hallo allemaal , Ik ben bevallen op 23-12-2010 van onze meissie Talitha Johanna en ze was 46 cm en 2640 gr ik ben met 37 weken bevallen en het is super snel gegaan , maar onze kleine meid heeft zuurstofgebrek gehad en ligt nog steeds in het ziekenhuis dus de roze wolk is bij ons nog niet van toepassing ,maar wij hopen dat we daar snel op kunnen zitten... groetjes staffies
Gefeliciteerd met jullie dochter Talitha Johanna hopelijk gaat het snel beter met haar, en kunnen jullie thuis met zn alle alsnog van een prachtige roze wolk gaan genieten!
Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk mag ze snel naar huis en kunnen jullie lekker van haar genieten!
Heeey staffies! Supergefeliciteerd meid, mooie naam! Vroeg bevallen zeg, maar ik hoop dat jullie kleine meid snel thuiskomt en kunnen jullie genieten als gezinnetje. En daqt komt vast wel goed, die kleintjes zijn vechters xxx
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Talitha Johanna Hopelijk mag ze snel mee naar huis en kunnen jullie gaan genieten van jullie gezinnetje
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk mag ze snel naar huis zodat jullie lekker kunnen gaan genieten!
Super gefeliciteerd met jullie dochtertje. Ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag en jullie heel lang op de roze wolk blijven zitten
He staffies, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!hopelijk komt ze snel naar huis, en kan de roze wolk alsnog komen!heel veel geluk samen!liefs vita