Ik vind het ook een hele mooi naam en de betekenis is heel speciaal. Goede keuze als jullie die nemen.
hoi hoi, je vraagt om mijn eerlijke mening, ik persoonlijk hou niet van aparte namen, jullie gekozen naam vind ik niet mooi, maar ik moeilijk in namen hoor, moet ik eerlijk zeggen want onze vrienden kunnen niet wachten totdat ze onze naam horen. Wij houden van kort maar krachtige namen. Nederlandse namen. Zoals Bas, Evy, Kim, Rik, Roy Rob, Amy, Max, Stijn, Bart, Tom, Tim. Meer in die richting, maar zoals ik al zeg het is zo onwijs persoonlijk, voelt de naam bij jullie goed, doen gewoon! Veel succes ermee! liefs fredje
Vind het ook een hele mooie naam. Ben zelf een beetje te vroeg maar zat met mijn man afgelopen weekend ook wat te denken en te surfen. Kwamen almira tegen ook arabisch voor prinses. Wij willen er dan graag amira van maken.
Namen zijn heel persoonlijk en als jij dit een mooie naam vindt dan moet je deze zeker gebruiken. Persoonlijk is het niet mijn smaak.
als jullie het een mooie naam vinden, gewoon gebruiken! persoonlijk hou ik niet van die aparte namen, die je tegenwoordig vaker hoort.