Ik heb net met kippevel je verhaal gelezen. Ik wil je graag aan de ene kant felicteren met je dochter en aan de andere kant heel veel sterkte wensen. Liefs Senninha
Veel sterkte,ik heb met pijn in mijn hart je verhaal gelezen. Het was een heel mooi meisje en je mag zeker trots op haar zijn.
Lieve rach, weer je verhaal gelezen en ik vind je echt een sterke meid joh.. echt heel veel sterkte voor de komende tijd die komen gaat, want zoals je schrijft de ene dag is de andere niet..
Met tranen in mijn ogen heb ik jullie verhaal gelezen... Ik wens jullie hel veel sterkte toe... Liefs Monique
Wat heb je je gevoelens mooi onder woorden gebracht. Ben er helemaal stil van en heb tranen in mijn ogen. Ik wens je veel sterkte en kracht toe. Liefs Cindy
Ik moet even kwijt dat ik jullie echt HEEL erg sterk vind! Ik weet niet of ik dat op die manier zou kunnen verwerken, vind het heel knap... Het is niet niks als je een kindje verliest, het is ook zooo'n mooi meisje, zo'n klein poppetje... En de naam.. Prachtig, ik zeg eerlijk, als ons kindje een meisje zou zijn was dat ook onze naam geweest! Nogmaals, ik heb heel veel bewondering voor jullie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, maar vooral ook veel sterkte met het verwerken van het verdriet... Dikke -x-
wat een ontzettend mooi meisje! Wat knap dat je zo snel je verhaal hier al kunt opschrijven. Het is zo oneerlijk! Heel veel sterkte de komende tijd.
met tranen heb ik je verhaal gelezen. zo mooi opgeschreven en zo vol liefde. ik ben gelijk even naar jullie meiske gaan kijken en wat is zij mooi zeg! snap goed dat jullie gelijk verliefd waren en zijn op jullie mooie dochter! gefeliciteerd trouwens met de geboorte van jullie meiske, al had de geboorte zo anders moeten zijn. en daarom wil ik jullie ook heel veel sterkte en kracht toe wensen, om dit oneerlijk verdriet te dragen.
Nou kippevel op mn armen heb ik t gelezen! Heb ontzettend veel respect voor jullie.. en wens jullie heel veel kracht verder.. ***Jullie dochter is nu een strallend sterretje***
dankjewel voor alle lieve woorden... Het is niet altijd even makkelijk, maar het gevoel van liefde en trots heeft tot nu toe de overhand gehad... alleen het gemis wordt nu steeds groter.. @lellebel, wat grappig! Hoe kom je aan die naam? Ik had hem nog nooit gehoord (al bestond die wel) ik heb zelf de namen Jamie en Daily samengevoegd, hoe heb jij die naam 'ontdekt' ?
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het onvoorstelbaar mooi zoals je het verteld en ongelofelijk sterk. Wat kan het leven oneerlijk zijn. Maar je hebt gelijk ze was en is prachtig! Een perfect meisje. Ik wens jullie heel veel sterkte maar ook geluk nu en in de toekomst.
ik heb toch even een traantje gelaten met het lezen van je verhaal. ik heb je foto's bekeken en wat een mooie meid! ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
lieverd, wat ik al zei..voor haar korte bestaan heeft jaylie zo'n diep indruk achter gelaten.. Ook wij zullen haar nooit vergeten ! knuffel voor jullie meis!! xx
Wat heb je dit ontzettend mooi, knap, en sterk verteld. Gefeliciteerd met jullie prachtige engeltje. De hemel mag trots zijn dat zij haar komt vergezellen.
Ben er stil van...wat is het leven soms oneerlijk! De hemel heeft er weer een sterretje bij...een hele mooie zelfs! Wat een prachtig grietje zeg! Mag ik eens vragen waarom haar lipjes zo donker gekleurd zijn? Of is dat een hele rare vraag? Wat naar trouwens, het bezoekje aan de gyn (12 sept) met de info over jullie dochter, maakt het nog onbegrijpelijker! Las het net op jullie website.
hoi hoi ook ik wil jullie feliciteren met jullie prachtige dochter ik heb de foto's bekeken met een traan en een glimlach omdat ze toch een prachtig en perfect meisje was veel sterkte nog de komende tijd en veel liefde en geluk toegewenst groetjes nathalie
Ach, wat vreselijk verdrietig en zo oneerlijk. Je kan trots zijn op jullie meisje. Heel veel sterkte met dit onnoemelijk grote gemis.
Vandaag 4 weken geleden........ Ik wil jullie veel sterkte wensen vandaag, en alle ander moeilijke dagen want die zullen er heus wel zijn en komen! Liefs Dais.. -x-
wat een geweldig mooi meisje! verschrikkelijk voor jullie allemaal! zo oneerlijk! ik heb er gewoon geen woorden voor! hoe kan het he, je gaat er niet vanuit als je gewoon al over je uitgerekende datum heen bent! jeetje zeg....... heel veel sterkte met dit grote verlies! veel geluk en liefde voor jullie...