Onze nieuwe icsi poging!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door butterfly0511, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Geweldig goed nieuws!

Snap wel dat je IVM weer zou willen doen als ik t zo lees. ;)
    Maar punctie was denk ik wel pijnlijker en langer dan bij IVF of niet?

Nu is t voor mij alleen maar afwachten tot ongi, en dan gaan we ECHT starten!

Spannend.
    Ik duim ook voor jou op goede resultaten!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wennes@ Mooie oogst meis!! duimen draaien weer .Op naar goede bevruchting.

3. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh wat goed Wen..
    pff zit met zweet onder m'n oksels laatste berichtjes te lezen!!! :)
    En dan die enge nare punctie!
    Je bent nu toch wel thuis van je werk hé......
    Ik ben aan het duimen...
    Dikke dikke KUSSS

4. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zo even notificatietype veranderd! Nu krijg ik als het goed is bericht als er een nieuw bericht is... ;)

5. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hey lieve Sass ,
    Ja ben deze week sowieso thuis, moest van arts!! En deze keer ga ik braaf luisteren want de ernst ervan is me toch wel goed duidelijk gemaakt in het zh.
    En wil woensdag wel heel graag een terugplaatsing en dat doen ze alleen als mijn eierstokken er rustiger uitzien.
    Hoe is het met jou, trek je het nog? Nog even en je hebt je hummeltje in je armen:)

6. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Al zou ik weet ik veel wat mankeren ik zou niet durven te klagen!!! Nu eindelijk de laatste loodjes.. is wel een beetje onwerkelijk en spannend.
    Ik denk aan je.. duim voor groen licht morgen.. xx

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
  8. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Zo we zijn weer terug uit het zh en we hebben een terugplaatsing gehad:)
    We hadden nog nooit zulke goede embryo's gehad zeiden ze. Hij was ook al 10 cellig, maar dat zegt me niet zoveel.
    Van de 13 eicellen waren er 10 bruikbaar voor icsi en 6 zijn er uiteindelijk gaan delen. We hadden 2 heeeele goede en 2 die net wat achter liepen. Dus hopelijk gaan er nog 3 de vriezer in.

Wel kreeg ik eerst een echo en tja daar schrokken ze van en ik dacht dus even dat er geen tp ging plaats vinden.
    Er zat vocht in mijn buik en mijn rechtereierstok had de grootte van een sinaasappel wat normaal kastanje hoort te zijn. Linkereierstok ook vergroot maar minder erg.
    Gelukkig was ik niet aangekomen in gewicht (zelfs 1,1 kg) lichter. En heb ik de afgelopen dagen volledige rust gepakt. Dit moet ik nu ook zeker blijven doen.
    Maandag moet ik weer even laten weten hoe het met me gaat.

Nu maar duimen dat ons toppertje blijft plakken!!!!!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wennes@ Supper meis , topertje groei maar goed tot een pracht wondertje in mamma haar warme buik.
    DUIM DUIM

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    WOW! 10-cellig! Klinkt heeeeeel goed meid!
    Laat deze maar lekker plakken!!!

Dus nu ook op het wachtbankje... !!!
    We duimen!!! xxx

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wat ontzettend fijn dat je door mocht... en nog wel met zoveel resultaat, super... en nu duimen idd
    En lekker niksen jij!!!! kun je je wel een beetje vermaken?
    Liefss

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Net voor de zekerheid check in het zh gehad. Had sinds begin van de avond pijn onder schouderbladen en net onder ribbenboog. Dus ff gebeld en voor de zekerheid wilde ze me even zien.
    Alle bloeduitslagen goed. Het zal hoogstwaarschijnlijk het vrije vocht uit mijn buik zijn die tegen het middenrif aanduwt als je ligt. En laat liggen nou net zijn wat ik het meeste doe:)
    Verder zag het er niet verontrustend uit. Vocht was niet overdreven veel en verder was mijn eierstok nog wel über groot zelfs met echo OP de buik kon je eierstok zien... Hihi.
    Nou ben weer gerustgesteld en ga weer verder met rustig aan doen;)

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Klinkt als niet prettig..
    Wel erg fijn dat je een extra check hebt gehad. Nu weet je waarom je wat voelt en hoe "het erbij staat". en ikke ook.. ;)
    Fijn weekend, Laat je maar lekker verwennen. xx

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Sass dat verwennen gaat helemaal goed komen. Vriendlief hier al heel de week thuis gewerkt zodat ik echt niets hoefde te doen. Dus drinken en eten word me steeds gebracht:)
    Voel me gelukkig al beter, alleen als ik dan iets gedaan heb valt het toch wel tegen, apart.
    Morgenvroeg bellen naar het zh hoe het met me is. Hoop dat ze aanbieden om nog een echo te maken. Voor mijn gevoel wel fijn als ik kan zien dat eierstok ook slinkt.
    Ga in ieder geval maandag en dinsdag nog niet werken. Daarna kijk ik wel, kan bij ons helaas niet altijd weg mocht het niet gaan dus dat is lastig.

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Je lichaam heeft het nodig die rust..... dus doorgaan met niksen!! ;)
    Wat heb je toch een schat van een mannetje zo te lezen..
    En al kunnen bellen??

Kuss

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Vanochtend gebeld en moet gewoon goed naar lichaam luisteren. Als ik iets doe en krijg wat buikpijn of ben buiten adem wil zeggen dat het teveel is. Dus we gaan nog even door met rustig aan doen, wat niet meevalt. Na een paar dagen heb je de bank en bed wel helemaal gehad, maarja als dit ons een prachtig wondertje opleverd....
    Ja en mijn mannetje is echt heel lief en heel bezorgd.
    Vandaag is hij voor het eerst weer naar het werk, maar heb wel 10 x moeten beloven als het niet gaat dat ik echt moet bellen;)

Oja en goed nieuws: nog 4 cryo's in de vriezer:):)

17. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Hier af en toe wat buikkrampjes, maarja weet niet of het van overstimulatie is of.....
    Wat zijn die 2 wachtweken toch een hel. Morgen pas op de helft, nog 1 te gaan;)

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wennes, ik herkende je naam nog van juni - ik hoop dat deze tp het gaat zijn voor jullie en dat je een heel mooi oktoberkindje mag krijgen! *duimduim*

19. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hey Wen,
    Dacht dat ik al gereageerd had.... maar zal dan toch echt in m'n slaap zijn geweest..
    Bah die onzekerheid weer in de wacht!!! 4 cryo's in de vriezer is super, maar hoop dat ze daar mogen blijven!!
    KuSss

20. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @odess: wat lief dat je me hier succes komt wensen. Heb idd helaas veel te kort meegeschreven in het juni topic.
    Hoe gaat het met je zwangerschap?

@ Sass heb je misschien op Hyves gereageerd dat je dat door elkaar haalt? Ach hormonen zullen we maar zeggen;)
    Goed plan om die overige 4 voorlopig maar te laten zitten:)

Deel Deze Pagina