De tranen rolden over mijn wangen toen ik de site van Merel* bezocht... Ik heb diep en diep respect voor jullie,wat een kracht. Het is zo oneerlijk,zo afschuwelijk om een kindje te verliezen,niet voor te stellen. En wat is Merel* een prachtige meid.. Woorden schieten te kort. Veel sterkte met dit grote verlies..
ik heb een lieve mama maar ze kan helaas niet bij me zijn ze moest zonder mij weer verder en dat doet haar toch zo n pijn mijn mama is zo flink dat is wat men zegt maar ik kan haar horen huilen s avonds stilletjes in bed ik zie hoe ze s nachts wakker ligt en zachtjes pak ik haar hand ze weet niet dat ik bij haar ben maar we hebben een sterke band over haar schouder kijk ik mee ik deel in haar vreugde en pijn en ik wil het allerliefste dat ze weer gelukkig kan zijn ik zal haar nooit verlaten ik blijf altijd dicht bij haar ik zal over haar waken wij horen bij elkaar......
ik heb net ook de site van merel bezocht....en je hele dagboek gelezen... jeetje meid, wat verschrikkelijk! ik ben 18juni bevallen van mn zoontje, en ik vind het een heel raar idee dat jij toen ook rond die tijd zwanger was, maar voor jou met een vreselijk einde... heel veel liefde en geluk voor jullie! (zit hier nu met een hele dikke snotneus, hield het echt niet droog na het lezen van je verhalen )
Lieve Merel*, Gister is jouw nichtje Ravenna gedoopt,waarvan jouw mama peettante is. Het was een zware dag voor mama,jouw kleine nichtje vast te houden,ze is zo lief,zo mooi,wat was het mooi geweest als jullie elkaar hadden kunnen leren kennen,samen op te groeien...helaas mocht het niet zo zijn.. We hebben ook een kaarsje voor je aangestoken wat ik wel heel erg lief vond,niemand is jouw vergeten,gelukkig! Het was niet alleen voor ons moeilijk maar ook voor de papa en mama van Ravenna en tuurlijk ook voor opa en oma,het is zo dubbel allemaal meis... Zoveel mensen die jouw missen geeft ons ook wel een fijn gevoel hoor. Papa en mama missen jouw iedere minuut van de dag en zullen dat altijd blijven doen meis.... We houden van je,voor altijd! Veel liefs en veel knuffels.... Papa en mama
hoi daisy ik wil je nogmaals heel veel sterkte toewensen en je zeggen dat jullie een prachtige dochter hebben gekregen de liefde is voelbaar op haar site merel* moet voelen hoeveel jullie van haar houden dat kan niet anders veel knuffels van nathalie
Hoi Daisy, ik heb je verhaal gelezen en de site van Merel* gezien. Wat een prachtig meissie. Triest om haar weer afgegeven te moeten hebben. De moeilijke dagen komen er weer aan voor je, dit komt elk jaar terug. Een vriendin van me heeft ook een vlindertje, en ze proberen elk jaar om er toch ook een vrolijke draai aan te geven omdat het haar verjaardag toch ook is. En zo heeft iedereen een andere manier om ermee om te gaan. Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen (weken). Liefs Niempie
Jeetje meid, alweer bijna een jaar geleden dat Merel* geboren werd en ook een vlindertje is geworden... Onvoorstelbaar gewoon. Hebben jullie plannen voor haar verjaardag?
Ja het gaat best snel hoor.. We willen zeker weten iets gaan doen voor Merel* eerste verjaardag maar weten alleen nog niet zo goed wat te doen.. We willen wel iets met opa en oma's erbij doen,misschien een etentje en dat Lars en ik van te voren nog wat ballonnen oplaten voor ons meissie,zoiets zal het wel worden... Best moeilijk hoor... Tips zijn welkom!
Dat klinkt wel mooi toch? Ik heb zelf ook niet echt een idee wat te doen op Pippy's* verjaardag. Misschien even naar het meer, een ballon voor haar oplaten en daarna idd uit eten of iets anders doen. Lastig hoor...
Ja dat is idd best moeilijk,we hebben op Merel* crematie ook ballonnen opgelaten dus dat wil ik sowieso wel gaan doen maar dit keer met zn tweetjes of zou dat raar over komen? Ik moet morgen op controle,ik ben zo bang dat ik op Merel*geboortedag ga bevallen en dat zou ik echt niet leuk vinden,ik wil het daar met mn gyn wel over hebben maar ik denk eigenlijk dat hij er ook weinig aan kan doen,toch? Lieve Merel*, een hele dikke knuff voor jouw meissie.. Papa en Mama missen je echt nog iedere minuut van de dag... Ik zou je nog zo graag een keertje vast willen houden en lekker willen knuffelen maar helaas dat zal nooit meer kunnen... Hou van je meis...
Ja, kan me voorstellen dat je daar bang voor bent. Maar als je dan zou bevallen, dan is dat nog te vroeg voor de meiden toch? Dus dan krijg je weeenremmers denk ik? Het echt voorkomen kunnen ze nooit, maar ik denk dat de gyn zich wel kan indenken dat het niet fijn is dat hun geboren worden op Merels* verjaardag. Hoezo is het raar als je met zn 2en ballonnen voor haar oplaat? Laat mensen maar lekker denken hoor! He, al konden we nog maar 1 keer ff knuffelen met onze meiden he...
Ik heb het niet gevraagd aan de gyn,waarom weet ik niet.... We wachten wel af,mocht het zo zijn dan kunnen we nog altijd om weeenremmers vragen heh...
Vandaag precies een jaar geleden lag ik de eerste dag in het ziekenhuis.. En vandaag moest ik weer naar het ziekenhuis voor een ctg waar ook de verpleegkundige dienst had die vorig jaar bij de bevalling was,ze herkende ons nog en vertelde dat ze gister aan ons moest denken omdat het bijna een jaar geleden is van Mereltje*,we vonden dat erg fijn om te horen dat ze het nog wist.. Lieve Lieve Merel*,wat missen wij je toch meissie... En wat een fijn idee om te weten dat er meerdere mensen zijn die je nooit meer vergeten... Een dikke kus voor ons meissie....
jeetje meid de tijd gaat snel zeg. alweer bijna 1 jaar geleden dat jullie meissie geboren is... ik denk veel aan jullie! en wil je ook alvast een hele dikke knuffel geven.