ow wat een verhaal zeg. Ongelooflijk! 30 cc thee........ Godzijdank is alles uiteindelijk goed gekomen en mocht je meisje toch eerder naar huis. ( moest gewoon huilen toen je schreef over dat je meisje naar je toe rende en dr armpjes om je heen sloeg. Geweldig! ) Maar wat erg van de hygiëne in het ziekenhuis zeg. BAH! Zal er zeker nog een klacht achteraan sturen als ik jou was. Zoiets kan toch niet hè. Heel veel sterkte en beterschap gewenst voor je kleine meid. En natuurlijk ook ontzettend veel sterkte voor jullie! Knuff!
ik voel echt heel erg met je mee!!! ik ben zelf vroeger ook verbrand door kokendheet scheerwater, ik trok het over me heen, ik had een wollen truitje aan met elastiek. ik ben naar beverwijk overgebracht daar heb ik een aantal maanden gelegen. uiteindelijk hebben ze wat huid weggehaald van mijn heup en op mijn borst geplakt. ik was destijds 2 a 3 jaar oud, uiteindelijk vind ik het litteken wel meevallen, en heb er geen last meer van. ik wens je sterkte verder, en je hebt helemaal gelijk het is zo gebeurt...
Jeetje wat een verschrikkelijk verhaal. Wat zullen jullie geschrokken maar bovenal ook uitgeput zijn Ik schrik ook echt van de slechte hygiene in het ziekenhuis. Juist op zo;n afdeling waar infecties vijand nummer 1 zijn moet het brandschoon zijn, verhuizing op komst of niet. Ik wens jullie veel sterkte en jullie meisje veel beterschap. *knuffel*
Wat een heftig verhaal! Wat een beetje hete thee kan aanrichten zeg! En vind die hygiëne in t ziekenhuis ook echt niet kunnen. Belachelijk gewoon. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Poeh, wat een heftig verhaal! Ga het thuis gelijk aan mijn man laten lezen zodat we beide ook echt allert blijven op hete/ warme vloeistoffen. Helemaal nu ons mannetje naar alles begint te grijpen. Heel veel sterkte de komende periode!
ooh wat erg, ik kreeg gewoon de rillingen ervan toen ik dit het lezen was. Ik weet hoe snel dingen kunen geburen, mijn oudeste zoon is eens in een vaas gevallen terwijl ik erbij stond (snap het nog niet) dit zul jij denk ik ook wel hebben.- ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en dat de wond snel mag genezen..
Wat vreselijk moet dit voor jullie geweest zijn!! Krijg helemaal de rillingen bij het lezen van dit verhaal! Heel veel sterkte de komende periode voor jullie en jullie kleine meisje!!
Oooo wat vreselijk voor jullie. Jullie arme meiske,pfff ben gewoon in tranen. Schrik echt hiervan hoeveel schade een beetje thee kan aanbrengen. Ik hoop dat jullie meissie goed hersteld. Ik wens jullie heel veel sterkte. Ik zou denk ik wel een klacht indienen over de hygiene. Zoals je het beschreven hebt is dat schandalig in een ziekenhuis waar hygiene zo verschrikkelijk belangrijk is.
Jeetje meid wat een verhaal. De rillingen lopen over me rug bij het lezen van je verhaal. Wat een week moet dit voor jullie geweest zijn. en wat een onmacht......verschrikkelijk.... Maar ze is weer lekker thuis en het echte genezen kan beginnen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.... veel liefs
Dan schrik je je rot, je denkt altijd dat zoiets jou niet overkomt. Goed dat je dit topic hebt geopend, denk dat je hiermee iedereen weer even extra alert hebt gemaakt. Die foto.. wat zal dat arme meisje een pijn hebben (gehad)! Hopelijk geneest het snel en mooi. Doe d'r maar lekker extra vertroetelen .
Een heftig verhaal zeker te weten. Dat zet ons ouders weer eens opscherp. Altijd hete vloeitof uit het berijk van kinderen zetten ook al denken we dat ze er niet bij kan. Het is zo gebeurt ze veranderen met de dag en in eens snappen ze dat ze er wel bij kunnen. Net gebakken eieren aan het bakken geweest en ook mijn dochter steeds bij het fornuis ik haar weg halen steeds en van ik heb liever dat je nu huilt dan wij allemaal straks. Kortom heel veel sterkte en hoop dat je kindje snel opknapt. En over die hygiene ben niet zo moeilijk maar wat klonk het gor daar zeg zou zeker een klacht in diennen. Maar heel veel sterkte.
He musty, jee wat zul je geschrokken zijn hopelijk houdt je meisje er niets aan over en het kan idd iedereen overkomen ze zijn echt soms sneller dan je denkt. sterkte!!!
Wat ontzettend erg voor jullie en jullie kleine meid, heel veel stertke gewenst! En inderdaad, dit zet ons meteen weer op scherp!
Allemachtig... wat schokkend en wat vreselijk verdrietig allemaal. Heel veel beterschap voor jullie allemaal. En dank je wel voor het delen van je verhaal.
oh my....wat een vreselijke week...super veel sterkte gewenst en dat je meissie maar snel mag opknappen!! tis waar wat je zegt, het kan ook iedereen gebeuren...de ene dag kan j kind nog niet eens op de teentjes staan en de volgende dag kan ie ineens de deurklink pakken (zegmaar wat).... beterschap voor jullie allemaal!
Jeetje meis, wat afschuwelijk om mee te maken! Ik hoop dat jullie meisje snel weer opknapt, sterkte!!!