onze nachtmerrie..... 30cc thee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Musty, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Pff..verschrikkelijk om dit mee te maken met je kindje..
    Ik wens jullie veel beterschap en sterkte de komende tijd!

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jee verschrikkelijk zeg...ik zat met tranen in mn ogen je verhaal te lezen en toen zag ik de foto...Nou dat slaat wel ff in.

Heel veel sterkte toegewenst!!

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ook mijn tranen branden in mijn ogen, verschrikkelijk.
    Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat je het een plekje kan geven.
    Heel goed dat je iedereen wil meegeven wat er kan gebeuren, het kan iedereen gebeuren. Niemand is schuldig.
    Sterkte!!!

4. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Jeetje, ik ben echt erg aangedaan door je verhaal... En toen ik de foto van je kleine dappere meisje zag schoot ik echt even vol...

Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd, ook met de verwerking van dit ongeluk.

Zoals iemand anders ook al schreef; probeer ook, hoe onmogelijk het soms ook lijkt, ook af en toe even aan jezelf te denken! Je hebt nogal wat meegemaakt de laatste tijd.

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    thnx voor alle lieve en bemoedigende woorden en verhalen

onze meis is heerlijk weer aan t stuiteren vandaag

morgen DE dag dat weer alles eraf gaat
    begin nu best de zenuwen ervoor te krijgen hoe het eruit ziet ed
    zelf zal ik er niet bij zijn
    manlief laat weer foto nemen

als klapper op de vuurpijl alle ellende komt in 3en uiteraard....
    met ons manneke gisteravond naar hap gegaan hij liep ook al te snotteren proesten en doen overgeven heel veel slijm en snot spugen, maar geen koorts en wel goeie plasluiers
    tot gisteravond hij weer dusdanig begon te overgeven..... groengele snot overgeven dat ik behoorlijk hard op zn ruggetje moest kloppen en hm ondersteboven moest houden
    en nu verhoging, dubbele oor en keelontsteking, AB kuur meegekregen

vanochtend extra controle bij ha gehad en zodra hij boven de 38 grade uitkomt moeten we direct door naar t ziekenhuis

vanochtend maatschappelijk werkster gebeld en die komt om 12 uur bij ons thuis

vanmiddag komt mn vriendin ook om ons bij te springen in t huishouden de schat

6. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Meid wat een heftig verhaal, wat zijn jullie door een hel gegaan!!! Ik zit echt hier met dikke tranen, ik hoop dat het er morgen goed uit ziet voor jullie kleine meid en dat jullie mannetje ook snel weer opknapt. Heel veel sterkte en ik vind het echt top dat je zo koelbloedig gehandeld hebt!!!

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    zit dit nu al vanaf het begin te volgen, maar wist gewoon niet wat ik moest zeggen. Nu nog niet, maar meid, wat een narigheid zeg.
    Fijn dat je wat extra hulp krijgt en ik hoop dat er voor jullie snel betere tijden aanbreken.

Heel veel sterkte en succes gewenst.

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Pfff ik moest huilen bij het zie van de foto...sterkte!

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wat shockerend om te zien van 'maar' 30 ml. :(
    Beterschap voor je kleintjes, het zit nu allemaal even niet mee....
    Hopelijk komt het goeie straks ook in 3en. ;)

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik vind het zo erg...al 2 dagen loop ik bij alles wat ik doe te bedenken hoeveel cc het is.

Onze dochter heeft (een heel ander) ongelukje gehad. Ze heeft op een onmogelijke wijze de helft van het topje van haar middelvinger eraf gescheurd/trokken. Maar toen ik de foto zag van jouw dochter bekroop hetzelfde gevoel me:
    zo'n prachtig mooi perfect klein lijfje...daar HOORT niks mee te gebeuren. Dat mag gewoon niet...Het hoort perfect te zijn en blijven...die knoop in je maag dat er zoiets met je dochtertje gebeurt :( pfff

Wel weet ik dat die kleine lijfjes wonderbaarlijke genezers zijn. Hoeveel er van dat verdwenen vingertopje weer is teruggegroeid hou je niet voor mogelijk!
    Ik hoop-met-alle-hopen dat ook jouw dochter goed zal genezen..dat ze niet zoveel pijn meer heeft en nooit meer hoeft te hebben!

En natuurlijk is jouw dochter nogsteeds perfect (de mijne ook)!

En natuurlijk ook beterschap voor jullie zoontje!

