hoi hoi ik heb een vraag of eigenlijk ook weer niet Ik ga morgen na de begraafplaats naar de plekjes van onze meisjes, en ik heb voor Jaylie en Danique een engeltje als je het niet mooi vind dan moet je het er maar af halen maar zou het graag ook bij jou dochter neer willen zetten. dikke knuf miriam ps niet laten staan omdat ik het er op heb gezet maar alleen als jullie het mooi vinden.
och lieverd vind het hartstikke lief. Geld ook voor jullie hr. als je het niet mooi. Zet het maar tussen de andere elven. Vind het super lief! Doe je m'n meissie een vlinderkusje van me? liefs Rach
van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter jammer dat ze niet bij jullie kon blijven ik weet zeker dat ze in jullie hart altijd zal verder leven
Ow meid wat een super goed nieuws voor jullie. Ik hoop dat jullie weer snel zwanger mogen worden. En jullie dochter zal over haar kleine broertje of zusje waken dat weet ik zeker. Jullie hebben in elk geval een prachtige dochter gekregen die nu een mooie vlinder baby is. Wat een schitterend filmpje, ik vind jullie ontzettend sterk en heb heel veel respect voor de manier waarop jullie met jullie verdriet om gaan. Ik hoop dat 2008 jullie jaar wordt. Meis ik wens jullie al het geluk toe. Liefs Mariska
Het enige wat ik nog kan zeggen is: Ik hoop echt dat ze heeeel gauw een lief broertje of zusje uitzoekt! Jullie hebben zo ontzettend veel liefde en kracht in jullie! Heel veel liefs, Elmo
ik heb net heel veel tranen jullie filmpjes bekeken. Wat mooi allemaal, zo vredig. Ik moest veel huilen, ik zag namelijk veel kleertjes voorbij komen die kailynn ook aan heeft gehad. Kailynn haar lievelingsknuffel is het zelfde nijntjes doek die bij jullie dochter lag. ik lees ook een "goed"bericht voor jullie dat het allemaal weer kan. ik wens jullie heel veel sterkte en geluk!
Heb net flimpjes zitten bekijken en ook een berichtje op je hyves achter gelaten. Heb er geen woorden voor. Wat ontzettend dapper zijn jullie. Jaylie zal erg trots op jullie neerkijken. Sterkte..
Hey Rachael, Wat hebben jullie een prachtige dochter! Vreselijk dat ze niet bij jullie mocht blijven. Ik wens je heel veel sterkte! Groetjes, Nelly mv Dean (05-10-2006) (oud-klasgenootje SPW)
Lieve Rachje, ik las op een ander topic dat Jaylie* alweer een half jaar een vlindertje is. Heel veel sterkte vandaag en ik weet dat Jaylie* ook vandaag bij jullie is. Dikke knuff.
Lieve Rachje, jullie meissie alweer een half jaar geleden geboren.. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen vandaag,ik denk aan jullie,en ik weet zeker dat Jaylie* bij jullie is vandaag! Veel liefs...
Vandaag ben je alweer een half jaar meissie... de tijd is snel gegaan. En toch ook weer niet. Het is vandaag zo dubbel dat het vandaag de dag is. Ene kant blij en trots dat je onze dochter bent en verdrietig omdat we je niet kunnen zien opgroeien. Maar 1 ding is zeker, je bent bij ons. Dat voelen we. ps: stuur maar wel snel een brusje worden pappa en mamma heel blij van!
Lieve Rachje, Nadat ik jullie filmpje heb gezien, wou ik even laten weten dat ik het echt prachtig vind, hoe jullie alles hebben gedaan. Het flimpje is zooo mooi, ik kreeg er kippenvel van. En ik wou je ook nog even zeggen dat julie dochter een knap kind is! Een meid om trots op te zijn. Veel sterkte, nu het een half jaar geleden is. Hopelijk komt voor jullie het geluk snel, om een gezond kindje te mogen krijgen. Liefs Christa.
meiden bedankt voor de lieve berichten, krijg er tranen van in mijn ogen hoeveel mensen er met ons mee voelen! Ja ben nog steeds erg trots op dat grietje. En het grietje haalt soms nog wel kattenkwaad uit hier hahaha. We hebben onze weg gevonden om het verlies te dragen. En wij willen graag de positieve dingen onthouden ipv alleen maar het verdrietige, als ik dan naar d'r kijk (ze hangt groot in de woonkamer) voel ik alleen maar liefde en trots!
Ik begrijp dat Jaylie Romeny* morgen jarig is.... Met kippenvel op mijn armen en tranen in mijn ogen denk ik aan je bericht..van toen. Je foto's, filmpjes...jullie verhaal...jullie dochter. Een jaar geleden....nooit vergeten! Liefs Elmo
Lieve Jaylie, Morgen ben je alweer een jaartje oud! Wat vliegt de tijd toch. Je pappa en mamma zijn nu inmiddels getrouwd. Ik zag op de foto's van hun trouwdag dat je midden in hun leven bent en blijft. Wat een mooie foto hebben pappa en mamma van jou in de kamer hangen! Lieve Rachael en Jordy, Het zal geen gemakkelijke dag morgen zijn, maar ik weet dat jullie met zo veel liefde aan jullie lieve dochter terugdenken. Waarlijk een engel! Liefs en heel veel sterkte! Josien
Vandaag is het weer 4 september, DÉ datum dat wereld stopte met draaien en leek stil te staan. De datum dat intens geluk en intens verdriet elkaar afwisselde zonder aankondiging. De dag dat gister lijkt te zijn maar inmiddels een jaar geleden blijkt te zijn. Waar is de tijd gebleven? Wat is tijd? En hoeveel tijd is er nodig? Vragen die altijd zonder antwoord zullen blijven bestaan. Maar 1 ding is zeker. Er gaat geen dag voorbij dat we niet aan ons meisje denken. .. Lieve Jaylie, Vandaag is het jouw verjaardag! Precies een jaar geleden besloot je op je verjaardag geboren te worden. Wat waren pappa en vooral mamma blij dat je eindelijk komen ging. Na 40 weken en 1 dag was het echt tijd om mammas buik te verlaten en onze armen te vullen. En hoe! Je bent het mooiste wat ons ooit is over komen en dat zal je altijd blijven! Vandaag krijgen we visite en komt er kaarsje op de taart met 1 jaar erop. Ik hoop dat je dichtbij ons bent vandaag. Lieve schat, een dikke verjaardagszoen van pappa en mamma!