Het is in ieder geval niet schadelijk voor je. Dus kwaad zal het niet doen. Vanavond komt mijn mannetje lekker thuis en gaan we uit eten hoorde ik net. Helaas nog geen ei te vinden. Dikke pech
Mmmm Kimmeding jammer dat je ei er nog niet is maar die zal vast en zeker nog wel op komen dagen en wachtend en zoekend naar de zwemmers Dit forum is serieus gewoon te leuk, als ik hier eenmaal opgezeten heb ben ik hier bijna niet meer van af te slaan terwijl ik wel gewoon moet werken
Hahaha dat probleem ken ik hoor. Heb hem op mijn werk ook vaak wel even aan staan. Ben nu toevallig de hele week vrij geweest en moet morgen avond weer. Straks nog maar eens een ovu test doen om te zien of het streepje al donkerder is. Merk wel wat veranderingen dus ben benieuwd. Go ei en Go zwemmers.
Hahahahahaha oke dan ben ik gelukkig niet de enige Maar wat lekker, vrij...ik kan ook niet meer wachten totdat ik lekker vrij ben en op vakantie ben ben gewoon nu al aan het aftellen hihihihihi
Poeh kan me voorstellen. Ik heb ook echt afgeteld tot mijn vakantie. Helaas ben ik nu alweer 3 weken aan het werk. Wilde dat die vakantie wat langer duurde. Ga je nog ergens heen?
ik ga lekker 2 weken naar Turkije met me vriend Lekker helemaal niks doen....hooowww wat een heerlijke gedachte Ben jij nog ergens heen geweest op vakantie...maar van mij mogen vakanties ook echt nooit ophouden
Lekker warm vakantie vieren voor jullie dus. Wij zijn 8 dagen naar Italië geweest, een plaatsje bij het Garda meer. Oh het had wel een maand of 2 mogen duren. Volgend jaar met baby en al op vakantie terug naar Italië. Gewoon te mooi land hahaha.
heej wat gaan jullie snel in eens! whahahaha @ Kim: Gezellig hoor lekker uit eten! @ Cyntje: heerlijk op vakantie naar Turkije! Ik kom net terug...nou jah ook alweer 2 weken geleden. Maar ben met een vriendin geweest, is toch anders dan gezellie met je mannetje hoor. Ik baal echt van mezelf, zit alleen maar op dit forum en van m'n werk komt niets meer terecht. Ben echt zenuwachtig voor maandag! Maar op een positieve manier. Liefs
Hihihi... Als het rond die tijd nog niet is gelukt om zwanger te worden gaan mijn mannetje en ik misschien op de motor naar Italië! Lijkt me echt te leuk... Maar ik denk niet dat ik dan al mijn motorrijbewijs heb. Italië staat zeker op ons verlanglijstje... maar boven aan een kleine! Liefs
Oke aan het werk jullie! Straks komt je baas binnen en dan krijg je ontslag. Kan me voorstellen dat het kriebelt Debby. Je weet nu dat er echt voor iets moois geklust gaat worden. Gezonde kriebels hahaha.
Heb net even een ovu test gedaan en denk dat ik toch dit weekend mijn ei ga hebben. Druk aan de klus dus de komende dagen hahaha.
Wat vinden jullie van een topic... 'Van zwanger worden tot zwanger zijn' Daarin kunnen we dan lekker blaten over hoe het is om een spiraal te verwijderen, hoe het is om te stoppen met de pil tot aan de positieve test. Ik vind namelijk de titel van deze topic een beetje negatief. (Mijn mannetje leest wel eens met me mee namelijk) Liefs
Is een mooie naam. Hoop alleen dat ze hem wel laten staan dan. Denk dat ie het beste onder de clubs kan vallen dan. Ach en Daan moet niet miepen hoor Het was t oen toch ook zo. Inmiddels is er hier al heel wat veranderd.
Hoe bedoel je 'Inmiddels is er hier al heel wat veranderd' Je bedoeld dat onze mannetjes nu WEL willen! Debby