onze nieuwe aanwinst

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schattig zeg :):):)

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    zou goed kunnen dat hij misselijk is.
    als hij niet wil drinken kun je hem proberen wat water met een spuitje te geven of met een speciaal flesje, dat is hij denk ik toch gewend omdat hij zo zijn melk kreeg?
    katjes hebben 10% (minimaal) van het lichaamsgewicht nodig aan vocht.

of misschien de brokjes weken in water? of speciale kattenmelk?
    je kunt ook eens kijken op www.kattenpraat.nl, dat is ook een forum, en daar kunnen ze je ook goed helpen.

het is wel een schatje hoor!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja, ze worden misselijk van het ontwormen ja. Een kat kan ongever 3 dagen zonder eten en maximaal 2 dagen zonder drinken, dan zijn ze er wel al erg aan toe omdat dan alle nierfuncties al uitvallen.

Maar maak je geen zorgen hoor, kleintje moet nog wennen en dan hebben ze altijd minder honger. Toen ik mn 4 maine coons kreeg, allemaal jaar verschil ertussen behalve de laatste 2, zijn zusjes, aten ze de 1e dag ook niets.

En laat Maine Coons aub pas rond de 9 maanden castreren, Maine coons zijn pas na 4 jaar volledig uitgegroeid ipv een jaar bij normale katten. Normale katjes kunnen eerder onder het mes.

Hoe vroeger je een Coon castreert, hoe groter de kans op plasproblemen bij katertjes. Als hij gaat sproeien is het een ander verhaal, maar anders gewoon tot minimaal 9 maanden niet castreren.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vanmorgen heeft hij gegeten en gedronken en is weer super fit. hupt alle kanten op en is zo speels :) . het lag dus waarschijnlijk aan de wormenkuur of de autorit :) en is hij wagenziek haha

we gaan naar een dierenarts en besperken daar de opties enzo. hun zullen mijn wel goed advies geven over de nodige spuiten en andere belangrijke zaken

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Kook.

Wat een dropje <3

Deel Deze Pagina