Onze mooierd heeft haar oorbelletjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RSL, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik las de titel en ik wist van te voren al waar dit heen ging.
    Jammer!
    Ik hoop dat mijn meisje later ook oorbelletjes wil. Ze mag hier zelf over beslissen tegen die tijd!

Het staat je dochter heel schattig!

2. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Oh kom op, het zijn maar oorbelletjes... Sommigen reageren alsof het kind structureel mishandeld wordt. Even 1 prikje in dat oor, zodra de oorbel erin zit voel je dat al niet meer. Kind is na een minuut vergeten dat het pijn deed.

Of het wel of niet leuk staat is een kwestie van smaak maar sommigen reageren echt overdreven.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ach joh je laat je blijdschap toch niet wegnemen door de reacties hier? Mijn nichtje heeft haar kinderen ook als baby/dreumes oorbellen gegeven, ook niet mijn ding, heb ik ook gezegd (het is niet mijn kind ;)), prima toch, ieder z'n ding. Als jij er maar blij mee bent toch? Ik vind het in dit topic ook niet gepast om je mening erover te geven, al is dit wel een gevoelig onderwerp hier op het forum dus dat er reacties komen vind ik ook weer niet zo gek.

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Goed verwoord. Mensen openen een topic met een reden. Deze reden is uit trots. Anderen doen het om advies of een mening te krijgen. In dit geval werd er in de openingspost niet om gevraagd dus wees dan ook zo sociaal intelligent genoeg om die ook niet te geven...

5. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Jeetje wat een onaardige reacties zitten er weer tussen ;)

Waar is dat nou voor nodig? Niemand vraagt toch of je het mooi of lelijk vindt maar wil trots de oorbellen van haar dochter laten zien. Wat een onzin dat er dan altijd en eeuwig maar een (onbeschofte) mening gegeven moet worden. Wat voegt het toe aan de blijdschap van TS om het vreselijk te noemen? Heel vriendelijk en gezellig ;)

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina