Hoi meiden, Sinds een week heb ik 's avonds als ik in bed lig last van misselijkheid (iig een vervelend gevoel in mijn maag). Het begint al op de bank, maar als ik dan naar bed ga wordt het alleen maar erger. Ik heb er de hele nacht last van! Weet iemand hoe dit komt? Werk ik misschien nog steeds te hard of is het normaal dat je je iets minder lekker voelt richting het einde? Liefs, Daphne
Komt volgens mij doordat je kind dan erg dicht op/tegen je maag aan ligt. Ik slaap nu met 3 kussens onder mn hoofd (en 1 tussen mn benen), ligt een stuk comfortabeler. Op mn rug en rechterzij heb ik er ook meer last van. Verder is het misschien ook verstandig niet al te zwaar te tafellen, ik merk daar ook wel wat verschil in.
Ik heb het af en toe ook, vooral als ik in de auto zit. Volgens mij zit ik dan te in elkaar gezakt ofzo, en komt mijn maag in de knel. Alles zit ook zo op elkaar gedrukt daarbinnen.
Ik zal het eens proberen met wat meer kussens en inderdaad wat lichter tafelen! Hopen dat dat gaat werken... Bedankt voor jullie berichtjes! Liefs, Daphne
Ik zie dat je precies zover bent als ik. Ik heb ook af en toe last van dit soort lichte misselijkheid in de avond. Ik ben erachter gekomen dat het ligt aan vermoeidheid. Ook pak ik 's avonds nog regelmatig iets zodat mijn maag niet te leeg raakt. Ik hoop dat je er iets aan hebt.