Lieve Rach Eén jaar geleden.................. De tijd gaat zeker snel. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen vandaag. Probeer er ondanks alles toch een mooie 1e verjaardag van te maken. Dikke knuffel
heel veel sterkte vandaag...en tevens toch ook gefeliciterd met de eerste verjaardag van je mooi meisje
ik wil jullie alleen even een dikke knuf wensen... en lieve meis gefeliciteerd met je eerste engeltjes dag xxx
Lieve Jaylie, ik heb gister aan je gedacht hoor meis... Alweer 1 jaar! Ik hoop dat je papa en mama er, naast het verdriet, ook een mooie dag van hebben kunnen maken. Dikke vlinderkus meis!
ik vind dat je het heel mooi heb kunnen vertellen en merk aan je dat je het een plek heb kunnen geven sterkte, lotte
Met tranen op m,n wanger heb ik jou verhaal gelezen. Wat een onzettend mooi en prachtig meisje. Veel sterkte Liefs Melanie
gefeliciteerd met jullie mooie meisje ,heb echt met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen wat ben jij sterk zeg! en wat is de wereld soms oneerlijk . ik hoop snel op een broertje of zusje voor jullie meisje . liefs
Jeetje ik lees dit verhaal nu pas. Wat een verhaal en wat heb jij dat mooi geschreven zeg. Maar wat is ze ontzettend mooi. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen. X Chantal
Lieve meiden, dank jullie wel voor alle lieve woorden die we hebben mogen ontvangen. Het doet een moederhart zoveel goed om te weten dat ze niet vergeten wordt... Dank jullie wel! dikke knuf en kus
lieve rach hoe kan zo een mooie meid nou vergeten worden je weet zelf heel goed dat zijzelf ook zorgt dat ze niet vergeten word haar kan niemand vergeten niet omdat het wij het niet toelaten maar ook omdat zij het niet toelaat knuffel nathalie
Ik krijg er tranen van... Wat lijkt me dat vreselijk! En natuurlijk wil je gefeliciteerd worden! Het is een prachtig kindje! Hebben jullie enorm goed gebakken! Bij deze dan alsnog (erg laat) Gefeliciteerd met zo'n vreselijk mooie meid! En toch ook, gecondoleerd met het verlies, al verlies je haar nooit uit je hart! Liefs Marscha
Wat een mooie meid! En wat ben je sterk, ik heb echt een brok in m'n keel. Ik betwijfel of ik in dit geval net zo sterk kan zijn als jij! Gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje, maar tegelijkertijd toch ook gecondoleerd met het verlies. Dikke kus, Lioli.
Brrrrrrrrr met kippevel en tranen in me ogen heb ik t ziteen lezen wat een verhaal! Ik snap t dubbele gevoel maar t lijkt me toch super moeilijk dat je na al die maanden verlangen en uitkijken naar die dag je kindje dood te wereld brengt! Jullie hebben wel een paar dagen van dr mogen genieten en ze is prachtig! Gefeliciteerd met dit mooie mensje en gecondeleerd met t verlies van jullie engeltje! Petje af voor de manier waarop jullie er over praten en mee om gaan! Heel veel sterkte! Liefs Nanda