onze nachtmerrie..... 30cc thee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Musty, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeimorgen

onze meis doet het super thuis, ze eet weer als vanouds..... als een bodemloze put :) maar dat is alleen maar positief

melkproducten weigerde ze daar (ivm eiwitten) maar ze heeft al een pak yoghurt bijna leeg en een pak fruitmelk

ook heeft ze al een bekende driftbui gehad.... wat kan je daar gelukkig mee zijn :D

De nacht is super gegaan ze heeft in 1 ruk doorgeslapen tot half 9 vanochtend

tot zover alleen maar positief

@ de foto...... ik heb lang zitten dubben of ik hm 'openbaar' moest maken omdat t als schokkend ervaren kan worden en niemand tegen zn hoofd wil stoten, maar als dat t kost om t 1 x bij een ander te voorkomen...... daarvoor doe ik t

we hebben veel foto's gemaakt daar, mocht ze er iets aan overhouden of zelfs in t ergste geval toch geopereerd moeten worden, dat we kunnen laten zien en goed vertellen hoe en wat er gebeurd is en wat ze gedaan hebben

@ manlief.... of hij zich schuldig voelt..... we hebben t daar verder helemaal niet meer over gehad.... hij begon te huilen vorige week zaterdag toen we op de SeH zaten en ik heb hm meteen gezegd t is goed schat had mij net zo goed kunnen gebeuren

ben wel boos, maar niet op hem persoonlijk maar puur om t feit dat het is gebeurt, ongeacht waar of bij wie

tuurlijk wel erover gehad hoe k*t we ons voelen bij t hele gebeuren en dat is nog zachtjes uitgedrukt maar niet specifiek over wiens schuld

@ tammy..... thnx! je verhaal geeft me goeie moed! maar een hele pot thee jeetje.... dit beetje is al verschrikkelijk

@ tupp.... idd.... hij dacht dat t buiten bereik stond....
    t ergste in de woonkamer hebben we planken aan de muur waar we onze koffie en thee opzetten (daar kan ze echt niet bij de eerste 5 jaar) en dan zo toch nog....

@ zogezegend.... hebben ze bij jou nog geopereerd of is t vanzelf genezen?

@ michelle04.... daar zeg je zon woord... uitgeput... idd dat dekt hier op t moment echt alles

@ de hygiene..... ik heb me daar zeker al over van me laten horen daar.... bij binnen komst kom je eertst in een sluiskamer waar je zon schort krijgt.... en die waren op.... niemand bij de balie... dus ik zo door de gangen op zoek naar iemand van daar ervoor..... en gevonden nog voor ik me mond open kon trekken kreeg ik op mn donder dat ik geen...... Ben enorm uitgevlogen
    heb ook geen blad voor de mond genomen......Daarna heb ik geloof ik de stempel bitch op mn voorhoofd gedrkt gekregen daar
    heb ze ook gezegd dat ik bij mezelf thuis tenminste van de vloer kan eten...

er was ook zoveel gedonder om evt verdere verzorging door ons eigen zh over te laten nemen
    ons zh gaf groen licht, en vroegen me te zeggen daar om contact onderling op te nemen..... kreeg in t centrum te horen daar doen we niet aan....en t mag niet door iemand anders en pfffff
    2dg later nadat ik doorgdramt heb kregen we te horen ja je zh krijgt een uitgebreide overdracht en al maar wij nemen geen contact met hun op.....

t is echt:x

bij ontslag..... vrijdagavond hadden we nog eens te horen gekregen om zeker nog op zon 1,5 wk opname te rekenen...
    de Broeder die we zaterdag troffen die bij de wondverzorging gister was heeft uiteindelijk een stokkie voor dit alles gestoken.... na een ruzie onderling daar om t plaatje compleet te maken heeft hij ervoor gezorgt dat ze mee naar huis mocht
    en met hem hebben we besproken en vast gelegt hoe en wat verder en vanaf wanneer ons eigen zh het overneemt....
    wat was dat een prettig gesprek... was eindelijk ook de eertste die zonder gedraaikont direct heldere duidelijke antwoorden op al onze vragen had

en ik hield mn hart al vast, jaren terug heeft manlief operatie aan zn longen gehad daar..... en dat was ook ellende!

tot dusver

onze meis is tot zover dat mogelijk is op deze leeftijd heel nuchter eronder.... ze heeft zich echt beresterk overend gehouden

naar mijn idee sterker dan dr mama :)... morgen ga ik eertst naar de ha voor mezelf want dit was de beruchte druppel die.....

moeilijke zware zs gehad, zo goed als geen kraamweek alles begon net lekker te lopen en volop genieten en toen...

onze 2 kanjers samen in t zh bedje

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ooooh ik krijg echt tranen in mijn ogen bij die foto met haar lieve broertje.
    Volgens mij is ook beter voor een kind om lekker thuis te zijn. Dan knappen ze sneller op. Alles is vertrouwd en iedereen is meer ontspannen.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Verschrikkelijk... ik dacht nog: hoeveel schade kan 30 cc nou aanrichten, dat is toch niks? Tot ik de foto zag. Ik zou GEK worden als dat ons zou overkomen, ik kan me voorstellen dat je echt een helse tijd achter de rug hebt. Ik hoop dat alles mooi gaat genezen en dat je dochter er helemaal overheen komt.

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Wat een verhaal! Goed dat je het hebt opgeschreven en goed dat je de foto erbij hebt gedaan, maar mijn hart brak bij zien en lezen 'snotter'. Veel sterkte en beterschap voor de kleine mop!

