Wat aan de late kant maar hier ook een geboorte bericht Mijn zoon is geboren op vrijdag 10 december 2010 om 12.57uur. Met 38 weken en 4 dagen (ingeleid) Hij woog bij zijn geboorte 2440 gram, hij is 48 cm lang. De bevalling is goed verlopen.. de weeen waren niet uit te houden ook niet met pijnstillers... Maar na 6 uur was mijn prinsje er en na een half uur moest hij worden opgenomen bij de Neoafdeling. Gelukkig op dezelfde etage als waar ik toen lag. Zijn temp. was 35.3 en suikerspiegel 1.8. Een dag heeft hij in een warmte bedje gelegen waar we hem ten alle tijden konden bezoeken en de volgende dag kwam de arts met goed nieuws, hij mocht weer bij ons op de kamer. Suikers waren weer op pijl en temp werd altijd in de gaten gehouden. Was gelukkig steeds goed. Zondag mochten we naar huis. Cristiano is na 10 dagen 2600 gram.. En hij maakt het goed godzijdank. Veel liefs, Damiana hier een foto hij wilde niet stil liggen helaas... snel genomen dus....
Gefeliciteerd!!!! Gelukkig gaat het nu goed en is hij lekker met jullie thuis... Geniet ervan! Groetjes Mjanne
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Gelukkig gaat het weer helemaal goed met hem, lekker gaan genieten van jullie gezinnetje
thanks allemaal hij is lief he hahaha @Caruli: hhahaha ik ben alleenstand... maar dat kon jij niet weten...
Super gefeliciteerd met jullie mooie zoontje en geniet lekker van je kraamtijd en de tijd daarna ook natuurlijk