Vorige week zaterdag waren plotseling mijn vliezen gebroken. Wat was het een spannend weekend!! Maar helaas volgen er geen weeën, waardoor ik maandag opgenomen werd in het ZH voor een inleiding. Ook moesten we sowieso 24uur blijven ivm de langdurig gebroken vliezen. Na een langzame start in het ZH, werden de weeën in de loop van de middag heftig. Zo heftig dat we overlegd hebben over een ruggeprik. Maar eenmaal bij toucheren bleek ik inmiddels 7cm ontsluiting te hebben en was er geen mogelijkheid meer tot pijnstilling. Vanaf toen werden de weeën ontzettend heftig en moeilijk weg te zuchten. Maar uiteindelijk is, na een knip en 1 uur persen, onze dochter M.aaike geboren . Ze is geboren met 38+5. Ze woog 3160gr en was 51 cm. We zijn afgelopen woensdagochtend naar huis gekomen en maken het beide erg goed. We zijn zeer trotse ouders .
Gefeliciteerd met jullie prachtige wonder!! mij lijkt een knip pijnlijk! geniet van jullie mooie meid!
Gefeliciteerd met jullie dochter!!Mooie naam, zo heet mijn oudste ook en die is ook ingeleid/heftig etc. Geniet ze!!