Wat heerlijk meid !!!! En wat ziet het er al rustig uit zeg !! Durf nu wel te geloven dat je er straks niet veel meer van kan zien !! knuffffffffffffffff
en na wasbeurt, alle korstjes eraf Bekijk bijlage 153223 en er is nog kans dat het geen litteken zal gaan vormen, maar moeten we niet teveel op hopen wat een opluchting, letterlijk hoofdpijn van nu lekker mn meis knuffelen ze zijn net thuis
ik kan zo van vreugde met je mee huilen! ook al wordt het een litteken. en misschien een kleintje! je meisje doet t super!!! en t ziet er al zoveeel beter uit! sterkte met de verdere genezing! en de spanningne! denk aan jullie.
Het ziet er echt een stuk beter uit. Fijn dat jullie bijna van rotterdam afzijn zeg, voor L-F ook beter, minder gesjouw. Geef je meisje maar een dikke knuffel!
Wat super dat ze niet geopereerd hoeft te worden!!!! Geweldig!! En ook super dat je bijna door mag naar je eigen ziekenhuis, dat is een goed teken!!! Wat een opluchting zal dat voor jullie zijn!
wauw dat ziet er goed uit zeg! Gelukkig geen operatie. Zal een hele last van je schouders vallen denk ik
Zo wat een fijn dat het lichaam het zelf voor elkaar krijg en er geen operatie meer nodig is!!! Fijn hoor zeker ook voor jullie meisje!! Ik heb even terug geklikt naar de eerste foto, dan word ik gewoon helemaal blij hoe het er nu uitziet!!
Super nieuws dat ze geen operatie hoeft! Wat zullen jullie opgelucht zijn zeg. We hopen op een mooi en voorspoedig herstel zonder littekens!!!!
zooo dat ziet er goed uit, misschien idd wel een beetje hoop dat je er straks niks meer van ziet, dat zou toch geweldig zijn. ik vind je meisje trouwens wel onwijs dapper hoor op elke foto staat ze er rustig bij. nu op naar de vrolijke dingen.
thnx allemaal meiden!!! zijn enorm opgelucht, dat is nog zacht uitgedrukt kan een gat in de lucht springen loop zelf nu sinds het goeie nieuws met enorme hoofdpijn zal er allemaal wel uit komen zelf heeft ze er niet zoveel van meegekregen van t goeie nieuws wel begint ze steeds meer last van jeuk te krijgen (uiteraard goed teken, maar wel irri voor haar) net werd ze er weer wakker van en bleef erg onrustig dus uiteindelijk maar extra druppeltjes er tegen gegeven nu wachten tot ze werken manlief zal elk moment thuis komen van zn avonddienst en dan ga ik poging zoveelste doen zelf te slapen ze wisselen elkaar al sinds hij de deur uit is af kleine man zit in sprongetje en is erg bij aan t clusteren en onze meis wilde ook alleen bij mij blijkbaar slaapt mijn schooten borst erg lekker
Dank je wel dat je je verhaal hebt gedaan! Ik dacht ook dat een beetje thee wel mee zou vallen, of niet zomaar kan gebeuren, tot ik je foto zag! Jeetje das schrikken! Ik heb met je te doen en ga nu ZEKER veel beter opletten dan ik al van plan was!
Ik heb mee gelezen, gister was ik weer even aan het bij lezen en zat mijn man naast me. Hij keek naar die foto's en vroeg wat het was. Dus ik vertellen. Hij schrok wel, vooral omdat zijn vader als Quincy langs de tafel loopt altijd zegt dat ik de thee niet aan de kant moet zetten. Hij vind dat als ze zich verbrand dat ze het dan tenminste leert. Ik reageer dan nooit zo aardig. Toen ik mijn man gister op die uitspraken van zijn vader wees toen hij de foto's bekeek gaf hij mij toch wel gelijk dat ik dan zo reageer. Je doel om mensen te waarschuwen is hier (gelukkig) berijkt! Verder heel fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat!
