Onze mannen willen toch.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debby86, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ikke in Amersfoort!

    En m'n mannetje is inderdaad de pineut de 13 t/m de 16e! Whahahahaha :)

    Hoe gaat t met jullie eigenlijk?

    Met mij opzich wel lekker! Zit een beetje teveel op deze site, terwijl t werk gewoon door gaat... hihihi :oops: Maar verder helemaal super!

    Liefs Debby
     
  2. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Oke ik woon in Den Haag....

    Het gaat met mij ook super, heb hetzelfde probleem als jou (zit een beetje teveel op deze site)
    En ik kan haast niet meer wachten totdat ik eindelijk gestopt met de pil en kan gaan "oefenen" :D :D :D
    Eerst ga ik ook nog lekker op vakantie...wie weet is het raak tijdens de vakantie.... :D ik ga namelijk van 23 sep. t/m 08 okt. naar Turkije :D
     
  3. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Lekker hoor! Ik ben nu ruim een week terug uit Turkije! T was wel erg warm hoor... maar wanneer jij gaat is het gelukkig alweer iets afgekoeld.

    Na het stoppen is t geen oefenen meer, dan is t voor t echie!

    Ik had gezien dat je in Den Haag woont, daarom ook mijn opmerking om naar Scheveningen te gaan :p

    Liefs
     
  4. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Oh oke....daar had ik nog niet zo over nagedacht hihihihihi...maar scheveningen is inderdaad heel erg leuk en gezellig zelfs als het wat minder weer is ;)

    Maar het is inderdaad niet echt meer oefenen als ik gestopt ben...eigenljik moet ik nu oefenen :p hihihihihi
     
  5. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Whahahaha :)

    Waar wacht je op! hihihi
     
  6. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    hihihihihi zou wel willen, maar zit op me werk en hij ook.... :( vanavond...we hebben nog een paar daagjes om te oefenen ;)
     
  7. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Indd!

    Ben benieuwd of mijn mannetje anders gaat doen wanneer mijn spiraaltje er uit is... misschien gaat hij dan wel sex ontwijken of voor t zingen de kerk uit ofzo. hihihi :) Ja, je weet maar nooit toch!
     
  8. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Nu dat je dat zo zegt....zet mij dat idd ook wel een beetje aan het denken :( k ben sowieso ook heel benieuwd als we zwanger zijn hoe hij daar mee om gaat....
     
  9. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    ja inderdaad...
    Soms denk ik dat mijn mannetje dan overdreven voorzichtig met me gaat doen.
    Dat hij denkt dat het kindje anders een hersenschudding kan krijgen ofzo. Maar niet alleen met sex hoor ook op andere gebieden... hihihi Wel schattig!

    Liefs
     
  10. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Zo en wie kwekken er hier nu.

    Met mij gaat het ook prima hoor.
    Ik woon in Lelystad dus lekker uit jullie buurt :D.
    Deze site is te verslavend.
    Ben nu mijn huis aan het soppen en huiswerk aan het maken en dan ook nog hier aan het kijken.
    Hoe bedoel je, een vrouw kan meer dingen tegelijkertijd doen.

    Ik weet dat mijn mannetje bang was dat de sex de miskraam had veroorzaakt dus ben benieuwd wat hij gaat doen als ik straks weer zwanger ben.
    Geen sex tot het kind er is aaaaaaaahhhhh.

    Afijn ik heb net even voor de grap een ovu test gedaan en ik heb een heel licht tweede streepje.
    Nu moet hij er weer vanaf knallen dan weet ik dat ik goed zit.
    Heb toch het gevoel dat het wel eens dit weekend zou zijn dus veel aan de klus.
    Jullie weten wat ik ga doen behalve werken :p

    Bla bla bla zo en nu ga ik stofzuigen.
     
  11. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Whahahaha :)
    We zijn lekker bezig hiero!
    Net vergadering gehad en het eerste wat ik doe is weer kijken of er een nieuw berichtje staat! hihihi

    Ohh ik hoop het voor je meis! en dat het nog gaat lukken ook! Loop je wel voor op ons... hihihi Ik gun het je van harte!

    Welke ovutesten heb je? misschien wil ik ook aan de test... maar weet niet hoe m'n mannetje daar op gaat reageren. Misschien maar eens voorleggen aan hem. Om het stiekem op mijn werk te doen is ook zo raar hea?!? whahaha :)

    Is je huisje weer aan kant?

    Liefs Debby
     
  12. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn huis is weer netjes en mijn mannetje is even tussendoor thuis.

