Lieve Daisy en Hubbie, Geniet van de laatste avond met jullie 2 bengels en jullie Engels die waakt over haar zusjes Heeeeel veel sterkte en geluk morgen! Dikke x!!!
Lieve Merel*, Je krijgt morgen kleine zusje die je 9 maanden zo lang hebt opgepast. Nu mag zij eruit, nu mag je vanuit Hemel naar je mooie zusjes kijken! Ze zullen je niet vergeten! Lieve Daisy en Lars, heel veel succes morgen en we denken aan jullie! Lieve Fenne en Linne, Past goed op jullie zusje! Veel liefs, Kalinka en Jeslyn en natuurlijk ook van Myrna
lieve Daisy en man geniet nog van deze avond vanaf morgen zijn jullie met z'n 6en, met Merel meekijkend vanaf een wolkje!!! Liefs heel veel sterkte en genieten maar Foreverfriend en Britt
Wat is het toch bijzonder, morgen zul jij de moeder zijn van 4 meiden, voor altijd en eeuwig. Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je over 24 uur de gelukkigste vrouw op aarde zult zijn met je prachtige gezin
Lieve Merel*, Morgen word jij weer grote zus. Ik weet zeker dat jijj goed over je zusjes zult waken Lieve Daisy en Lars, Geniet nog lekker van deze avond. Morgen mogen jullie jullie 4de wonder in jullie armen sluiten. Heel veel succes en natuurlijk veel plezier gewenst Lieve Fenne en Linne, In plaats van zusjes worden jullie nu ook ineens grote zus. Spannend hoor! Een hele dikke knuffel van Silvia en Matthijs
Lieve Merel* Vanavond zijn papa en mama voor het laatst samen met je zusjes Fenne en Linne. Morgen komt er weer een zusje voor jullie bij. Wil een beetje op papa en mama letten morgen? Ze zullen wel erg zenuwachtig zijn!
Lieve Merel*, Op een wolkje o zo hoog zit je lekker zacht Kijk je naar de regenboog de maan die naar je lacht Sterretjes blinken om je heen de zon verwarmd je huid Je bent daarboven niet alleen je bent ons vast vooruit Let jij vanaf je wolkje een beetje op je papa, mama en zusjes? Morgen word het een bijzondere dag, je word weer grote zus!
joepie! ik mag van daisy doorgeven dat hun mooie dochter maartje is geboren! ze is 51 cm en weegt ruim 7 pond! namens mij en donique van harte gefeliciteerd meis!
Lieve Merel*, gefeliciteerd grote zus, met je kleine zusje Maartje! Blijf je goed op je zusjes letten?
Lieve Merel*, van harte gefeliciteerd met je zusje Maartje! Pas je op haar net zo goed als je op Fenne en Linne doet? Liefs, Lisette, Tymen en Silke.
Lieve Merel* Gefeliciteerd met de geboorte van je zusje, Maartje. Ik weet zeker dat je ook goed op haar blijft letten, zoals je dat ook doet bij Fenne en Linne. Liefs Miranda
lieve kleine Merel, ook jou wil ik feliciteren met de geboorte van je zusje Maartje. Jij bent en blijft voor altijd de grote zus
Lieve Merel*, Gefeliciteerd met je jongste zusje en pas goed op Maartje en natuurlijk ook nog steeds op je zusjes Fenne en Linne. Dikke kus
Lieve Merel*, Je bent vandaag weer grote zus geworden. Van harte gefeliciteerd! Zul je goed over je zusjes waken? Liefs Silvia en Matthijs
merel gefeliciteerd, had even gemist dat je al weer grote zus werd maar wat leuk! pas maar goed op je zusjes! xxxxxx
Lieve Merel* Van harte gefeliciteerd met je kleine zusje Maartje! Pas je goed op je 3 zusjes vanaf de wolken? heel veel liefs miepie en malou