Onze nieuwe icsi poging!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door butterfly0511, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ja, ik hoop dat jullie snel een zwangerschap van 9 maanden hebben!! Hier gelukkig alles goed - ik hoop dat je volgende week bij ons komt melden dat je weer zwanger bent, deal? ;)

Heb je een goed gevoel? Nóg 4 goede cryo's moet wel een heel fijn idee zijn, maar ik hoop dat je ze niet nodig hebt!

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Zou wel een mooie deal zijn hè, hoop zo dat ik hem kan waarmaken;)
    Heb eigenlijk niet echt gevoel erover, ben zo bezig geweest met de overstimulatie dat nu pas het besef begint te komen dat er ook een terugplaatsing heeft plaats gevonden.

3. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    *duim duim duim duim duim duim duim*

4. YellowButterfly

Het voordeel (even uberpositief doen hoor) daarvan is dat je al een dikke week verder bent :D Ik hou je in de gaten en *duimduimduim* :)

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    #65 butterfly0511, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    Dat is idd wel waar Odess... Hihi
    Vandaag al testje gewaagd, zit precies op 1 week na tp, maar helaas helemaal wit.
    Ben denk ik ook wel beetje te vroeg geweest:)

6. YellowButterfly

Dat is misschien wel een beetje heel erg enthousiast, hopelijk volgende week wel 2 mooie strepen!

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh erg is dat wachten... maar ik ben het helemaal met Odess eens,
    volgende week willen we 2 mooie strepen zien.

Heb je vandaag een beetje afleiding??

8. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Pff heel verhaal getikt en ineens weg... Grrrr

Heb voor de verandering weer eens lekker uitgeslapen. Zometeen met de dog wandelen en wat eten. Als ik me daarna nog steeds goed voel wil ik ff naar t werk toe. Kijken hoe mijn lichaam daarop reageert, want is in totaal toch een uur rijden en dan daar kletsen, ben benieuwd. Hopelijk maandag weer werken.

@ Sass rommelt t al? Wil je thuis bevallen?
    @ odess weten jullie wat t wordt?

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En.. nog gaan buurten op je werk? Hoop dat het gelukt is.. even lekker eruit en andere klets!

Ik ben vandaag weer op cô geweest in het zkh en ze wilde me bijna houden!! Bloeddruk was net over de grens. Met cito bloed geprikt en urine onderzoek.. en gelukkig was dat in orde. Moet maandag terug. Was wel raar, zoiets verwacht je niet en dacht gelijk aan de dingen die ik thuis nog wilde doen... al is dat niet eens belangrijk!
    Ik zou zoiezo naar het zkh gaan als de bevalling begint..

Liefss

10. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Sass jeej dat was schrikken zeg. Doe maar rustig aan hoor. Goed dat ze je maandag weer laten komen. Staat je vluchtkoffertje al klaar;)

Yep ben vandaag even uurtje op het werk geweest. Toch wel weer reactie gekregen, maar na even op de bank bijgekomen zakt het ook wel weer gelukkig.

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Aii jij dus ook heel rustig aan doen.. maar snap het wel hoor.. jij bent ook niet van het niks doen!!
    Vluchtkoffertje stond half klaar, wilde ik eigenlijk nog controleren! nieuwe pyama nog wassen, fototoestel met volle batterij erbij enzz. Morgen maar doen!

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Niks doen is 1 dag leuk, Bouma 2 dagen kan ook nog wel maar daarna is het niet leuk meer. Alhoewel ik het uitslapen wel erg lekker vind en dit ook errug goed kan:)

Nou morgen dus maar eerst het vluchtkoffertje verder inpakken. En volle batterij ZEER belangrijk;)
    Het is echt superdesuper spannend. Ben zo benieuwd naar de naam.. Hihi.
    Als het voor mij al zo voelt hoe moet het dan voor jou wel niet zijn.

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lief van je... ik leef ook heel erg met jou mee. Hoop dat je dit zo ook allemaal mee mag gaan maken..
    Maar ik heb zelf nog niet het idee dat het snel gaat komen.. en het kan ook zo nog 2a4wkn duren!! Maar nieuwsgierig..... jaaaaa
    Tja de namen dat is het enigste wat geheim is ;)
    Oja en ben nu via internet laatste dingen aan het regelen voor geboorte kaartjes.. ben eeuwige twijfelkont en heb eindelijk van de week de knoop doorgehakt!

Uitslapen.. daar ben ik niet goed in! Wat ga je morgen doen??
    Heb je nog een hobby binnenshuis?

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Begrijp ik nu dat jij wel weet wat het wordt:$

Heb nog geen plannen voor morgen. Paar wasjes draaien en beetje poetsen is er wel bij ingeschoten;)

Jij nog plannen?

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hahahaha lol
    Nee joh we weten het echt niet.. maar heb natuurlijk wel twee namen bedacht.
    Ooh nou snap ik hoe jij hem hebt gelezen!!! Whahaha :D Ik bedoelde dus dat dat het enigste is wat we geheim kunnen houden omdat we verder zelf niks weten!!

Heb wasje te drogen hangen van gisteren.. Maar gelukkig geen strijk! zijn handdoekken enzo. Beddengoed is ook aan de beurt. Maar lig nu weer lekker met lappie in bed. Dus dat moet maar even wachten..
    Verder beetje rommelen in huis en vanavond visite.

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wennes:

DUIM DUIM DUIM!!!!!

:)

17. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @brabbbel thnx voor het duimen, hopelijk brengt het geluk. Gesprek al gehad? Lees zo je topic wel even.

@Sass whaha ik dacht al, houd ze iedereen voor de gek dat ze het wel weet...hihi.
    Hier lekker lui op de bank met i pad. Al wel 2 wassen gedraaid dus toch iets gedaan;)
    Ben vanalles aan het uitzoeken voor onze bruiloft. Ben aan het zoeken naar kaarten en ringen. Leuk om te doen:)

18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh leuk... Ik was toen ook naar zo'n bruidsbeurs geweest.. ook erg leuk. Vooral de bruidsmode show. En ideetjes opdoen..
    Ga eens bedenken wat we vanaaf gaan eten. ;)

19. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wauw heb jij een I-Pad... die zijn gaaaaaf

20. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Helaas hier weer niet gelukt:x:x

Sinds zondagavond buikpijn, maar wel anders dan de wkn hiervoor. Ook had ik toen wat rose verlies.
    Dat is gisteren en vandaag alleen maar toegenomen. Steeds bij het afvegen en soms in inlegkruisje. Sorry voor het verhaal.
    Vanochtend getest en zo wit als wat.
    Mag morgen al bloed komen prikken.
    Denk wel dat ik zo al stop met de utrogestan want die hield normaal mijn menstruatie tegen en heb nu zon last van m'n buik dat het goed is als het doorzet. Eigenlijk mag ik pas stoppen met utrogestan als bloedtest negatief is, maarja test is negatief en al wat bloedverlies dan zit er toch niks, toch?

Deel Deze Pagina