Ow wat vreselijk!!!! Ik weet niet wat ik moet zeggen... Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met jullie verlies! Liefs
Jeetje meid, wat een heftig verhaal. Zeker omdat je het vooraf aangegeven hebt dat je dit wist van je moeder. En wat hard om dan te horen dat het eerst fout moet gaan voordat ze iets doen. Toch wil ik jullie feliciteren met jullie prachtige dochter* die jullie papa en mama maakte. Een bijzonder moment, alleen kwam het te vroeg en moesten jullie meteen weer afscheid nemen. En wat was ze sterk door nog 3 uurtjes te leven. Ik snap heel goed dat je nu boos en verdrietig bent en de schuld bij jezelf gaat zoeken. maar jou kan niemand iets verwijten. Jij hebt alles gedaan wat je kon doen en dat weet jullie meisje* ook. Maar ik weet uit ervaring ook dat het makkelijker gezegd dan gedaan is om het een plekje te geven. Dat heeft tijd nodig en zal met ups en downs gaan. Ik wens je veel sterkte!
Ja tuurlijk het is nog maar dik twee maanden geleden meid. Hoop dat je er goed over kan praten met je vriend. Het een plaatsje geven vind ik ook niet echt een term waar ik iets mee kan.. ik heb dat gevoel zelf namelijk helemaal niet. Voor mij is het bijna een jaar geleden dat ik mijn dochter verloor en ook al ben ik verder gegaan met het leven het blijft leven en je blijft er toch mee bezig zijn. Verdriet zal blijven maar niet meer zo scherp aanvoelen straks. Sterkte knuffel
Dankjewel, vindt het heel mooi dat je zegt nog maar 2 maanden geleden, heb soms het gevoel dat mensen denken dat het al 2 maanden geleden is ..... Liefs Nadine
Dankjewel, weet ook wel dat het nog heel veel tijd nodig heeft, vergeten zullen we ze nooit, je gaat alleen zo erg aan jezelf twijfelen had ik niet dit of had ik niet dat moeten doen .... terwijl je eigenlijk diep in je hart wel weet dat je er niks aan had kunnen doen... Liefs Nadine