Onze mannen willen toch.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debby86, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Nou t zat er aan te komen en hij had het wel een beetje aangegeven... Ik heb alleen gezegd bel eerst het uitzendbureau of je meer bij je andere werk kan werken vooradt je het andere op zegt.
    Ik weet niet of hij dat heeft geinformeerd... maar z'n baan heeft hij opgezegd.
    Hij heeft wel zo'n test gedaan, daar kwamen een aantal zeer specifieke beroepen uit. Zoals poelier, politieagent, rij-instructeur (vind ik trouwens wel wat voor hem) enz enz...
    Hij gaat nu op zijn school een traject doen waarin ze hem begeleiden een geschikte richting en baan te kiezen.
    Stond net gewoon in het toilet te huilen... Pfff ik probeer het zijn ding te laten, moet dat iedergeval proberen.
    Hoop dat er snel verandering in komt.

    Begint mijn vriendin ook al te zeuren dat ik as weekend niet wil lunchen, terwijl we al as weekend naar Beverwijk gaan...

    Liefs
     
  2. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik begrijp wel dat je druk bent, ben ik ook, maar is dat een reden om alles zomaar te laten versloffen? Als ik geluk heb zie ik je 1x per week en in t weekend al helemaal niet meer..  Sorry maar ik blijf niet steeds vragen of ik je nog ga zien..

    Bovenstaande mailde m'n vriendin naar mij... ? :(
     
  3. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Die vriendin moet niet zo zeuren.
    Jij had al plannen gemaakt dus moet ze haar mond houden.
    Je zou wel kunnen gaan lunchen op zaterdag en dan zondag naar beverwijk kunnen gaan maar ja jij heb al een afspraak gemaakt en daar moet zij dan maar begrip voor hebben hoor.
    Jullie zijn alleen de weekenden samen thuis dus logisch dat je samen iets wil gaan doen.
    Lijkt me niet meer dan normaal hoor.

    Denk wel dat jij je gevoel naar Daan moet uitspreken.
    Manuel zeurt ook steeds over mijn werk en dat ben ik zo ongelofelijk zat.
    Heb al meerdere keren aangeven dat hij op moet houden maar het dringt niet echt door geloof ik.
    Denk dat ik een keer ontplof als hij er nog langer over door gaat.
    Gedrag van zijn vader en erg lastig te doorbreken.
     
  4. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Nee het is nog erger... Ze gaat mee naar Beverwijk! Dus snap er geen fukkeduck van. hihihi

    Mannen en werk, het lijkt wel of ze denken dat er een perfecte baan bestaat.

    Nou jah...

    Ik heb net vergadering gehad en dat was wel gezellig. Mijn humeur is dus een stuk beter geworden.

    Zijn je testen al binnen gekomen?

    Liefs Debby
     
  5. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dwbby jeetje wat een vriendin ik heb een vriendin al meer als 1 jaar niet gezien maar wel bellen wel bijna elke dag met elkaar en we zijnnog steeds goeie vriendinnen
     
  6. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik laat haar maar even razen denk ik...

    Ik houd er niet van als mensen aan me lopen te trekken, dan ga ik juist mijn rug toe keren.

    Ik geef toe dat het contact voorheen veel beter/closer was, tot dat zij een vriendje kreeg en geen tijd meer had voor mij. Maar dat begreep ik wel... Ik zocht andere dingen om te doen, mijn vriend heeft nu ook in de weekenden vrij dus vind het ook leuk om dan met hem te zijn. Inmiddels is haar relatie weer over en wilt ze weer meer aandacht van mij. Maarja, zo werkt dat niet...

    Liefs Debby
     
  7. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nee zo werkt dat inderdaad niet.
    Ik ben door zo´n zelfde situatie ook het contact met een hele goede vriendin verloren.
    Na 2 jaar belde ze pas weer een keer met spijt dat ze me zo had behandeld.
    En toch is dit iets wat tussen ons in blijft staan en zal het nooit meer worden zoals voorheen.

    Inmiddels thuis al wat duidelijker of is Daan nog aan het dubben.

    Liefs mij
     
  8. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Daan is nog steeds aan het dubben...
    Het gaat van vrachtwagenchauffeur naar autospuiter tot manager.
    Bij het uitzendbureau gaan ze hem voorstellen bij een bedrijf waar hij orders moet picken en dan zelf weg moet brengen. Het lijkt me wel wat voor hem, iedergeval tot dat hij er achter is wat hij wilt doen.
    Dan kan hij iedergeval zelfstandig werken!

    Ben de laatste tijd zo enorm moe, 's avonds kan ik mijn ogen al niet meer open houden. Erg gezellig dus...

    Het gekke is Joyce behandelde mij eerst zo en nu heeft zij het idee dat ik haar zo behandel. Ik denk dat het een logisch gevolg is als je een relatie hebt. Ik zie haar meestal wel 1x in de week maar dat vind ze te weinig. :(

    Nou ja... nieuwe werkdag met nieuwe kansen! hihihi :)

    Liefs Debby
     
  9. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Hey Kim,
    Hoe gaat t met je? Weet je al wat meer?

    Zondag zou m'n ei moeten springen, buiten dat ik enorm moe, duizelig enz enz ben heb ik nog geen klachten of juist kenmerken dat het er aan komt.

    Vanaf morgen ga ik testen...

    Daan heeft een opleiding gevonden, nu nog een leuk leerbedrijf. Hij heeft al bij 3 bedrijven gesolliciteerd, maar nog geen reactie. :(

    Kusssss Debby
     
  10. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hey Deb.

    Nou hier nog steeds helemaal niets, noppes, nada.
    Heb aan de pendel dames mijn vragen gesteld en 1 daarvan geeft aan dat ik nu zwanger ben en de andere geven me de maand December.
    Ach ik zie het wel allemaal, kan toch niets anders doen.
    Zal van de week de VK is bellen en kijken wat die zegt.

    Gelukkig dat Daan wat gevonden heeft.
    En geef de bedrijven even de kans om te reageren en als hij deze week nog niets heeft gehoord dan kan hij ze altijd bellen.

    Ik ga om 12.00 uur richting ziekenhuis want een vriendin van mij laat de 20 weken echo maken.
    Ik en mijn moeder zijn uitgenodigd om mee te gaan dus ik ben zeer benieuwd.
    Wij krijgen ook te horen wat het wordt als ze het kunnen zien dan he.

    Liefs Kim
     
  11. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ohhh wat spannend joh!

    Wel leuk dat je mee mag, maar ook erg confronterend lijkt me.

    Ik hoop dat de vk je iets meer duidelijkheid kan geven. Maar je test van laatst was dus negatief...?

    Ik heb me ook laten pendelen:
    1tje in oktober zwanger van een jongetje
    en de ander zwanger in januari van een meisje... :(
    Misschien moet ik me ook nog door iemand anders laten pendelen... hihihi

    Het slipstaren is begonnen! :oops:

    Ik hoop echt dat je snel meer duidelijkheid hebt.
    Veel plezier vanmiddag!

    Liefs Debby
     

Deel Deze Pagina