site van johfaany die met 37 weken is overleden

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door jeannet, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai hai

ik heb een site gemaakt voor ons zoontje johfaany
    de link is maar let op er hoeft geen www voor
    johfaany.vlindersite.nl dit is het verhaal van ons hoe het gebeurt is alles staat hier op deze site
    groetjes jeannet

2. Niet meer actief

lieve jeanet

ben net op jullie site geweest en heb even gehuilt wat mooi en liefdevol ook heb ik een berichtje achter gelaten in jullie gastenboek

gefeliciteerd met je zwangerschap en sterkte en veel kracht met het verlies ik zal duimen dat nu alles goed mag gaan voor jullie

dikke knuffel kaley

3. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Heel veel sterkte met het verlies...

Liefs,
    Moonie

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Wat een mooi mannetje en wat een mooie website! Heel ontroerend!
    Sterkte met het verlies en sterkte met je zwangerschap! :)

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat een mooi kindje heb je gekregen , helaas veelste vroeg van jullie weggenomen.
    heel veel sterkte en hopelijk maakt het verdriet wat dragelijker als jullie 2de kindje geboren is.

liefs sonja

6. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Lieve Jeannet.

Wat een mooi mannetje.. ik ben net op jullie site geweest en heb geen worden voor... :oops: :cry: :cry:

Wens jou en je vriend en fam. heel veel sterke met het verlies van jullie zoontje.. :cry: En heel veel sterke met jullie zwangerschap.. ;)

Heel veel liefs Sara

7. Niet meer actief

Hoi meis,

Wat een mooie site heb je gemaakt voor jou prachtige mannetje...vreselijk dat jullie hem hebben moeten verliezen...
    Weet dat hij bij jullie is en zijn zusje heeft het mooiste berschermengeltje dat ze zich kan wensen...
    Sterkte meis met dit immense verlies...en veel geluk met jullie nieuwe zwangerschap endat jullie straks maar lekker kunnen genieten van dit ongetwijfeld mooie meisje...

liefs en een vlinderkus voor Johfaany van Kylian...

Pjetje

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Mooie site Jeannet, krijg er kippevel van.
    Zo mooi kereltje en veel te vroeg van jullie weggenomen.
    Heel veel sterkte.
    En gefeliciteerd met je zwangerschap.

9. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    wat een kippevel krijg ik van jullie site, had niet verwacht foto's te zien in het foto album, ben erg geschrokken. Heel veel sterkte.

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Lieve Jeannet, ik heb een kijkje genomen op Johfaany zijn site, heel erg mooi gemaakt. En wat een prachtig mannetje was het. Ik wens jullie alle geluk en liefde met zijn zusje, ze zal altijd weten dat ze een grote broer heeft.

11. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    dank jullie wel voor de lieve berichten :cry:

en de berichten op johfaany,s site bedankt allemaal :)

12. Niet meer actief

Al hoewel ik je geen Hart onder de riem kan steken,
    Omdat er werkelijk geen woorden voor zijn,

Ik heb het verlies van de baby van mijn tante ooit meegemaakt toen ik
    nog klein was, dat was aan wiegendood.

Ik vind dat sommige mensen er te weinig bij stil staan dat een kleine niet vanzelfsprekend is, ook niet gedurende de zwangerschap.

En daarom vind ik het heel erg, dat als ik zie hoeveel liefde jullie hebben voor jullie kleine hummel, jullie hem helaas niet in jullie armen kunnen sluiten,
    Ik heb er geen woorden voor, dat dit jullie is overkomen. als ik zie dat sommige mensen gewoon abortus plegen, terwijl jullie zo naar alles toe hebben mogen leven! het enige dat ik hoop is dat jullie op een dag opnieuw de kans krijgen om een nieuw leven te mogen geven!

al is die kleine niet vervangbaar, jullie hebben zijn zusje nog om voor te vechten en elkaar, en als jullie er ooit aan toe zijn. wie weet nog een broertje of zusje ooit op een dag! Ik zou zeggen geef niet op. hoe moeilijk dit nu ook lijkt. het is vreselijk dat je nooit antwoord krijgt op het waarom. probeer er ook niet naar te zoeken, Je verlies is veel te groot. en het ergste wat je nu nog kan overkomen is dat jullie drie elkaar ook nog is elkaar kwijt kunnen raken, maak wat moois van wat je hebt, denk aan je zoon en vecht voor je dromen juist omwille van hem, laat zien dat je sterk bent...laat altijd zien dat je aan hem denkt. en weet dat je op een dag toch allemaal bij elkaar kunt zijn

Heel veel sterkte,

Melissa

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb net gekeken op de vlindersite van jullie zoontje Johfaany. Wat een mooi mannetje! Wat vreselijk voor jullie dat hij er niet meer is :cry: Veel sterkte met het verlies. :cry:

14. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Jeetje jeannet, wat een mooie site hebben jullie voor je mannetje gemaakt!
    Ben er helemaal emotioneel van.
    is er na zijn geboorte nog een onderzoek gedaan naar hoe het kon gebeuren dat hij is overleden in je buik?
    of wilden jullie dat niet weten?
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie prachtige mannetje, en veel succes wensen met jullie zwangerschap van jullie dochtertje.
    Dit zal vast niet makkelijk voor jullie zijn ,deze nieuwe zwangerschap.
    Ik heb een collega en die heeft precies hetzelfde meegemaakt, en nu is zij ook weer in verwachting.
    het brengt een heleboel onzekerheid mee.
    Wordt je bevalling eerder ingeleid ivm het verlies van Johfaany?
    Succes meid!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pfff heb hier geen woorden voor, :cry:
    ik heb net op jullie site gekeken.en wat een prachtige zoon hebben jullie.

Nog veel sterkte met dit grote verlies.en jullie vlinder zou altijd bij jullie zijn

16. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Wat moeten jullie door een hel gegaan zijn. Wat een mooie site heb je voor Johfaany gemaakt.

Wens jullie heel veel geluk met de kleine meid die komen gaat. Ze kan natuurlijk nooit de plaats van haar grote broer innemen maar ze kan jullie wel geluk en liefde brengen en dat zullen jullie nodig hebben.

Heel veel sterkte.

Silly

*De mooiste bloem wordt altijd te vroeg geplukt*

Deel Deze Pagina