he rachje, Jullie hebben een prachtmeid, echt een pareltje. Vanuit haar hemelbedje kijkt ze op jullie neer en heeft ze een heel speciaal plaatske gekregen in jullie hartje maar ook in het onze.
Ook ik heb zitten huilen tijdens het filmpje, ik bewonder jullie kracht en liefde om dit grote verdriet een plekje te kunnen geven. In het filmpje was te zien hoeveel liefde jullie haar gaven al was zij al een sterretje, jullie verdienen het meer als wie dan ook nog eens papa en mama te worden van een net zo mooi kindje als Jaylie. Wens jullie voor de toekomst al de geluk, liefde en warmte toe en ooit een gezond kindje in jullie armen te mogen sluiten.
Lieve Rachje, ik heb hier net echt huilend jullie verhaal gelezen. Wat ontzettend om zo'n mooi meisje al zo snel niet meer bij je te kunnen hebben. Ik wens jullie alle kracht toe om dit een plekje te kunnen geven.
ook ik heb met tranen in mijn ogen jullie verhaal gelezen en je foto's bekeken. Meid ik wens jou en je vriend zoveel sterkte en kracht toe!
Ook bij mij staan nu de tranen in mijn ogen. Naast me ligt mijn dochtertje rond te kijken in de box. Ik besef keer op keer weer dat het niet van zelfsprekend is dat je kindje gezond te wereld komt. Ik besef dan ook dat we erg veel geluk hebben dat ons meisje gezond is. Wat vreselijk dat jullie dit hebben moeten doormaken.. Ik wens jullie heel veel sterkte.. meer weet ik even niet te zeggen. Woorden schieten me te kort.. knuffel
ik geef een digitale knuffel en kus.... aangezien dat ik nu zelf met tranen in me ogen aan het lezen heb. liefs
lieve Rachje ik heb net huilend jullie verhaal en filmpjes gezien wat een mooie meid ik bewonder jullie kracht en liefde ook enorm net als meerdere meiden hier, ik wens jullie heel veel sterkte Lief's Maria
Rachje20, Je filmpje heeft mij erg ontroerd, de tranen vloeiden plots uit mijn ogen! Ik leef heel erg met jullie mee en begrijp dat het moeilijk is. Heel veel sterke. Je dochter zit nu veilig en rust zacht.. maak je geen zorgen............ veel sterkte!
ik heb net het filmpje ook bekeken en heb eht een brok in me keel. nu ik zelf net ben bevallen begrijp ik dit nu veel meer. ben gewoon net even bij me kereltje wezen kijken en besef dat het ook heel anders kan lopen. ik wil je een dikke knuf geven en wat is jullie meisje een mooi meisje. veel t evroeg hier weg gegaan maar ze zal boven heel veel mensen blij maken met haar aanwezigheid nu daar xxx
een brok in me keel van jullie mooie filmpje heel erg veel sterkte met het verlies jullie hebben een ontzettende mooie dochter. liefs, melissa
Wat een prachtige kleine meid! Proficiat trotse mama en papa, met dit mooie kindje! Ze zeggen wel eens dat sommige kindjes zo mooi zijn dat ze alleen maar engeltjes kunnen zijn... en dit kleine meisje is zo wondermooi! Veel sterkte!
dankjewel lieve meiden voor jullie steun! Ik vind het bijzonder dat er nog steeds gereageerd word en dat er zoveel complimenten over mijn meisje worden geschreven. Dat maakt een mamma toch wel heel trots. Vandaag is het alweer precies 4 maanden geleden dat Jaylie* geboren werd. En het gaat steeds beter met ons gelukkig. We hebben elkaar hervonden en we kunnen genieten van de dingen om ons heen. We zijn soms een moment oprecht gelukkig zonder schaduw van verdriet. Tuurlijk zijn er nog wel momenten dat het verdriet over ons heen komt. Maar we proberen van dit jaar een nog mooier jaar te maken. Met misschien wel een vierde gezinslid. Wie zal het zeggen? In iedergeval bedankt voor alles meiden! dikke knuf
Klinkt mischien heel stom Rachje, maar sinds ik de filmpjes heb gezien....denk ik elke dag aan jullie. Als ik een kaarsje aansteek steek ik er automatisch een voor jullie en kleine jaylie op. Je hebt alle recht om trots te zijn op je prachtige dochter. Je verhaal heeft enorm veel indruk gemaakt en ik wens jullie een topjaar toe!
Hoi Rachje, Ik heb je verhaal en je filmpje al eerder bekeken en ik kan heel moeilijk uitdrukken hoe knap ik het van jullie vind! Wat een kracht moeten jullie hebben! Onze jongen is drie weken later geboren en gelukkig helemaal gezond. Hij heeft in het begin heel veel gehuild en soms werd ik daar wel een wanhopig van, maar als ik dan jullie verhaal las had ik elke keer weer het idee. Al huilt hij de hele dag, het maakt me niet uit, hij leeft en is gezond! Ik ben blij te lezen dat het nu weer een stukje beter gaat met jullie! Evengoed heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat 2008 voor jullie een topjaar word!
Lieve Rachje, wat een schitterende filmpjes. Ik heb ze huilend bekeken. Ik hoop dat 2008 een topjaar voor jullie gaat worden.
hai meiden ben ik weer. Vandaag naar de gyn geweest voor de uitslagen van Jaylie* en mijn placenta Zoals verwacht niks nieuws onder de zon. 'Bad luck'. Niks aantoonbaar waarom het mis is gegaan. Wel had ik een verkalkte placenta en een kleine placenta. Aan de bijniertjes hebben ze kunnen zien dat ze maar heel kort stress heeft ervaren dus is het echt op het laatste nippertje fout gegaan. Niks erfelijks of genetisch. Dus eigenlijk wel fijn zo. Opgelucht ook. Verder hebben we het over de volgende zwangerschap gehad. Hij wil mij sowieso met 38 weken inleiden mits de kleine er rijp voor is. Hij wil me de gehele zwangerschap onder controle hebben en aan het eind elke 1 á 2 dagen aan de ctg hebben. Zijn advies was: kindjes maken! Want hij hoopt ons snel weer te zien en wij ook. Heb hem meteen gevraagd of ik na gekeken kon worden, deed hij meteen alles zat en is goed. Dus wij zijn er klaar voor. Dus Jaylie* begin alvast maar met een brusje uit te zoeken!
Rachje, wat een fijn bericht (al voelt het raar om dat te schrijven, maar ik zie je eigen opluchting en denk dat ik me die kan voorstellen). Jaylie vindt vast een heel lief, mooi schatje voor jullie.... Ik hoop dat 2008 jullie veel geluk zal brengen!
Meid wat een goed nieuws! En ook ik heb het filmpje van jullie mooie meisje gezien, wat is ze mooi! Heeeel veel succes met zwanger worden!
Ik heb jullie site ook bekeken. Het raakt me enorm. Ik vond het mooi om te zien dat jullie Jailey thuis hebben gehad en dat er ook veel mensen bij jullie thuis zijn geweest. Dat moet toen heel moelijk zijn geweest lijkt me. maar tegelijker tijd ook heel fijn. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en in 2008 een broertje of zusje voor Jailey krijgt! Pim
hoi hoi wat een mooi dochtertje hebben jullie! ook ik heb filmpje en fotos gezien kreeg het er koud van heb ook een traantje moeten weg pinken ik wil jullie heel veel sterkte toewensen om dit verlies te verwerken en hoop dat 2008 jullie jaar zal worden! groetjes mo