Onze mannen willen toch.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debby86, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik heb een tijdje detailhandel gedaan, daar had ik het precies zo! Ik had echt t idee de pispaal te zijn daar! Ik deed alles verkeerd, maar was wel de enige die ideeen had over styling enz. (Ik werkte bij de Trendhopper) Het leek wel of mijn leidinggevende een beetje bang werd dat ik haar functie over zou nemen ofzo.

    Nu heb ik een heerlijke baan, soms wel een beetje saai. Maar mijn baas vind dat ik mijn werk perfect doe en wil me in alles begeleiden... Echt helemaal super. Het is fijn om te weten dat ze tevereden met me zijn ieder geval.

    Jeetje 7 opdrachten! Goed hoor! Ik heb over 2 weken examen. Zakelijk Engels... ik heb er nog niets voor gedaan. Het boek heb ik pas 2x in gekeken. Dus ik moet nog ff hard aan de slag.

    Liefs
     
  2. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Hmmm... ik ben er nog niet zo in thuis... helaas.

    Maar weet wel dat mijn lichaam ook allerlei onverklaarbare pijntjes enz heeft.
    Ik denk dat het bij mij komt omdat ik er dag en nacht mee bezig ben, VRESELIJK GEWOON!
    Vanmorgen kreeg ik ook steken in mijn onderbuik, ben vandaag al de hele dag duizelig, hoofdpijn en ben kribbig oh.. ja en sinds net ook misselijk. Ach.. misschien naderende ongi.

    Liefs Debby
     
  3. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Raar cyntje dat je lichaam nu al zo gaat doen.
    Als je nog aan de pil bent dan moet het niet anders gaan dan anders.
    Ach nou ja nog even de laatste dagen en dan stop je ook.

    Laat je niet te gek maken door je lichaam want dan wordt het zwanger worden geen feest.

    Debby ja kan de testen wel vast bestellen.
    Krijg je een email met de betalings gegevens en dan ben je vanavond vroeg genoeg.
    Als het goed is gaan ze morgen op de bus als je heb betaald en dan heb je ze overmorgen.
    Ze zijn super snel bij sensitest.
    Je krijgt ook meteen een kortings bon meegestuurd bij je testen voor een volgende keer.
    Hoop dat je die niet nodig heb hahaha.

    Manuel zei gisteren toen ik hem besprong, Kim wil kindjes maken.
    Ehm ja is dat erg dan.
    Hij vond het niet erg hahaha.
    Poeh nu nog raak schieten.
     
  4. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Whahahaa :) Echt?!?
    Leuk dat hij er zo mee om gaat!

    Ohh dan ga ik gelijk ff die testen bestellen.
    Ik ga er niet vanuit dat ik genoeg heb aan 24 stuks, maar je weet maar nooit.

    Ik heb zin in maandag... ik heb zin in maandag... ik heb zin in maandag... :)


    Liefs
     
  5. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ikke ook ikke ook maar dan voor jou :D

    Ja leuk he hoe hij reageerde.
    Zijn collega had hem van de week gebeld want iedereen daar weet wat er is gebeurd.
    Tja dat krijg je als je ineens weg moet en heel erg serieus kijkt.
    Die man vroeg hoe het ging met mij en met hem.
    Tja de situatie is weer een beetje zoals vanouds.
    Vraagt die man of we er nu weer snel voor gaan.
    Tja zegt Manuel: als het raak is dan is het raak.
    We doen het trouwens al sinds die tijd dat ik zwanger was niet meer met condoom.
    Dus nu moet het zaadje zijn werk nog doen hahaha.

    Ben er wel super blij mee.
     
  6. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    BESTELD! :oops:
     
  7. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    hahahahahahaha
     
  8. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ja dat krijg je dan...
    Wel grappig dat mannen toch ook stiekem een zwak hebben voor babytjes. hihi

    Daan zou ook ongeveer zo reageren, maar hij wil het tegen niemand zeggen tot dat we echt zwanger zijn. Logisch ook... want niet iedereen is altijd even blij geweest met onze relatie. Dus hij ziet er nu al tegen op om het als het zo ver is tegen zijn mams te vertellen. Zij zal er in eerste instantie niet blij mee zijn, denkt hij.

    Ik zal aankomend weekend in gedachten z'n zaadjes aanmoedigen om hard te zwemmen ok?!?

