Gefeliciteerd me je ongie hahaha. Kan het feest eindelijk beginnen. Ik weet inmiddels niet meer hoe en wat want mijn ei is er toch niet :w. Word er gek van! Nou ja het weekend is weer in zicht dus duim nu op symptomen.
Damn wat een kl****zak zeg.. Ik zou dat dus echt nooit pikken. Eerst mij happy maken met een speen met I Love Mamma en dan maar doodleuk zeggen dattie nog ff wil wachten. Zo dan hoefde hij die speen ook nog niet te kopen! En mijn vriend die las dit ook mee en zei meteen, gelijk reageren met wat een aap! Maargoed, volgens mij heb je al goed gepraat met hem en wiltie nu wel. Ik zie dat jullie ervoor gaan, ik wens je alle geluk en hopelijk ben je gauw zwanger en is je mannetje ook erg blij ermee en kan je zelf een speen kopen met I Love Pappa ofzo hahaha Groetjes!
hihihi Thanx... t was wel even een teleurstelling. Maar indd het is nu weer helemaal goed! Nu in de eerste ronde, we vinden het beide erg spannend! hihi En als ik zwanger ben ga ik denk ik een rompertje kopen met daarop: Mijn papa is de aller aller liefste. Liefs Debby
@ Kim: Wat vervelend joh! En je wordt ook niet veel wijzer van die testen? Ik heb er nog geen geprobeerd, begin denk ik rond de 12e en dan is het ook maar afwachten natuurlijk. Is er een mogelijkheid om een extra echo te laten maken, zodat ze je kunnen vertellen of er al wel weer een eitje wordt aangemaakt? Heel veel succes lieve Kim! Ik duim echt voor je! Toevallig gisteravond tv gekeken? Net5...? Zo'n leuke film. Heel stom want ik huil nooit bij films en aan t einde was ik bij deze film alleen aan t huilen. Zo stom! Liefs Debby
Nope die testen schiet ik ook niets mee op. Nou moet ik wel zeggen dat ik het nogal belachelijk vind om 4 uur je plas op te houden voordat je een test kan doen. Ik red dat dus vaak helemaal niet en daarbij werk ik ook onregelmatig dus schiet dat ook niet op. Ik denk dat ik maar uit ga van mijn vruchtbaar slijm, en ondanks dat ik dacht dat ie er aan zat te komen, is ie nog niet ontdekt. Beetje moe van mijn lichaam zeg maar.
Dat las ik ook ergens hier, moet dat echt 4uur je plas ophouden?!?! Das best lang... Ik denk dat ik het dan maar 's avonds ga doen... of op mijn werk ff niets meer drinken en dan als ik thuis kom testen... maar het is nog al wat zeg. Bah... ik ben zo emotioneel de laatste tijd. Net werd ik verdrietig omdat mijn mannetje zijn moeder langs komt omdat hij een dagje vrij heeft genomen... HEEL VAAG! en stom! Ik snap soms niets van mezelf! Blegh bah Blegh Bah bah! Liefs
Beetje vroeg voor die hormonen hoor Denk dat ik inderdaad ook maar in de avond test. Op mijn werk vergeet ik toch vaak te drinken dus dan komt dat weer mooi uit hahaha. Ik kan ook nog wachten tot ik mijn vruchtbaar slijm heb ontdekt dan weet ik zeker dat ik snel mijn ei heb. Nu maar hopen op een signaal zeg. Blegh
inderdaad een beetje veelste vroeg! hihihi Ik zag gister een leuke naam voor t wachten op vruchtbaarslijm: Slipstaren... hihihi
Hey Kim, Hoe gaat het met je? Met mij gaat t weer lekker! Vanavond naar Symphonica in Rosso! samen met mijn mannetje! Heb er zo'n zin in! Heb je je ei al gevonden of ben je hem nog steeds kwijt? hihihi liefs Debby
Hey Debby. Met mij gaat het goed hoor. Verveel me een beetje hahaha. Mijn ei is nog altijd spoorloos. Kan hem niet vinden verdikkie. Nou ja zolang ik geen ongie heb dan zal mijn ei wel komen. Hele fijne avond he samen met je mannetje. Liefs Kim
Potverdorie! Hoe lang ben je al niet ongi geweest dan? Ik ga mijn ei volgende week zoeken! hihihi Hoezo verveel je je dan? ik verveel me trouwens ook hoor, maar dat ligt gewoon aan mezelf. Heb ff geen puf om iets nieuws op te pakken op t werk. Liefs
Ik zou als ik weer op de 32 dagen van mijn oud cyclus terug kom de 14de ongie moeten worden. Ben hier elke keer maar aan het slipstaren maar heb tot nu toe alleen maar voor mijn ei slijm ontdekt. Afijn schiet nog niet echt op dus. Ik verveel me want heb niets te doen. Moet eigenlijk het centrum nog in maar heb geen puf of zin om te gaan. Moet op de fiets en daar heb ik al helemaal geen zin in. Denk dat ik op hete kolen zit omdat mijn schoonvader zondagavond in het ziekenhuis is opgenomen met een herseninfarct. Het gaat nu wel weer goed met hem en hij heeft lichamelijk niets over gehouden maar het zit me niet lekker. Ik zit hier zonder auto en die mensen wonen een uur rijden hier vandaan. Ik kan dus als er iets is bijna geen kant op. Het zit me niet lekker dat zal het wel zijn.
Oehhh jeetje dat is ook best wel heftig! Heel veel sterkte daarmee... :S Gelukkig maar dat hij er niets aan over heeft gehouden. Behalve de schrik dan die je er toch aan overhoudt. Mijn opa heeft met Pasen een hersenbloeding gehad, hij ligt nu nog steeds in het ziekenhuis en kan nooit meer zelfstandig lopen. Hij is 85 jaar, maar was voorheen zo fit als een hoentje. Nu zal hij nooit meer zelfstandig kunnen wonen. Dat is een grote shock voor hem. Wat ook logisch is. Moet je iets nuttigs doen in de stad? Liefs
Ik moet bekers en kopjes halen voor op mijn werk. Denk dat ik ook maar ga neuzen voor mezelf al heb ik nog niet echt iets in mijn hoofd. Mijn oma heeft bijna 2 jaar terug ook een aantal hersenbloedingen gehad en is 2 maanden na de eerste grote bloeding overleden. Heb er niet zo veel zin in om dat te herhalen. Zo en nu ga ik me zelf eens een schop onder mijn kont geven en de stad in.
Hmmm... echt minder! Dan is het ook wel heel erg begrijpelijk dat je er niet gerust op bent! Shopze! Liefs
Goedemorgen Kim! Symphonica in Rosso was geweldig! Hoe gaat t met je? Ik hoop wel wat beter dan gisteren. Veel liefs en sterkte daar!
ik was net opzoek naar het topic. Hier gaat het goed hoor. Weet nog niet meer als dat ik gister al wist maar als het goed is hoor ik vandaag meer. Gisteren naar de ladys night in de bios geweest met een vriendin. Was super gezellig en voor herhaling vatbaar. Alleen de film was er wel 1 waar ik bij moest nadenken. Ik snap hem nu wel maar dat duurde wel even zeg. Met jou alles verder goed? Liefs Kim
Welke film was dat dan...? hihihi kwartje viel wat later maar dat geeft niet. Met mij gaat alles goed hoor, beter dan gisteren dat ieder geval. Vanavond ff koken en lekker vroeg m'n bedje in en dan kan ik er weer tegen aan denk ik. Houd je me op de hoogte? Van leuke dingend oen kan je je ineens een stuk beter voelen hea?!? Liefs