Hey meis, dan komt alles weer naar boven. Wel lief van de verpleegkundige, Merel heeft diepe indruk achter gelaten en dat kan ik me heel goed voorstellen met zo'n mooi meissie. Sterkte de komende tijd meid, het zal allemaal giga emotioneel zijn. Hebben jullie al een idee wat je gaat doen op haar dag?
Dank je wel lieve meiden.. De opa's en oma's komen sowieso langs maar wel ovedag want we willen s'avonds lekker saampjes zijn.. In eerste instantie wilden we eigenlijk naar het strand maar das toch iets te ver aangezien mn buik zo rommelt blijven we liever in de buurt.. Ik wil ook nog ballonnen halen voor ons drietjes en die oplaten om 22.17u,de tijd waarop ons Mereltje geboren is.. Dus al met al het wordt een rustig dagje met heel veel herinneringen van onze kleine meid! Ja weet je dat doet je echt goed als een verpleegster zo praat over ons meissie en alles nog weet,ze wisten zelfs al dat ik zwanger ben en ook nog van een tweeling terwijl dit de 2e keer is dat ik op de afdeling kom
Lieve Daisy, vandaag een hele dubbele dag... De geboorte van jullie prachtige dochter Merel, maar ook tegelijkertijd een afscheid. Ik hoop dat jullie de dag door kunnen komen omringt door liefde en licht van Mereltje. Zeker lief van die verpleegster zeg, zo 1 moet je hebben en vasthouden.
Heel veel sterkte de komende dagen! Morgen is het een jaar geleden dat jullie de trotse ouders zijn geworden van Merel*, maar helaas moesten jullie haar meteen weer laten gaan... Dikke knuf!
Morgen dus ipv vandaag... Sorry hoor, ben zo vergeetachtig. Maar vandaag zal ook moeilijk zijn en veel herinneringen met zich meebrengen. Dus ook voor vandaag gewoon veel sterkte meid, ik denk aan jullie.
lieve daisy en man ik wil jullie alvast heeel veel sterkte wensen voor morgen.. denk nog vaak aan jullie mereltje. een dikke knuffel voor jullie!
Lieve Daisy en Lars, vandaag is het zover. Vandaag is het precies één jaar geleden dat jullie mooie meid Merel* is geboren. Ik hoop dat jullie van deze moeilijke dag een hele mooie dag kunnen maken. Ik zal aan jullie denken vandaag. Dikke knuffel van Miranda
Lieve Dais, Ben vandaag in gedachte bij jullie. Maak er een mooie dag van voor jullie lieve Merel*. Liefs Sen
Lieve daisy en Lars, Vandaag is jullie lieve Merel* precies 1 jaar geleden geboren en gestorven. Ik hoop dat jullie er een hele mooie en bijzondere dag van maken met Merel* in jullie harten! Ik denk aan jullie! Liefs Marjolein
lieve meis, ik hoop dat jullie er een heel bijzondere dag van hebben gamaakt of ondertussen er nog van maken, jullie kleine meid zal steeds bij jullie zijn in jullie hartje een een toffe en goede engelbewaarder zijn voor jullie kleintjes.
Lieve meiden, superbedankt voor jullie lieve woorden allemaal! Het doet ons echt heel erg goed om te weten dat we niet alleen staan en dat Merel* echt niet vergeten wordt! Het was een mooie dag met een raan en een lach en zo hadden wij het onszelf ook voorgesteld.. Ook hebben we tuurlijk taart gegeten,is tensloote toch Merel* 1ste engeltjesverjaardag.. We hebben ook vele bloemetjes gehad en kaartjes en smsjes,erg fijn allemaal! Lieve Merel*, papa en mama hopen dat jij ook een mooie dag hebt gehad gister met al je vriendjes en vriendinnetjes.. Je bent hier iig weer goed verwend... Love you meissie!
Wat mooi dat jullie er toch een bijzondere dag van hebben kunnen maken. Heel moeilijk, maar zoals je zegt: het is ook haar verjaardag. Super ook, dat veel mensen aan haar en jullie hebben gedacht. Zo hoort het ook he meid.
super dat jullie haar engelverjaardag hebben gevierd! gelukkige engelverjaardag van ons ook lieve merel ! xxxxx grace
dais: fijn dat het ondanks alles toch nog een mooie dag was..... knap hoor dat jullie dat zo kunnen vieren... zal wel heel dubbel zijn geweest en moeilijk dikke knuffel nog voor jullie!
Fijn dat jullie er een bijzondere dag van gemaakt hebben! En helemaal super dat er zoveel mensen aan gedacht hebben! Dat doet zeker goed! Merel* zal er vast van genoten hebben!