    Liefs
     
  9. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Zal een post doen als ik een duidelijke streep op mijn test heb gezien.
    Het is nu nog erg vaag dus ben benieuwd of ik ook echt een ei heb als hij er zou moeten zijn als ik geen MK had gehad.
    Ik heb wel een beetje een rottig gevoel in mijn lijf.
    Beetje pijn in mijn rug, af en toe wat steekjes in mijn buik en richting eierstok.
    Zal het wel zien :p
    Duim jij maar hard op een ei bij mij.

    We hebben de eerste keer verteld dat we zwanger waren aan mijn ouders en 2 vrienden.
    Tja kan niet liegen tegen mijn ouders en die vriendin is ook zwanger dus vond het alleen maar leuk.
    Nu weet ik niet of ik het zo snel al vertel.
    Aan de ene kant heb ik nu wel heel veel steun van hun.
    Eerst maar weer zwanger worden en dan zo snel mogelijk een echo.
    Hoop met een week of 8 al en als het kan nog 1 er na omdat ik dit al een keer heb meegemaakt.

    Jou schoonmoeder moet niet zeuren.
    Jullie leven, jullie beslissing.
    Mijn schoonmoeder reageerde ook vreemd toen manuel belde dat we niet op visite kwamen vanwege een MK.
    Heel erg droog en of we dit dan wel wilde bla bla bla,
    Ze reageerde alsof ik manuel had opgedrongen mij zwanger te maken.
    Heb deze gedachte eens uitgesproken tegen Manuel en die vond het ook wel iets van waarheid hebben.
    rare mensen leven er toch
     
  10. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Volgens mij denkt zijn moeder dat ik het wil omdat ik bang ben hem te verliezen... en inderdaad ook dat ik het Daan heb opgedrongen of wat dan ook!

    Nou als dat allemaal zo was dan zou ik toch helemaal geen kindje willen. Juist omdat het zo goed gaat en omdat ik het idee heb dat we beide voor 100% achter de relatie staan wil ik het!

    Maar laten we positief blijven...
    Wie weet gaat ze helemaal uit haar dak! :)
    en vind ze het hartstikke leuk.

    Ohhh trouwens ik hoor net dat ik 9 september naar Sympfonica in Rosso ga! (Hoe schrijf je dat?)


    Liefs
     
  11. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Leuk leuk leuk lekker een dagje weg.
    Je krijgt het druk in september zeg.
    Klussen, eisprong meten, dagje weg nou nou :p

    Ach weet je, als jullie er maar blij mee zijn.
     
  12. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Daar gaat het uiteindelijk om!
     
  13. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Maansteen en testen zijn besteld en betaald! :)

    Ben erg benieuwd!

    Liefs
     
  14. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Cyntje! Jij ook aan de maansteen?!?!

    Ohhh ben best zenuwachtig voor maandag...

    Liefs
     
  15. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Hahahahaha ja ik heb er toch ook maar 1 gekocht :oops:

    Alleen ik heb hem echt HEEL goed bekeken voordat ik m om ging doen...nu zitten er al meer barsten in en bij 1 barst is het aan de zijkant zwart :( dit was eerst niet...weten jullie wat dit inhoudt?
     
  16. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Hmmm nee... wat ik hier heb gelezen is dat als er barsten in komen dat hij zijn werk heeft gedaan. Maar dat lijkt me erg snel. hihihi

    Ik hoop hem morgen te krijgen. Heb je ook nog een leuk vormpje? Ik heb een hartje besteld.

    Liefs
     
  17. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Mmmmm dat is wel raar....en wat nou als je al zwanger bent en dat ding om doet.... :(

    Maar ik heb hem ovaal :D hij is echt heel mooi (vind ik :p)
     
  18. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

  19. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Hahahahaha ja dat had ik gisteren allemaal al gelezen, want heb nog zitten dubbe of ik hem daar zou bestellen maar heb toch maar besloten om bij in het centrum te gaan zoeken ernaar ;) (had het geduld er niet voor om te wachten :p)

    Maar dat beantwoord niet echt mijn vraag... :( of ie ook barsten en zwarte stukken er in krijgt als je al zwanger bent en hem omdoet.... :(
     
  20. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

Deel Deze Pagina