwanger. Tja dat weet ik dus ook niet omdat mijn test van afgelopen week negatief was. Heb dus nu besloten dat ik deze week weer een test doe en als die negatief blijft en er geen ongie is dan doe ik er de week erop nog 1. Als die ook niets aangeeft dan bel ik de HA en dan maken ze maar een echo ofzo. Afijn duidelijk is het nog steeds niet. Vanmorgen om 7 uur al wakker gemaakt door de schilders die bij de buren bezig zijn. Hij heeft een huur huis en die wordt opnieuw in de verf gezet aan de buitenkant. Ben ik niet blij mee want om 7 uur al zo'n herrie naast mijn hoofd grrrrrrrrrrr. Ben dus nu maar koffie aan het leuten en op het forum aan het lezen. Oh heb jij het topic 15 jaar en een kinderwens al gezien. Belachelijk vind ik het. 15 jaar en volledig op je 23 jaar oude vriend leunen en dan ook nog een kind willen. Snap sommige mensen hier dan ook niet hoor dat ze mee gaan in haar verhaal en het goed keuren. Volgens mij spoor je dan ook niet helemaal
Ik heb het niet helemaal gelezen, want gisteren waren het al 10 pagina's... pffff... Toen ik die leeftijd had, zat ik ook niet goed in mijn vel, ik kon nog wel naar school en andere dingen doen. Ik wilde toen een kindje om weg te kunnen zijn van mezelf, dan kun je van je kindje houden en hoef je niet van jezelf te houden. :S Ben blij dat ik het toen niet doorgeet heb, er zijn nog zoveel dingen die je moet leren... nog zoveel dingen die je nog niet hebt gedaan. Ik heb best heftige therapie gedaan en ben daar super goed uit gekomen. Dat is nu alweer een aantal jaar geleden en ik denk dat we nu echt klaar zijn voor een kindje. Wel fijn dat je het met een pro hebt kunnen bespreken, ook al ging het eigenlijk niet om jou... Ben erg benieuwd. Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar anders dat je maar snel ongie mag worden. Wakker worden gemaakt door schilders, verwarmingsmonteur, glazenwasser of wat dan ook is nooit leuk! Grrrr... Kan je een keer uitslapen staan zij voor je neus. Vanmiddag lekker vrij, ga ik met mijn mannetje mee naar een of andere truckersdag... misschien wilt hij vrachtwagenchauffeur worden. hihihi Op zijn huidige werk gaat het toch niet zo goed, het is niet iets wat hij wilt blijven doen. Hij heeft wel gezegd dat hij voor ons zal zorgen. en er is nog niet eens een ons... hihihi Liefs Debby
Ik ben blij dat je toen wel zo helder was dat je niet heb doorgezet. Op die leeftijd kun je simpel weg niet voor een kind zorgen. Misschien als ze klein zijn maar wat als ze straks naar school moeten. Bakken met geld en jij kan het niet betalen. Vind dat niet een goede basis voor een kindje. Tuurlijk ben jij nu ook geen oude bok maar je heb wel een goede stevige basis voor een kindje. Je heb werk en een huisje en natuurlijk je vent hahaha. Ook zonder vent kun je een kind opvoeden maar dan wel als je zelf alles voor elkaar heb. Gisteren heel in de verte een baby hartje gehoord, was zo mooi. Ben wel een beetje trots dat ik er bij mocht zijn. En mijn vriendin die zei zelf dat ik nog een vraagje had en of ik die mocht stellen. Heb hier ook even gezocht en er zijn dames die pas na 2 weken positief testen dus tja. Denk dat ik straks de drogist maar in ga en 4 testen haal want eigenlijk kan ik niet wachten. Hoop dat jij ook snel positief slijm heb gevonden of een streep in dat geval. Mogen we beide zwanger zijn! Veel plezier vandaag bij de vrachtwagens. Vrienden van mij rijden ze ook en ik vond het erg stoer om op school opgehaald te worden door een vrachtwagen hahaha. Fijne dag!
Hey Kim, Ik moet heel even mijn ei kwijt. Pfff.... wat een gedoe... Daan heeft vanmorgen per direct zijn baan opgezegd. Hij heeft wel zijn 2de baan waar hij meer kan wereken en per uur meer verdiend. dus opzich is dat het probleem niet... Wat wel een probleem is is dat hij echt niet weet wat voor een baan en opleiding wilt gaan doen! Arggggghhhhhh! Net belde hij zei hij ineens dat hij een managementopleidng wilt gaan doen Ik vroeg dus waarvan? Van welk vak? Maar dat wist hij nog niet.... Bleghhhh! Vanmiddag heeft hij een gesprek bij Startpeople, hoop dat daar iets uit komt. Liefs Debby
Jeetje meid dat is niet zo best. Vind het niet helemaal correct van Daan dat hij zonder pardon even een baan opzegt. Hij heeft het geluk dat hij nog een andere baan heeft waar hij meer verdiend maar ik vind wel dat hij moet nadenken voordat hij zoiets doet. Hij moet eerst maar eens goed gaan bedenken wat hij nou eigenlijk wil gaan doen voordat hij alles laat vallen en thuis gaat zitten. Straks ben je wel zwanger en dan wil je dit echt niet meemaken. Heeft hij al een carrière test gedaan op internet, daar kan hij ook een beetje uit halen wat het beste bij hem zou passen. Bij mij klopte hij in ieder geval toen ik hem deed. Hier nog altijd geen veranderingen lichamelijk gezien op de nog altijd licht aanwezige krampjes. Heb gisteren bij sensitest een bestelling gedaan en wacht nu op het pakje. Heb boven een bakje staan met ochtend pies zodat ik mooi nog kan testen als ze binnen komen voordat ik naar mijn werk ga. Als ik ze vanavond pas zie dan test ik morgen wel. Meid babbel vanavond eens met die man van je en geef hem een schop onder zijn hol. Tegenover jou en jullie wens kan hij deze beslissingen niet zomaar maken. Succes meissie. Liefs Kim