ideeën iets leuks met partner

Discussie in 'De lounge' gestart door NoLu, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLu

NoLu Niet meer actief

Haj Haj..

Mijn vriend en ik willen zaterdag iets voor onszelf gaan doen. Oppas is geregeld voor de kids.. Na een jaar lang niks met zn 2en doen ben ik echt toe aan tijd voor elkaar.

Heeft iemand leuke ideeën wat we kunnen gaan doen.. max. 100 euro.

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    bios, uit eten? Dan zit je wel aan 100 euro.

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Overdag of 's avonds?

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Overdag lekker terrasje pakken, sauna

5. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

wij zijn naar de efteling geweest, lekker in de python

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ja wij houden ook van attractieparken, de laatste was Walibi!

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

lekker naar thermaal bad en daarna wat eten?

8. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Mooi weer:

Bootje huren, picknicken, strand, dierenpark, een stad of deel van Nederland bezoeken die jullie nog niet kennen, tandem huren, Texel, rolschaatsen, wandelen door de duinen.

Slecht weer:

Museum, bioscoop, Omniversum, via Groupon iets leuks, massage/kuuroord, zwembad, high tea.

Uit eten is sowieso leuk.

Er zijn zoveel leuke dingen te bedenken. Wij doen elke maand wat leuks samen. Deze maand boodje varen met picknicken. Gezellig dobberen en heerlijk eten in een weilandje.
    Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk....:D

9. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Ik heb een saunabon incl dinerbuffet voor 2 pers bij de zwaluwhoeve. Voor 45 euro mag je hem hebben!!!

10. Als het weer een beetje te doen is zou je savonds vuurwerk kunnen gaan kijken op Scheveningen :) Kun je daar eventueel ook eten van te voren, beetje over het strand lopen..

Je moet wel tegen drukte kunnen, overigens :p

11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Das lief, zou ik doen. Wij gingen elk jaar n dagje naar thermae 2000. Heeeeerlijk! Word tijd dat ik ook weer eens iets ga plannen.

12. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Als ts hem niet wil mag jij hem ook hebben hoor;)

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik wou inderdaad ook sauna roepen :) Echt heel fijn om jezelf te verwennen en ook lichamelijk dicht bij je man te zijn (ik bedoel dat veel minder vies dan het eruit kwam!).

Je kan ook lekker gaan eten, een bijzonder restaurantje uitzoeken en genieten van het feit dat je geen kindje bij je hebt. Goed glas wijn en een lekker bijpraten.

Ik zou zelf niet zo snel naar de bios gaan. Heb je eindelijk tijd om elkaar eens ongestoord te spreken.... zit je naar een scherm te kijken. Maar samen een activiteit ondernemen (geen idee wat je leuk vindt, maar bijv samen naar een klimmuur, ofzo) zou ik wel leuk vinden.

Ik zou iig de nadruk leggen op echt even tijd hebben voor elkaar en weer ff in elkaar investeren.

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.837
    3.630
    113
    Naar een leuke stad gaan (zoals Breda, Maastricht of Antwerpen) en dan lekker uitgebreid lunchen en wat drinken op een terrasje, beetje slenteren, biosje, 's avonds uit eten. Doen wij eens in t kwartaal.

Ik vind naar de bios gaan op zo'n dag juist heerlijk! Dat is nou echt iets wat ik mis sinds we een kindje hebben. Praten met elkaar is geen probleem, als de kleine op bed ligt is daar alle tijd voor. Dus zalig juist om lekker met popcorn en m&m's een filmpje te bekijken. Maar wij zijn ook wel echte filmfans, vroeger gingen we zeker iedere week naar de film, dus dat is wel echt een dingetje voor ons.

Deel Deze Pagina