Lieve Merel* gefeliciteerd met je zusje Maartje ook papa, mama gefeliciteerd met de geboorte van jullie 4e dochter
pfff... hier was ik al bang voor als ik dit geweldige topic voor jullie mooie meisje merel zou gaan lezen! dikke tranen hier... wat ontzettend mooi hoe jullie je meisje zo bij alles betrekken! ik weet zeker dat ze ontzettend trots is op haar papa en mama en haar mooie zusjes Fenne, Linne en maartje! nogmaals gefeliciteerd en geniet van elkaar! Lieve Merel, wat ontzettend fijn dat je weer grote zus bent geworden! zorg maar goed voor je zusjes en papa en mama! liefs rebbel
Lieve Merel*, wat hadden we graag gehad dat jij hier op aarde samen met Fenne en Linne van jullie nieuwe kleine zusje Maartje had kunnen genieten... Een hele dikke knuffel voor Diasy en Lars die vast tegelijk met de blijdschap om de geboorte van hun vierde dochter ook weer het verdriet zullen voelen om het verlies van jou: hun allereerste lieve meiske.
Lieve meiden, allemaal hartstikke bedankt!! Super om allemaal terug te lezen. Veel liefs van ons allemaal... Lieve Merel*,een hele dikke kus voor jou. We love you!!!!
Lieve Merel* Van harte gefeliciteerd met je zusje Maartje Nu ben je een nog grotere zus zeg Wat zal je trots zijn Pas maar goed op je zusjes Veel liefs debby