Lieve lieve Jaylie* Vandaag ben je precies een maand, pappa en mamma denken veel aan jou lieve schat. En we houden zo zielsveel van jou, al zijn wij wel treurig dat we niet bij jou kunnen zijn om je te knuffelen. Maar pappa en mamma weten zeker dat er met jou geknuffeld word waar je nu bent. Lieve kleine meid van mij, je zal altijd bij me blijven en altijd een warm plekje in mijn hart hebben. Heel veel kusjes en knuffeltjes van pappa en mamma
Ik heb 't filmpje op hyves gezien, wat een mooie meid! En jullie hebben haar een hele mooie naam gegeven. Ik kan alleen maar zeggen dat ik jullie heel veel sterkte en kracht toe wens. Ik ben blij voor jullie dat jullie alles op jullie eigen manier hebben kunnen en mogen doen.
Ongelooflijk... ik heb er geen woorden voor. Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt, er spreekt zo veel liefde uit. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
hey , in de eerste plaats heel veel sterkte , ik weet over wat je praat ben zelf 6 september bevallen van een dochter lynn op 28 weken ze had ook geen hartactiviteit meer , maar verder hebben ze geen reden gevonden waarom ze overleden is , dze had ook al in het vruchtwater gepoept en er was een deel van de placenta losgekomen maar volgens de gynaecoloog was alles inorde , dit was ook ons eerste kindje en weet hoe moeilijk en pijnlijk het voor jou moet zijn omdat je droom op 1 dag induigen valt , liefs en veel sterkte meis kelly
Ik heb al een hele tijd geleden niet meer gehuild maar nu lopen toch de tranen over me wangen. Ik heb hier echt geen woorden voor. De foto's hebben mij zoveel geraakt. Heel veel sterkte! op dit moment weet ik niks anders te zeggen
jeetje meis wat een verhaal...kippenvel en tranen ongelofelijk! wat een prachtig meissie zo op de foto's te zien! heel veel sterkte voor jordy en jou!vind echt vreselijk voor jullie liefs
Jeetje ook ik heb dit met kippenvel zitten lezen, ik zag het filmpje op hyves, tranen in me ogen! Wens jullie veel sterkte
Hey meid, Ben ook op je hyves wezen kijken, deze heb ik zelf ook namelijk. Echt heel mooi het filmpje van jullie kleine meissie! Ik heb dit helaas ook van dichtbij meegemaakt. Niet zelf maar met mijn kleine neefje, dus om dit terug te zien doet heel veel. En ik ben een half jaar geleden zelf mama geworden dus dit raakt me dan ook echt. Maar jullie hebben echt een mooi meisje! Echt om trots op te zijn. Heel veel sterkte met z'n 2tjes en dit zal jullie nog closer maken. Liefs Boya
Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen! Wat is dat oneerlijk he, zo'n mooie meid te moeten verliezen! Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter. We zijn op dezelfde dag bevallen....
pfffff ik heb zitten brullen als een klein kind. wat een mooi meisje en wat zal ze daar boven glinsteren als de aller mooiste sterretje van de hele wereld. ik wens je ook heel veel kracht en liefde toe en dat je dit alles een plaatsje mag geven. ik reageer bijna nooit op vlinder berichtjes, maar jou verhaal en die bijzondere mooie foto's hebben mij zo erg geraakt dat ik wel moest reageren (mss wel omdat ze op mijn verjaardag is geboren) dikke knuf van mandy
Lieve Jaylie* Vandaag is het alweer precies 2 maandjes geleden dat je geboren bent. Er gaat geen dag voorbij dat je niet in onze gedachten bent. Wij nemen jou overal mee naar toe. Jij, pappa en ik horen bij elkaar, voor altijd. Wij houden zoveel van jou, poppetje. heel veel knuffeltjes en kusjes, pappa en mamma Lieve meiden, dankjewel voor alle lieve berichtjes en steun die we van jullie mogen ontvangen. Het is fijn om te weten dat ze nog niet vergeten is en dat ze zoveel van jullie heeft geraakt, dat raakt mij diep... dankjewel!
Wauw wat n prachtige meid idd. En ook echt n geweldig mooie naam. Echt net n engeltje. Ik wil je graag feliciteren met dit mooie meisje en tevens condoleren met jullie verlies. Ik vind dat je zo knap geschreven hebt. Wat ben jij een sterke vrouw. Een kanjer. Veel sterkte met verwerken.
Wát heb je dat ontzettend mooi gedaan, dat filmpje.... Pijnlijk duidelijk wordt dat dit engeltje een echt engeltje is... Ontzettend veel kracht toegewenst.
meid wat heb je je verhaal prachtig neergezet. en het filmpje, supermooi gedaan! tralen stroomden over mn wangen, dat zo'n mooie periode zo oneerlijk moest worden afgesloten. toch wil ik jullie van harte feliciteren met jullie werkelijk waar prachtige dochter en sterkte wensen voor de toekomst!
Ik heb net je filmpje op hyves bekeken, ik heb echt kei hard gehuild. Wat ontzettend mooi om te zien! Echt een super meisje is het Gr Egeltje
Jemig wat ben ik geraakt door dat prachtige filmpje. Heb het geluid uitgezet omdat ik maar bleef huilen. Ik bewonder je kracht rach! Veel sterkte en een dikke knuffel voor je
Met tranen heb ik de foto's en het filmpje gezien. Wat is het leven soms oneerlijk, zo'n mooi compleet meisje dat niet mag leven. Ik wil jullie veel kracht en sterkte toewensen.
lieve rachje en familie wat oneerlijk is de wereld toch. zo'n mooie meid.... met tranen in mijn ogen heb ik het filmpje gezien. echt ontzettend mooi gemaakt. ik hoop dat jullie de kracht vinden om dit verdriet een plaatsje te geven. heel veel sterkte voor deze tijd en de tijd die nog gaat komen. ramona
lieve meiden dankjewel voor jullie lieve berichten. Ze is het mooiste wat ik ooit gezien heb. Vandaag is ze 3 maandjes een engeltje en gelukkig heeft ze veel liefde gebracht wat ons door de donkere dagen heen helpt. Dat lichtje zullen we altijd bij ons dragen....