Vol trots laat ik jullie weten dat op 9-9-2013 om 16.15 uur onze prachtige zoon en broertje van Tes en Liz is geboren! We hebben hem de stoere naam Mik gegeven. Hij woog 3985 gram en was 51 cm lang. Ik ben ingeleid vanwege een hoge bloeddruk. De bevalling verliep voorspoedig maar eindigde helaas in een totaal ruptuur (auw!) en 2 liter bloedverlies tijdens en na het hechten op de ok. Ik heb dus wel even tijd nodig om weer op krachten te komen maar dat komt vast helemaal goed! Gisteren zijn we lekker thuis gekomen en we genieten volop met z'n vijfjes! Met onze kleine handjes raken wij jou aan Met jouw mooie lieve oogjes zie je ons daar staan Dat jij er nu bent dat vinden wij zo fijn Wij zijn heel erg blij dat jij ons broertje mag zijn
Wow, wat een liefje! Hopelijk een voorspoedig herstel...dat eind klink niet leuk! Had je bij de andere twee ook een totaalruptuur...of was dit ventje gewoon wat steviger dan de dames??
Bedankt voor de felicitaties! Tes lag in stuit en is geboren met een keizersnee. Bij Liz kreeg ik een knip, toen ging het persen ook heel snel. Nu was er echt geen houden meer aan (ik heb maar 3 minuten geperst...) en dat in combinatie met een redelijk flink mannetje...
Beeldschoon mannetje zeg! Prachtig werk geleverd! Lijkt me idd erg pijnlijk...hoop dat je je vlug weer een beetje het vrouwtje voelt?...gefeliciteerd x