onze nachtmerrie..... 30cc thee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Musty, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik neem aan dat het ziekenhuis je het beste advies kan geven voor dit moment en ik denk als hun zeggen dat je deze wond het beste operatief het mooist kan laten genezen , dan zou ik voor die optie gaan ..Misschien dat ze anders straks alsnog onder het mes moet omdat het niet mooi genezen is en dan begint het weer van voor af aan ....En natuurlijk is natuurlijke genezing het beste , maar ja in hoeverre meot je daar dan voor kiezen , moeilijk lieverd ....................

Hopelijk ziet het er vrijdag weer een stuk beter uit en hoef je geen keuze te maken , knuffffffffffffffff

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Super heftig zeg!! ik zit nu met tranen in me ogen te lezen en dat op me werk!

3. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

heb je verhaal gelezen meis. Poeh wat een verhaal he.. Moest even een traantje weg pinken..

Beterschap voor je meisje

4. samkids

samkids Niet meer actief

Clairetje ;), even hele snelle reactie:

Als ik het zo snel goed begrijp, is je dilemma wel of niet opereren vooral omdat je het eng vindt dat je lieve meissie onder het mes moet?

Zo ja: Ik weet bijna zeker dat het mooier geneest als je laat opereren. En ja, een operatie is heftig, maar het is vooral heftig voor de mensen die moeten wachten en niet voor de patient zelf. Zeker wanneer je meissie verder gezond is, heb je weinig (ik zeg niet 'niets') te vrezen. En het zal ook geen superlange ingreep zijn denk ik. Wel?

Sterkte! *kus*

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat erg zeg, ongelukje zit echt in een klein hoekje. vendje van 3 da ik goed ken heeft 3 maanden geleden een pan kokend water over zich heen gehad. mama pakte nog even wat zout voor op het vlees en de kleine klom in 1 seconde tijd op het gastel waarna het wat ging schommelen en de pan net zo viel dat het helemaal over hem heen ging. ben er nog niet op bezoek geweest. durf niet bang te zien wat ik aantref. hij is nu 2wk thuis en wordt nog volledig verzorgt met badjes en verband. hij heeft al 3 operaties ondergaan en bij hem zou het wel blijvend zijn de littekens helaas. hij was 80% verbrand.

hier komen de kids de keuken niet in als ik aan het koken ben maar nu lees je maar weer dat het ook op andere manieren kan gebeuren en het ook zo gebeurd is

sterkte

6. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Je zegt in je laatste zin haar lichaam optimaal de tijd geven en niet voortijdig ingrijpen. Ik denk dat ze in het BWC niet voor niets zeggen dat ze de eerste 14 dgn afwachten en dan ingrijpen en dus niet nog langer wachten, ws heeft de ervaring hun geleerd dat langer wachten niet verstandig is. Wij hebben toen op de ervaring en wijsheid van het BWC vertrouwd......maar goed, misschien is jou gevoel van haar nog eventjes langer de tijd geven ook wel heel erg verstandig. Het blijft gewoon heel moeilijk!
    Kan je vrijdag mee naar het BWC?? Dat jullie samen de artsen kunnen spreken over wel of niet opereren??? Kunnen jullie allebei al je gevoel en vragen duidelijk uitspreken naar de arts en ook zelf het antwoord horen. Is toch altijd anders dan als je man verteld wat hij gehoord heeft.

Wat zielig voor haar dat ze zo heeft gehuild en er over droomt, dat deed mijn dochter ook en dat heeft wel een aantal weken geduurd. Ze verwerken alles, het moment van verbranden, ziekenhuisbezoek, in het verband zitten ectect in hun slaap en helaas moet ze hier doorheen! Tis alleen zo zielig om te zien, ik heb toen ook uren en uren 's nachts met mn dochter in mn armen gezeten, zodat ze zich veilig en geborgen voelde.

Ik moet even kijken hoe het precies werkt, maar zal ik je een pb sturen met daarop een foto van de littekens van mijn dochter nu??

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lovewinnie..... knoop in mn maag wat enorm vreselijk :(
    ik zou in jou plaats wel gaan.....hoe erg het aanzicht ook kan zijn, als iedereen zo gaat reageren bij wijze van, komt het nog harder aan bij de ouders maar straks ook bij t kindje

@ mirjam.... ze hebben me gezegt dat als t niet geneest bij 14 dg dat dat dan vaak ook niet meer gaat genezen uit zichzelf...

zou 'fijn' als je t zou willen laten zien, geen idee of foto's in pb kunnen? anders evt mail?

8. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meis, heel veel beterschap met de kleine meid! Hoop dat ze er niks van over houd!

9. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijk verhaal zeg! Wat erg zeg dat ziekenhuis ook!! Zo een slechte zorg en dan ook nog keelonsteking.. Jeetje ik ben er helemaal stil van en geschrokken!! Heel veel sterkte meid ik hoop dat het snel over is bij je prinses en dat jullie weer gelukkig en vrolijk met zijn allen thuis zijn!!

10. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heb terug gemailt....

terug voeden

12. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

lees dit allemaal nu pas.. jee wat een hel moet je doorgaan..:(
    heel veel sterkte..

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Morgen de dag
    op van de zenuwen.... allemaal moe
    schrokken vanochtend pas om half 11 wakker
    beide moppies liggen ook al weer nock out op bed

we gaan morgen saampjes als ons manneke dat toelaat
    vandaag veel afleiding gezocht en even verstand op 0
    heerlijk met r door de weilanden gefietst en alle beestjes bekeken (ze is wild van beesten zelfs kalkoenen) en dr weer heerlijk horen schaterlachen

kwam het jurkje tegen in de strijkmand wat ze (voor de 1ste x) aan had.... net nieuw....ik heb t weggegooid..... er zat nog wondvocht in wat ik er niet meer uit kreeg en gewoon de gedachte erbij elke keer...

morgen eertst CB en nacontrole Gyn en smiddags naar t bwc... dus zal eind van de dag zijn dat ik wat kan laten weten

14. misa

misa Niet meer actief

Sterkte morgen. :)

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Sterkte ik hoop dat je een fijne beslissing kan nemen en dat de rust snel weer een beetje wederkeert in huis al hebben jullie vandaag een lekker dagje gehad zo te lezen.. Succes morgen

16. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Musty, wat een vreselijk verhaal :(
    Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen zeg.
    Ook met jullie manneke.
    Ik stond vandaag even naar de schaalverdeling op een fles te kijken,
    30cc is zo weinig en het kan dus zoveel veroorzaken.

Ben zo geschrokken van jullie verhaal dat ik sindsdien de maxi-cosi in de keuken neerzet.
    Leg Juul daarin nu als ik zijn fles maak, daarvoor toch vaak op de arm en met de andere hand de fles maken.
    Zo stom eigenlijk, ook omdat ik weet hoe pijnlijk brandwonden zijn.
    (Heb ooit toen ik klein was vastgeplakt gezeten aan een gloeiende kachel.
    Mijn moeder heeft me eraf moeten trekken hoorde ik later.
    Er was even sprake en overleg over transplantatie, maar gelukkig geneesde het uit zichzelf.)

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor morgen.
    Hopelijk kun je een beetje slapen/uitrusten vannacht, want zo te lezen kun je dat wel gebruiken.

17. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte morgen! Ik zal aan jullie denken... Dikke knuffel

18. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671