We zijn er bijna uit. Aangezien we niet weten of we een jongentje of een meisje krijgen hebben we hard nagedacht over namen. Voor een meisje Evi of Fleur Voor een jongentje Mees of Sem Maar de knoop doorhakken blijft lastig. Wat vinden jullie?
Evi en Mees Wij hadden ook twee namen in gedachten en hebben pas na de geboorte de naam gekozen. En we zijn er nog steeds erg blij mee...
Evi en Mees Alle vier zijn de naam veel voorkomend maar vind zelf fleur wat truttig en Sem te populair.
Fleur en Mees. Evi vind ik echt geen leuke naam, zeker niet voor een volwassen persoon. Fleur vind ik ook veel tijdlozer.
Voor een meisje absoluut Evi! Fleur vind ik een harde en zeurderige naam, met een bekakte klank (met zo'n kakkers-r is 'ie helemaal erg). Evi vind ik vrolijk. (Evi!, dus met uitroepteken erachter, ziet er wel uit als Evil, dus ik zou het zelf schrijven als Evie). Voor een jongen vind ik Mees of Sem allebei wel leuk, al vind ik Moos en Sam beide mooier. Maar als ik moet kiezen tussen deze twee ga ik voor Mees. Vind Sem wat buitenlands aandoen (Çem), en de fonetische Engelse uitspraak van Sam.
Tja, Mees is mijn favoriet, en qua meisjesnaam zou ik t niet weten (hoewel ik n heel schattig meisje ken dat Fleur heet). Maar eigenlijk heb ik n andere tip: Wacht niet tot t moment van geboorte! Wij hadden bij onze jongste (waarvan we t geslacht ook niet wisten) 2 jongensnamen over. Toen ie geboren was en een jongen bleek vroeg de verloskundige: 'en?, hoe heet ie?", en toen moesten wij er dus nog over gaan bakkeleien wat de naam werd (geloof me, je bent niet in je beste nadenkmodus als je net bent bevallen). Succes met kiezen!