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Lieve Mutsy,

Wat verschrikkelijk dat jullie dit hebben moeten meemaken. Ik heb het hele verhaal in één ruk uitgelezen, met kippenvel op mijn armen en een brok in mijn keel. Natuurlijk verschrikkelijk dat jullie meid zo erg verbrand is, maar ook wat er allemaal in het ziekenhuis gebeurd is, wat een horrorverhaal! Daar sta je toch ook helemaal niet bij stil. Je gaat er vanuit dat ze in het ziekenhuis goed voor je zorgen en dat ze dondersgoed weten hoe met hygiëne op te gaan... Mag ik vragen om welk ziekenhuis het gaat?

Oja, en ik denk dat het ook goed is om je verhaal MET foto hier te plaatsen. Ik denk dat het een goede opfrisser is voor iedereen om toch maar goed op te passen. Iedereen wéét dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar ik denk dat het menselijk is om zonder dat je het merkt minder alert te zijn. OF zoals in jullie geval, dat je kindje ineens ergens bij kan waar het eerst niet bij kon.

En schokkende foto of niet, ik denk dat het in dit geval wel nuttig is...

Heel veel sterkte met het verder herstel!

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Pffff wat een hel hebben jullie doorgemaakt!Heel veel sterkte de komende tijd...

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ ladyxochi... dat mag zeker t gaat om t brandwondcentrum dat bij t zuiderziekenhuis zit.... het nu maasstad zh en verhuisd morgen naar lombardijen...hoop voor hun dat t in t nieuwe zh beter met hygiene gaat

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jeetje zeg, wat verschrikkelijk zeg!!
    Ik kreeg gewoon tranen in mn ogen bij het lezen van je verhaal.

Ik wil jullie nog heel veel sterkte wensen, hopelijk geneest het mooi en snel.

9. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Wat een afschuwelijk verhaal, wat een vreselijk goor ziekenhuis en wat een ontzettend zielige foto, wat een moedig, lief kindje heb je.
    En wat ben jij een lieve knappe moedige mamma!!!
    Dikke knuffel!!!

10. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow meid jeetje wat afschuwelijk om mee te maken! en dat van 30cc thee!

ik moest ff flink wat traantjes weg vegen bij het lezen! maar wat fijn dat het nu weer zo goed gaat!

hele dikke knuffel!

11. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Wat een naar verhaal zeg, goed dat je zo snel en goed handelde!
    Heel veel beterschap voor jullie dappere meisje, hopelijk snel de goede kant op!

12. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Wat verschrikkelijk. Inderdaad een schokkende foto om te zien, maar het maakt je destemeer bewust van het feit wat slechts 30cc hete thee al kan aanrichten.

Heel erg veel sterkte voor jullie kleine meid, maar ook voor jullie.

13. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Wat een vreselijke gebeurtenis, ik wens jou sterkte ermee en je lieve kleine meid.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje wat een schrik moet dit allemaal zijn voor haar en jullie. Heel veel sterkte en beterschap. Helaas kan de beste dit overkomen. Ikzelf had nooit gedacht dat 30cc thee voor zo een mega brandwond kon zorgen.

Dikke knuffel voor jullie dochtertje

15. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wat een verhaal. Vreselijk dat jullie dit moeten meemaken. Heel veel sterkte en beterschap.

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    wow, wat een beetje (30cc) hete thee al kan aanrichten....
    meid heel veel sterkte, hopelijk knapt jullie meisje snel weer op en heelt het allemaal snel! (kindjes kunnen gelukkig verbazend veel hebben)

17. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Mied meid wat verschrikkelijk erg en k snap dat je geschreeuwd e gevloekt hebt!! Heel veel beterschap voor jullie kleine meisje en te hopen dat ze er niks aan over houd!! Heel veel sterkte!!

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje meid toch wat een verhaal :( En die foto, agossie dat arme humpie! Jullie hebben echt een helse week achter de rug. Ik vind het wel enorm knap van je hoe je alles hebt weten te regelen. Ook met je kleine man erbij en dan zelf ook nog ziek. Ik hoop dat jullie dochter snel opknapt!

Misschien een schale troost: mijn zusje heeft toen ze zo klein was ook een kop hete thee over zich heen gekregen. Die heeft toen ook in het ziekenhuis gezeten voor brandwonden. Nu is ze 26 en je ziet echt niks meer!! Geen littekens of plekken! Kindjes hoeven dus niet altijd wat eraan over te houden en ik hoop dan ook echt dat dat ook het geval is bij Louise-Faye. Heel veel sterkte!

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zie nu pas die foto met haar broertje. Die is echt prachtig!! Wat een smeltfoto. Heel groot inlijsten! ;)

20. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik hoop dat alles goed komt,

misschien heel even ter motivatie ik heb toen ik 4,5 was kokend water over me heen getrokken moeder was water aan het koken voor broertje en mocht er niet aankomen deed dit ook in een oogwenk en trok een steelpan met kokend water over me heen dit waren toen ook 2e graads diepe brandwonden over mijn hele borst, dit heeft toen voor mij 8 weken geduurd eerst een week blijven daarna iedere dag terug naar het ziekenhuis voor het verschonen wat een drama, vergeet ik nooit meer de gazen en verbandmiddelen van toen bah, tot mijn 10e is dit heel erg te zien geweest daarna werd het litteken steeds minder en inmiddels zie je heel licht nog een lichte vlek zitten . ik hoop voor jullie dat jullie meisje ook mooi gaat opknappen gelukkig is ze nu thuis en jezelf niets verwijten hoor

Deel Deze Pagina