Onze Mees ...

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door mjs, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

wat een heftig verhaal. Gefeliciteerd met mees...jullie kleine man die jullie papa en mama heeft gemaakt. Maar helaas hebben jullie ook veel te vroeg afscheid moeten nemen van elkaar. Je hart breekt elke keer weer als je deze verhalen hoort, maar je kan het helaas niet veranderen.
    Heel veel sterkte met het grote verlies en wees trots op jullie sterretje. Hij heeft laten zien dat hij een knokker is en heeft jullie liefde gegeven. Denk aan hem met een grote lach op je gezicht en besef dat hij van boven naar jullie kijkt met de mooiste herinnering die hij kan hebben en dat is dat hij 2 liefhebbende ouders heeft.

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Kippenvel en tranen!!:(

Heel veel sterkte gewenst met dit intense verlies!!

Dikke knuffel.

3. pinty

pinty Lid

19 okt 2009
    6
    0
    0
    Bedankt voor je verhaal. Wat erg voor je dat je dit ook mee moest maken. Ik heb zelf ook 4 maanden geleden mijn dochter verloren bij een zwangerschap van 27 weken. Het is alsof de wereld onder je voeten vandaan kruipt als je het slechte nieuws te horen krijgt. Maar ik zal haar nooit vergeten. Wij blijven voor altijd de papa en mama van onze Elin en dat zullen jullie zijn voor jullie Mees. Daar mag je trots op zijn.

Liefs Petra

4. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Wat verschrikkelijk dat jullie lieve mannetje niet meer bij jullie kan zijn! Het dierbaarste wat jullie hadden...
    Heel veel sterkte gewenst de komende tijd, samen.

5. Wat verschrikkelijk dat jullie lieve, kleine mannetje niet bij jullie mocht blijven. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe...

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Mamma van Mees,

Sterkte met dit verlies

Liefs

7. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Heel veel sterkte en kracht gewenst...

8. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    hallo dames , vanmorgen heb ik de moed bij elkaar geraapt en de 20 weken echo van mees bekeken , en daar was idd de bevestiging dat zijn kleine hersenen gewoon aanwezig waren en dat hij voor de rest een ,gewoon, ontwikkeld jongetje was .
    SLIK..... auw dat doet zeer !!!

Nou dat wil ik gewoon ff kwijt ... :(

Kus edith
    mama van mees

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Een heel dikke knuff!

En ik wilde nog graag zeggen dat die Mees* ontzettend blij mag zijn dat jij en je man zijn ouders zijn. Wat verwoordt je alles mooi. Je straalt echt veel kracht uit. Ik hoop dat je ook het verdriet soms laat gaan, want dat is natuurlijk wel belangrijk.

Heel dikke knuff!

10. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Meid wat een verhaal, wat heb je het mooi opgeschreven.
    *Mees is een prachtige naam.

11. 4days

4days Niet meer actief

Wat vreselijk zeg... Jullie kleine Mees was zo dapper maar had gewoon geen kans...Maar hij is vast ontzettend trots dat hij zulke lieve ouders heeft die zo veel om hem geven. :) Heel veel sterkte de komende tijd!

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    meis wat erg ik heb huilend je verhaal zitten lezen, ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk kun je het een plekje geven

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb je verhaal met kippenvel en tranen in de ogen zitten lezen. Ik wens je oprecht heel veel sterkte in de komende tijd...

Liefs,
    Mrs Hair

14. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Woorden schieten te kort.....ben echt sprakeloos....sterkte!

liefs

Deel Deze Pagina