Onze mooie zoon 21-02-2012

Discussie in 'Geboren' gestart door veronique22, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique22

31 mrt 2008
    92
    0
    0
    op 21-02-2012 is hij geboren Livaro Myron

Om half 4 zit ik in de spreek kamer van de verloskunde ik heb een beetje last van me buik ,en ze wil toch even onderzoeken als ze gaat kijken heb ik al 4 cm ik word naar huis gestuurd en moet een douche nemen en als ik om de 5 minuten weeen heb moet ik gelijk bellen en anders komt ze om kwart voor 6 (aangezien mijn vorige bevalling ook snel ging).
    om 5 uur bel ik want ze komen om de 5 minuten en kwart voor 6 is ze er dan ook ze kijkt en heb 6cm, ze besluit mijn vliezen te breken en dan gaat het echt snel de weeen worden krachtiger, om 7uur heb ik 9cm alleen wil het laatste stukje niet doorzetten heb nog een klein randje zoals ze dat noemt ze wil me op de baarkruk zetten maar dan gaat het slechter de hartslag van onze zoon valt weg en ze krijgt hem niet te pakken ze belt nog een verloskunde om assistentie, de kraamhulp en 112 wordt ook gebelt zijn hartslag is wel terug nu ik weer op bed lig maar heel slecht heb 10cm maar mag niet persen alleen rustig puffen want zijn hartslag wordt daar onregelmatiger door.
    ik heb erg persdrang dus is echt lastig om gewoon weg te puffen, de slaapkamer staat vol met mensen ambulancepersoneel zet alles klaar om ons te helpen want moet mee als hij er niet uit wil zuurstog wordt klaar gezet en de appratuur om onze jongen te reanimeren als het moet .:(
    de verloskunde zet wel een knip maar daar voel ik niks van
    terwijl hun daar mee bezig zijn denk ik bij mezelf ik wil me zoon proberen hieer thuis te krijgen wil niet naar beneden en dan op die brancard en alles.
    dus ik begin toch heel hard te persen en jaa hoor naar 3 keer persen en de verloskunde ziet het hoofdje dus ze helpt me mee om hem er uit te trekken en om 20:10 is hij er dan toch.
    hij moet een minuutje bijkomen maar laat dan gelukkig ook gelijk van zich horen:D mooie roze hoeft geen zuurstof.
    iedereen is blij dat het allemaal zo is afgelopen (WIJ OOK)
    ons dochtertje komt even later thuis en is helemaal trots op haar broertje
    nu lekker genieten van de mooie tijd!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    van harte gefeliciteerd!!!
    fijn dat alles goed is gegaan!

En wat een mooie namen!

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd met jullie zoon:)

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :D
    Fijn dat het allemaal goed afgelopen is.

5. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Wauw. Heftige bevalling, zeg! Maar gelukkig is alles weer goed gekomen! Maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mooie namen!

6. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Wauw van harte meid!!
    Geniet volop!

7. Kaaatje

Kaaatje Lid

8 mrt 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en veel geluk samen! Xx

8. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Gefeliciteerd met jullie zoontje , en wat een mooie naam ... :)

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wowwww gefeliciteerd!!!

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gefeliciteerd!! Gelukkig dat het allemaal goed afgelopen is. Geniet maar lekker van hem!

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Heftig! Gelukkig is alles goed gekomen. Van harte gefeliciteerd en nu lekker genieten!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

14. Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Leuke namen heeft hij gekregen. Veel geluk met jullie gezinnetje, geniet er van..

Deel Deze Pagina