Hallo . Ik zit nu 5 dagen voor de bod. En na het eten opgeblazen en beetje misselijk. En ben heel moe . Zal ik testen heb de 2/5 kruitvat thuis
Ja is heel lastig. We zijn al zolang bezig . Kan haast niet wagten maar ben bang dat weer een terluurstelling word.
Het innestelen is in principe van 6dpo - 10dpo. Zelf testte ik meestal vanaf 11/12dpo. Mocht je gaan testen, test dan wel met ochtendurine (die is het meest geconcentreerd).
Ik heb met mezelf af gesproken als ik de drang heb te testen gewoon doen dan is dat onrustige gevoel weg. Ik had op dag 11 negatief getest en dag 12 positief. Dus al is hij negatief wees nog niet te teleurgesteld het kan altijd nog.
Die is positief, mooi! Ik kon ook nooit wachten en heb met alle zwangerschappen op 9 dpo positief getest.
Nee had 17 okt mijn ei gaf de clarbleu ovulatie test aan . Maar egt 1 dag volgende dag geen lach poppetje
Gefeliciteerd!!! Sommige eitjes zijn snel en nestelen iets eerder in en dus eerder hcg. Of in 1 keer veel hcg door een tweeling �� maar dat lijkt me nogal vroeg om te concluderen haha. Voor nu: Gefeliciteerd!!
Wauw! Je bent gewoon hartstikke zwanger! Ik doe het niet meer, te vroeg testen.... werkt te veel op mijn zenuwen als het weer negatief is
Wannabmom Ja dat had ik ook . Ik zit nu in de 14e maand om zwanger te worden En als alles goed gaat ben ik nu zwanger Durf heel voorzichtig te zeggen ik ben zwanger