Mijn lieve mooie meid is geboren

Discussie in 'Geboren' gestart door jessy77, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Tis wel erg laat op de avond dat ik dit nu typ maar ben dan ook net thuis vanuit het ziekenhuis en moest meteen mn verhaal kwijt hoor..

Mijn meisje is afgelopen zaterdagnacht..(of zondagochtend) geboren!

Ik had voor 10 april een geplande keizersnede staan maar mevrouw dacht daar iets anders over..Zaterdagavond rond 23:00 uur zat ik lekker op de bank toen ik wat krampen begon te krijgen..nix alarmerends verder, gewoon vervelend. Ik vroeg juist net aan mn ex of ie juist brood in de oven wilde stoppen want ik had trek :p ..23:30 had ik zoiets van..nouuuu, die krampen lijken wat regelmatiger te komen, het zal toch niet? maar goed..de vraag of het brood nu eindelijk klaar was hield me meer bezig :p Ik wil op een gegeven moment opstaan en man..ik verlies me een hoop vocht :confused: Ik snel naar de wc rennen, en ja hoor..nog meer vocht..ik in paniek, ex in paniek, we wisten niet wat me moesten doen, ik vraag om een maatbeker zodat ik het vocht kan opvangen en hij komt met een klein bekertje aanzetten waar je regendruppels nog niet eens mee kan opvangen..we waren alles vergeten en liepen elkaar alleen maar voor de voeten :rolleyes: Hij uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis gebeld en ja hoor, we moesten direct komen. Mijn ex heeft zijn rijbewijs nog niet dus hem de opdracht gegeven om het koffertje te pakken terwijl ik maar meet weeen en al achter het stuur ging zitten..toch nog redelijk op mn gemakje er naartoe gereden. Daar aangekomen aan de ctg gelegd en men ging controleren hoeveel ontsluiting ik al had..nou, dat waren er nog "maar" 4 en aangezien haar voetjes onderin lagen zou het toch nog een spoedkeizersnede worden..Nou, daar valt natuurlijk nix spannend over te vertellen, ik kreeg mn prikje en de rest spreekt voor zich..al moet ik wel bekennen dat ik doodsbang was.
    Ze is om half 2 geboren dus het is ontzettend snel gegaan, zo snel dat ik het nu nog niet eens besef. Achteraf blijkt het wel goed te zijn geweest dat het zo snel ging want ze had in het vruchtwater gepoept en had 3 keer de navelstreng rond haar nekje zitten.
    Nu wist ik dat ik een heel klein mensje zou krijgen, ze woog dan ook 2360 en was 46,5 cm lang. De eerste nacht heeft ze t best wel zwaar gehad, ze was erg onrustig en spuugde alles wat ze binnen kreeg dan ook meteen weer uit. Logisch ook wel als je bedenkt dat ze best een zware bevalling heeft gehad. Vandaag dus besloten om naar huis te gaan na de laatste voeding..zij moet dan uiteraard nog eventjes blijven maar man wat ben ik er kapot van! Toen ik thuis kwam ben ik dan ook redelijk ingestort, het idee dat ik hier zit en zij daar...ondraagelijk! Ben daarom maar achter mn pc gekropen omdat slapen er voor mij nu echt niet inzit..vind dit echt vreselijk! Maar supertrots op mijn mooie lieve dochter! :D

Liefs Jessy

2. Gefeliciteerd met je kleine meisje! Ik hoop dat ze snel lekker naar huis mag!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje :D
    hopelijk mag ze snel naar huis ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje zeg, wat een verhaal alsnog zeg!
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!
    Elmo

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Gefeliciteerd met je dochtertje, ik hoop dat ze snel bij je thuis mag komen.

Groetjes van Kiki

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dank jullie wel! Net weer lekker bij mn meisje geweest en heb zo'n goed nieuws gehd! Ze mag zaterdag mee naar huis! :D :D Ben zoooooooo blij!

Liefs Jessy

oh ja, wilde wat fototjes in mn album zetten maar het geeft aan dat het bestand te groot is. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Gelukkig mag ze zaterdag lekker met jullie mee naar huis!

(voor een foto in je album, even verkleinen, hier via de site, of zelf op je comp met paint oid, dan kan het wel. Maar maar 400x400 zijn geloof ik)

8. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    De foto's kun je verkleinen door op deze pagina aan de linker kant op foto verkleinen te drukken. Je selecteert dan de foto en drukt op verkleinen, dan gaat het goed.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gefeliciteerd en fantastisch nieuws dat Jaslynn zaterdag lekker naar huis mag!

10. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

hallo Jessy,

Ik hoop dat je nu al lekker thuis aan het genieten bent van je kleine meid!

Liefs Snoozie

11. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en nu lekker genieten :)

Liefs wolly

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Van harte! Geniet ervan!

13. unner

unner Bekend lid