Ik snap en voel precies wat jij nu voelt. Onze oudste dochter heeft 2 jaar geleden hete melk over zich heen gekregen (ook kokend). Zij heeft het destijds gehad, van tepel tot tepel, en zo groot als een volwassen (grote) mannenhand. Dit is nu zo mooi weggetrokken, tot een klein wit litteken, van ong. een cm. En mooi in het midden.. Wij hebben destijds 3x daags moeten behandelen met speciale zalf (hebben standaard 1 in de koelkast liggen, voor het geval dat er ooit weer zoiets gebeurd), en compressen. En omdat ze het op de bovenlichaam had zitten, was het moeilijk om het af te dekken (maar op den duur werd je provosorisch(?) met bedenken van). Het heeft bij ons erg lang geduurd, voordat we konden stoppen met de zalf. Denk dat als de HAP destijds ons niet 1,5 uur in de wachtkamer had laten zitten (waren een spoedgeval die vergeten waren:x), denk ik dat ze er niets aan over had gehouden. Ook zij had een goede 2de graads verbranding.. Blaren onder de blaren, en redelijk diep. Ondanks dat het nu 2 jaar geleden is, voelt het als de dag van gisteren. Vooral als je het ziet.. Wordt wel makkelijker, maar toch.. Kinderen zijn zo snel, en als ze wat willen, lukt het ze op de 1 of ander manier altijd. Maar wat je al zei: Zoiets wens je NIEMAND toe!
Jeetje wat een heftig verhaal. Sterkte meid, gelukkig ziet het er al een stuk beter uit. Wel goed van je dat je het hier op ZP neer zet, maakt mij een stuk bewuster van die gevaren....
@ debrunschot... ow eng eng! gelukkig dat manlief nu door heeft wat je bedoelt met de gevaren en dat je t niet voor niets zegt! @ springboon... jeetje wat een^$#!# bij de hap... gelukkig 'alleen maar' en klein plekje overgebleven, maar te bedenken dat t er niet had hoven te zijn als zij meteen in actie kwamen :x geen een ouder wilt een litteken op dr uk ik ben benieuwd wat de behandelings plan gaat worden wanneer we naar ons eigen siekenhuis mogen (als wond op arm dicht is) vergeten doe je t absoluut niet t staat echt op je netvlies gebrand.... gister een nieuw jurkje gekocht voor dr omdat t nieuwe jurkje wat ze aan had toen t gebeurde hebben weggegooid verder nog naar t bwc gebeld want ze heeft echt moeite met de jeuk ze mag nu ipv 3x 10 druppels fenistil nu 3 x 15 druppels, en dat lijkt te werken De nachten zijn ook weer een ramp, maar kan ook komtn dat dr hoektanden eraan komen gister was ze helemaal van slag, eertst zat ze aan warm water.... gelukkig lekker warm water om dr even lekker te wassen maar je zag echt aan dr gezicht... je zag de shock erover heen trekken helemaal in paniek, zo zielig.... we hadden dr eindelijk zover dat ze ipv in bad onder de douche durfde....(ze was bang voor de douche geen idee waarom) maar denk dat we terug bij af gaan zijn als ze weer gewoon mag badderen daarna met dat we aan t winkelen waren sta je rustig te winkelen.... wordt ze aangevlogen door een meisje die dr pijnlijk knuffelde(had dr armpje ).... niet verkeerd bedoelt van dat meisje dus zand erover...ik mn meis vertellen dat ze zich niet moet aanstellen na effe miepen...... daarna gaan ze samen spelen... zowel ik als die moeder staan er boven op... en inene wordt louise-faye weer zonder redenen zo in dr wang gebeten...... (dit is 3 mnd terug ook al op kdv gebeurt) louise-faye helemaal in paniek want die was de vorige keer nog niet vergeten....... tja die moeder schaamrood op dr wangen.... word er niet goed van... als ze iets deed om t uit te lokken of dat meisje pijn deed oid... maar nee gewoon uit t niets..... eerst was ze huiverig voor dat meisje... loop ik tegen dr te mauwen niet aan te stellen en gezellig te doen ect... en dan gaat ze lief met dat meisje spelen en dan dit.... maar ja t geluk is echt niet aan onze meis dr zijde de laatste tijd zeg vandaag helemaal in de wolken, ze gaat zo goed met dr konijn om dat we een cavia hebben uitgezocht (schoonzus had nestje) en vandaag mocht de cavia t nest verlaten.... ze is helemaal in de wolken met dr 2 beestjes