Wennes@ Meis knuf, morgen bloedtest? tot aan je nod er mee door gaan!! je weet het nooit! anders morgen vragen aan de verpleegster daar. Dag voor nod nam ik de laatste s avonds.
Wennes meid toch dit meen je niet! Pff.. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je wel een mega dikke knuffel geven!! Knuff
Mmmm Dan even lichaam laten resetten komende week en dan klaar voor de TOPPERTJES die je nog hebt!!! Maar mijn duimen draaien gewoon heeeel hard door!!! Kanjer! xxx
@juulzon: hoe voel jij je?? Wat een zenuwslopende tijd hè. Hoop dat je kunt genieten van je vakantie. Wie heeft er ervaring met tp cryo's? Moesten jullie altijd een cyclus afwachten voordat er weer een tp mocht plaats vinden?? Mij staat iets bij dat ik weer een cyclus moet wachten voordat we verder mogen met cryo.
Nou bloedtest idd negatief. Nu ronde niks en daarna op naar onze cryo poging. Heb over 2 wkn afspraak staan omdat ik zelf geen cyclus heb dus hopelijk mag ik dan meteen aan de provera en dan zal de tp tegen eind maart zijn denk ik. Jammer dat we nu niet meteen door mogen. Maar mijn verstand denkt ook wel dat t misschien beter zo is zodat mijn lichaam een beetje tot rust kan komen van de heftige afgelopen wkn.
Hey lieve Wennes, hoe is het nu met je? Vroeg me dat af en heb dus even je topic opgezocht. Ben benieuwd! Liefs Shantii
Wennes@ Idd hoe gaat het nu met je meis? hoop dat je de steun kan vinden die je nodig hebt. Oneerlijke wereld ook baha dikke knuf.