onze mooie meid ''Merel''

Discussion in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' started by Daisy1975, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    In dat geval zou ik het rustig weer gaan proberen. Het rustig aan opbouwen.
    Ik ben zelf 12 weken thuis geweest en ik heb toen 4 weken ongeveer halve dagen gewerkt, ook wel steeds wat langer in die 4 weken. Gelukkig had ik lieve collega's die zeiden: "Het is 13.00 uur geweest hoor!" Want zelf ben je geneigd om langer te blijven.
    Ga het rustig proberen en als het niet lukt, stoppen, naar huis gaan. Hopelijk leven je collega's met je mee, dat helpt.

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    daisy, wat een ontzettend mooi klein meisje! Wat is het toch oneerlijk allemaal!

Wat betreft het werken...
    Ik had er zelf heel erg veel moiete mee om te gaan werken. Danischa* is 19 januari geboren en ik ben pas 11 mei weer begonnen met werken.
    Dit vond ik echt heel moeilijk, maar wat het voor mij wel wat makkelijker maakte, was dat ik weer zwanger ging werken. Ik ben kort daarna, ergens begin juni, nog ruim een week thuis geweest omdat ik het toch best zwaar en moeilijk vond.

Als jij denkt dat je het weer wilt/kunt, zou ik het zeker proberen.

3. Dora

Dora Bekend lid

Apr 25, 2006
    762
    0
    0
    Lieve mama en papa van Merel,

heel veel sterkte gewenst. Wat dapper geschreven. Ik wens jullie het aller allerbeste en al t geluk van de wereld.

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je wel allemaal!
    Ga vrijdag weer naar arbo en dan gaan we plan van aanpak maken,iig wel na 10-09-07 want eerder zie ik niet zitten!
    *Aquilegia,dat lijkt me ook wel prettig idd echt rustig aan beginnen en dan tijdje halve dagen,maar missch is het ook niet nodig,we zien dan wel.
    Hoe gaat het met jullie nu?Ik heb nu nog echt ups en downs,zeker nu ik wel eens op mijn petekindje pas[is geboren op 01-06-07,een meisje ook,van mijn broer dus was heel dubbel,ook voor hun!],maar wel heel sterk een gevoel van,tis goed zo,is dat raar?
    *Meliske,ja ze is mooi he.
    Dat is voor iedereen verschillend tuurlijk,kan best zijn dat ik er wel meer tijd voor nodig heb,maar kan ook zijn van niet,dus idd gewoon proberen.
    Weet je,ik vond het zo raar toen ik vanmorgen naar werk fietste[gewoon gesprekje]moest denken aaan de laatste x dat ik daar naartoe fietste alleen toen was ik zwanger.Het lijkt me ook wel een beetje dubbel of niet,dat je weer zwanger ging werken,en hoe reageerde je collegas?
    Zou ook wel weer zwanger willen gaan werken maar dan moeten we eerst beter ons best gaan doen,haha.. ;)

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Oja en we zijn nu ook met een eigen website bezig voor onze Merel*,ik laat weten wanneer klaar is,ben er echt heel blij mee...
    Liefs..x

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Veel sterkte in deze moeilijke tijd!

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Vrijdag 16.30u mogen we eindelijk onze Merel* ophalen in Beuningen,ben echt zo blij dat ik ze dan voor altijd bij me heb!
    Heb vandaag een gruwelijke rotdag,ik mis ze zo erg,was net bezig met fotos inplakken maar het wil niet echt lukken,dus dacht ik kom ik hier maar ff m''n hart luchten.
    Ik mag zo weer op mijn petekindje[01-06-07] passen. :D
    Lieve Merel*,mama mist je zo erg,hou zoveel van je,ongelooflijk dat je niet bij ons mocht blijven!Hoop dat je in de hemel leuke vriendjes en vriendinnetjes hebt waar je mee kan spelen..
    Hele dikke knuffel!

8. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    daisy, veel sterkte vandaag meid!
    Die moeilijk dagen zullen blijven... :(

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Mijn tranen rolden over mijn wangen toen ik dit las. Verschrikkelijk dat jullie dit hebben moeten meemaken. Wat een mooie foto's van jullie kleine ukkie. Wat kan het leven soms toch oneerlijk zijn.... Ik wens jullie alle sterkte toe om het een plekje te geven.

Heel veel liefs,
    Qwizzle & Silvester.

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    hai lieve daisy,

dank je wel voor je lieve woorden.
    ik ben ook erg trots op darryl* en op zijn site.
    en wat je zegt niemand gun je dit vreselijke verdriet.
    ik moet eerlijk bekennen dat het me moeite kost om het gebeuren rondom darryl* af te sluiten.
    buiten het feit om dat ik m verschikkelijk mis en onwijs veel van mijn manneke houdt heb ik heel veel moeite met het feit dat alles anders had kunnen zijn bij ons. als ze mij als moeder maar serieus hadden genomen...
    en dat stukje in de zwangerschap en na de geboorte ook kan ik geen plek geven.
    ik doe mijn best, maar dat is zo moeilijk.
    ik weet ook dat ik de klok niet terug kan draaien, maar het is moeilijk....

en betreft onze 2e manneke, dylano lijkt sowiso heel veel op darryl* zeker bij de geboorte was hij sprekend darryl* dat was heel moeilijk, maar vergelijken doe ik niet.
    wel heb ik de vragen steeds zou darryl* dat ook zo doen of juist niet en hoe zou darryl* dat dan gedaan hebben?

en betreft werken. meid als jij je daar goed bij voelt, dan moet je het gewoon proberen.
    en als je denkt van het gaat niet ga je gewoon weer naar huis.
    als je maar gewoon goed om jezelf denkt en echt luistert naar wat je lichaam en je gevoel zegt.

en dan wil ik je voor morgen heel veel sterkte wensen.
    ik begrijp dat jullie morgen het urntje mogen halen van jullie merel*
    dit zijn ook vreselijk moeilijke momenten..
    meid sterkte hoor!

11. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    meis, heel veel sterkte vandaag!

12. Niet meer actief

hoi meid
    nog een paar uurtjes en dan mag je je meissie ophalen
    ik wil je alvast heel veel sterkte wensen
    zal wel emotioneel worden
    dikke knuff ;)

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je!Tijd gaat echt zo langzaam,zit er echt op te wachten tot we Mereltje*kunnen halen en haar voor altijd bij me kan hebben!

Janneke,het is idd bij jullie ook veel anders gegaan dan bij ons,vind het wel heel erg voor je dat het geen plekje kan geven,missch heeft het meer tijd nodig,hoop wel dat je het uiteindelijk een plekje kan geven,dat maakt het een stuk makkelijker voor je!
    Ja vroeg me dat idd af of je dan gaat vergelijken,lijkjt me wel heel moeilijk als ze dan ook nog zoveel op elkaar lijken,heel dubbel of niet?
    Ik heb het zelf met mijn petekindje[01-06-07]vraag me dan ook wel eens af hoe Merel*er nu uit zou zien en zo beweeglijk zou zijn.Maar daar zullen we nooit achter komen!

Ben vanmorgen bij arbo geweest en ik begin in week 37 met 2x4uur te werken en vanuit daar steeds opbouwen,ben benieuwd!
    Hoop dat ik me dan wel beter voel maar denk dat het nu met as ophalen en uitgerekende datum te maken heeft,dat ik me zo rot voel.
    Ik heb laatste dagen ook heel sterk het gevoel dat ik een kindje wil,wordt alleen maar erger,hoop dan ook dat het snel weer zo mag zijn!
    Veel liefs..xx

14. Niet meer actief

hoi meid
    hoe is het gegaan?

15. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    hoi meis,

hoe was het om je kleine meisje op te halen?
    Heb je haar een mooi plekje in huis gegeven?

16. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Meiden ik vind dit echt heel erg voor jullie.. Ik leef echt met jullie mee en moet er niet aan denken om mn manneke kwijt te raken :cry: . Ik wil jullie (nogmaals) heel veel sterkte wensen want t is níet te begrijpen hoeveel verdriet jullie moeten hebben :cry: . Jullie kleintje zal altijd in jullie hart voortbestaan..

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ben ik weer!
    Nou we hebben ons Mereltje eindelijk thuis.
    Ik zal eens bij het begin beginnen,een week of 4 geleden zijn we in Beuningen geweest om kettingen uit te zoeken en 2 kandelaartjes voor opa's en oma's,de rest wilden we in een mooie urn doen,daar hadden ze geen urn die wij mooi vonden dus zouden we verder kijken.Toen we weg wilden gaan zag mijn lieve vriend dat er iets niet klopte met de nummers,op de steen stond een ander nummer dan op de formulieren,hij zei daar iets van en die meneer kreeg een rode kleur en zei dat het wel een hele grote fout was,dus als mijn lieve vriend dat niet gezien had,hadden wij nu as van iemand anders gehad!Nu gaan we vrijdag as ophalen en wat blijkt,hebben ze onze hangertjes gevuld en de rest van as in kandelaartjes van opa's en oma's gedaan,ik zeg waar is de rest?Ja is verdeeld,ik werd me toch pissig,ik zeg en wij zelf dan we hebben het goed doorgegeven,tsja miscommunicatie,wat een eikels zeg!Ik vraag of ze het eruit kunnen halen want we willen zelf tuurlkijk de rest,na een hoop gezeur gaat hij het proberen maar kan beschadigen,ja doei dan hoef ik die tuurlijk niet meer,die dingen kosten een vermogen,maar goed uiteindelijk is het gelukt en hebben wij het meeste as[zoals het hoort] en is iedereen weer blij,maar wat een gedoe zeg en wat gaan die mensen slordig met hun werk om,belachelijk!We zijn heel erg blij dat we Merel* nu bij ons hebben en ze heeft een mooi plekje bij ons thuis!

18. Niet meer actief

hoi meid
    jeetje wat een grove fout zeg
    als je vriend niet op had gelet had je dus met as van iemand anders gezeten :confused:
    pff daar moet je toch niet aan denken dat iemand anders jullie mereltje zou krijgen....

fijn dat het allemaal toch goed gekomen is zeg
    wat een stelletje ....
    ik zou ook kwaad worden ja

maar fijn dat ze weer bij jullie is en dat ze een mooi plekje thuis heeft gekregen ;)

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja is idd niet te geloven!
    Maar ik moet je wel zeggen,die ketting die ik nu om heb voelt echt zo fijn,ik doe m ook nooit meer af.
    Zo is Merel*altijd dicht bij mama! :D
    Veel liefs...

20. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    jeetje wat een verschrikkelijke fout!
    Je moet er toch niet aan denken dat iemand anders het as heeft van jou kindje!
    Gelukkig heeft je vriend goed opgelet en is het allemaal goed gekomen!

Een fijn gevoel he, om het hangertje om te hebben! Ik heb er ook een en doe em ook echt never nooit meer af.
    Ik heb het hangertje wel aan de kettingkjes gedaan zeg maar, stel dat er 1 kapot gaat, dan blijft ie nog altijd aan de andere hangen.
    Ben zo bang om het kwijt te raken!

Share This Page