Dikke knuffel...die kunnen jullie wel gebruiken.

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Oh gets zeg ik zit hier met tranen in mn ogen.. voor jullie allemaal.. wat is die week een hel geweest en wat en K U T ziekenhuis!
    Schandalig hoe ze jullie hebben behandeld, helemaal met brandwonden! zo onhygienisch en harteloos...

'oh ze heeft overgegeven?' ruim het zelf maar op dan met papieren doekjes en een beetje water.. halloooooo haal gewoon een nieuw bed of nieuwe lakens, maar dat laat je de ouders zelf toch niet opruimen kom op zeg..

Heel veel sterkte nog toegewenst en jeetje wat kan 30cc veel ellende aanrichten zeg, ik schrok er gewoon van :(

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    och meid wat een hel! zit hier letterlijk met tranen in mijn ogen. die foto! och och.. dat arme wijfie!!! (K) sterkte joh! en oordelen?! hoezo! kinderen zijn watervlug. zelfs al denk je alles te voorkomen!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wat verschrikkelijk om te lezen. Wat een ellende, verdriet en pijn en wat er in een mum van tijd kan gebeuren. Heel veel sterkte en beterschap voor je meisje, hopelijk geneest het mooi. En nu ook de kleine man ziek, alles tegelijk beterschap! Probeer jezelf niet voorbij te lopen want het is niet niks, en ook nog aan het ontzwangeren! Dikke knuffel

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Meid wat een vreselijk verhaal en wat goed dat je de foto erbij hebt geplaatst. Dat geeft (hoe vervelend ook) een heel goed beeld wat 30 cc hete thee kan aanrichten en dat het iedereen kan overkomen.

Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte toe

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    jeetje meid wat zul je inderdaad geschrokken zijn. en je moederhart breekt echt he:(

ik zelf ben op mijn 2 verbrand door een kopje hete thee die ik van t aanrecht af trok bij t schoteltje. en ik zat ook onder de blaren en soms liet mijn vel ook op sommige plekken los:( mijn oma was erbij maar t ging zo snel en heeft zich jaren schuldig gevoeld maar wat je zegt t kan iedereen overkomen:(
    1 voordeel is wel dat ze heel jong is en waarschijnlijk geen littekens eraan over houdt. ik had blaren in mijn gezicht, op mijn romp en 1 arm en 1 been waren verbrand maar je ziet er helemaal niks meer van( kan me er ook niks meer van herrinneren, gelukkg maar)
    maar t neemt niet weg dat t vreselijk is en dat jullie een moeilijke tijd hebben wat betreft wonden verschonen ed.

succes met je meissie en hopelijk knapt ze gauw op en heeft ze er niet al teveel last van

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OH LIEVE MUSTY.....

ik lees je heeeeeeeeeeeeeeeeele verhaal.. vol schrik,.... en dan die foto.. tranen lopen over mijn wangen. Idd.. van een klein beetje thee en zelfs na je verhaal had ik zo'n wond niet verwacht...

Heel veel sterkte meid.. ook voor je kleine meis.. hopelijk geneest de wond helemaal mooi..

DIKKE KNUFFFFF

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn hemel, niet te geloven wat 30cc heet water kan aanrichten. Nooit gedacht. Hoe conforterend de foto ook is, we worden wel even allemaal met de neus op de feiten gedrukt wat zelf een "klein beetje" heet water kan aanrichten.

Vind het ook schandalig om te lezen hoe jullie in het ziekenhuis zijn behandeld, en hoe "schoon" het er was.

Heel veel sterkten vandaag!! Beterschap.

18. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik zit met een brok in m'n keel je verhaal te lezen, jezus wat erg!!
    Heel veel sterkte!!

19. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jeetje wat een heftig verhaal en wat zullen jullie je vreselijk hebben gevoeld!! Moest er gewoon om huilen toen ik je foto zag!!!!
    Heeeel veel sterkte en ik hoop en duim voor jullie dat alles weer snel goed zal gaan met de kleine meid!!!

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Echt een drama voor jullie en je kleine meisje! Heel veel sterkte gewenst, ik hoop ook dat ze vandaag niet teveel pijn heeft met het verband eraf halen!! En dat het mooi dicht aan het gaan is. Ik kan alleen maar denken gelukkig was het geen hele mok thee brr. Bedankt dat je het neer heb gezet, ga alleen nog maar meer opletten!!

Deel Deze Pagina