    Ik heb de testen besteld bij sensitest.nl.
    Heb ze apart gelegd en Manuel weet er ook niets van hoor.
    Wil hij helemaal niet weten dus ik vertel het hem ook niet.
    Hoorde net uit zijn mond dat als het nu weer gebeurd dan gebeurd het.
    We gaan er niet op klussen zeg maar.
    Ach ik heb af en toe toch pech want hij is er niet altijd.
    Vind het nu dan ook wel weer spannend en hoop dat ik snel mijn ei heb gevonden.

    Zo ik ga lekker pasta eten.
    Lees straks wel weer bij.
    Verslavend topic dit :p
     
  13. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Dat zou mijn mannetje ook zeggen... We klussen er niet op hoor. Maar ik ben benieuwd wat hij zou zeggen als hij teleurgesteld is omdat ik ongie geworden ben.

    Misschien doe ik het ook wel gewoon zonder dat ik het hem vertel. Als hij er om vraagt vertel ik wel waar het voor is maar anders houd ik het lekker voor mezelf.

    Is er een bepaald moment in de dag dat je die testen moet doen. Ik keek gister ook bij Sensitest, gewoon die simpele wil ik gaan bestellen 24 stuks... Maar dan zou ik die testen rond een uurtje of 18.00 willen doen.

    Liefs Debby
     
  14. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Jeetje... wil ik die testen bestellen... zit m'n randomreader niet meer in mijn tas! Grrrr...

    Als ik ze maar heb voor de 11e ongeveer. hihihi

    Liefs Debby
     
  15. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Geloof wel dat je zo'n beetje elke dag rond dezelfde tijd moet testen.

    Oh en als je de bestelling meteen betaald nadat je een email heb gehad dan heb je het 1 hooguit 2 dagen later in de bus.

    Ik heb ook die gewone goedkope dipsticks hoor.
    Moet alleen even een schoon bakje ervoor hebben want het moet wel opgevangen worden.

    Tot nu toe hier hele lichte streepjes te zien.
    Hoop dat ie snel donker is.
     
  16. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ze laten het op de site ook gewoon zien in een plastic bekertje, zo'n doorzichtige... maar dat maakt niet zo veel uit denk ik.

    Goedemorgen trouwens!
    Hoe gaat t met jou/jullie? Weet niet of Cyntje al mee leest...? hihihi :)

    Ik hoop voor je dat ie van t weeknd hartstikke donker is!

    Liefs Debby
     
  17. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Goeiemorgen!

    Hier is alles goed.
    beetje nerveus.
    heb vanmiddag weer een gesprekje op mijn werk over mijn opleiding.
    Ze vinden dat ik me meer open moet stellen en meer moet laten zien van mezelf.
    Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het er nu voor staat.

    Met jou ook alles goed?
     
  18. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ohhh ja... jeetje... dat zijn nooit echt leuke gesprekjes. Maar je leert er van moet je maar denken. En inderdaad je weet dan wel waar je staat.

    Met mij is alles goed! Beetje duizelig af en toe. Ben ik wel vaker hoor. Hopelijk as weekend of maandag ofzo ongi worden, hup spiraal der uit en dan voor t echie! Heb er zo'n zin in! hihi
    Daan en ik zijn nog closer geworden dan voorheen. Helemaal verliefd! en hebben ineens weer heel veel lol samen.

    Liefs Debby
     
  19. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Blij toe dan Daan en jij ineens weer vlinders hebben.
    Kan ook anders als ik het zo af en toe lees.

    Ik word soms een beetje moe van mijn werk aangezien ik wel leerling ben maar altijd alleen sta te werken.
    Er zijn gewoon dingen die ze niet zien maar waar ik wel op word aangesproken.
    Mijn mentor op school zei het heel mooi: "als je er gewoon werkt dan zeggen ze niets, maar nu je leerling bent pakken ze je overal op"
    Dat is zo waar he.
    Ach ik zal het wel weer zien.
    Mijn kop staat er niet naar als ik eerlijk ben.

    Zo 7 opdrachten af en nu nog zien og het goed is gekeurd.
     
  20. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Goedemiddag dames :D

    Nu lees ik weer mee hoor ;) tenminste als ik tijd heb qua werk.... :(

    Dames...ik ben nu bezig met de laatste pillen, maar ik had vanmorgen een klein beetje rood/rozige afscheiding :(
    Volgens mij is mijn hele lichaam in de war
     

Deel Deze Pagina