Onze nieuwe zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 12 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Super goed nieuws en een geruststelling denk ik @aadeebee Wanneer heb je de volgende echo?
    Ik moet nog steeds de vk bellen, maar vind t nog zo vroeg.

2. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Dankjulliewel!
    Volgende echo over twee weken bij de verloskundige.

Ja snap ik @Esthertie, ik heb bij 6 weken gebeld. Maar ja het veranderd er ook niets aan. Gewoon doen wanneer je er aan toe bent.

3. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Oef de vermoeidheid slaat hier echt toe. Na het eten val ik in slaap op de bank. Was dat bij jullie ook al zo vroeg?

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ja bij mij ook heel snel en het is helaas nog steeds niet over

5. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik ben ook steeds erg moe, maar ik slaap ook erg slecht! Ben meestal erg vroeg wakker, wordt snachts meerdere keren wakker en heb de vreemdste dromen!

6. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @PH1 Dat herken ik ook, val laat in slaap, veel dromen, vaak en heel vroeg wakker en dan niet meer kunnen slapen :(

7. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik lig ook elke nacht ongeveer 2 uur wakker, ben echt helemaal kapot van moeheid. Herken dit ook echt niet uit me eerste zwangerschap, slaap ook bijna elke middag en s' avonds meestal rond 9 uur

8. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Herkenbaar! Ben ook moe 's middags en als het lukt probeer ik een dutje te doen. Moet s nachts tussen 3 en 4 naar de wc en slaap daarna slecht of weinig.

9. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Dat is ook geen pretje dat je nu nog steeds zo'n last hebt van de vermoeidheid.

10. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Gut ik doe niet gezellig mee sorry!!
    Moest weer even spieken.
    Gefelicteerd Esthertie !!! Geweldig!!
    Hopelijk gaat alles goed met iedereen.

Woensdag hebben we de termijnecho ... zenuwen komen weer!!
    Die 12 weken kunnen me niet snel genoeg gaan.

Dag slapen! Begin sliep ii als n roosje..
    Was ook zoo moe.
    Slaap uiterlijk 21:30.. meestal eerder.
    Laatste weken ook slechter slapen, erg vaak wakker..
    Weet soms niet of ik nou rare gedachtes heb of rare dromen.
    Vaker eruit om te plassen. Heel herken baar!

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Appelsientje Dank je!! BIjna de echo al.. spannend.

Ik heb net een afspraak voor de 1e echo gemaakt, heb hem op 10 april. Dan ben ik precies 8 weken. Afspraak met de VK is de week erna.
    Mocht de echo ook eerder maar vind dit prima zo. Hoe is het bij jullie?

12. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Hier begint de spanning wat toe te nemen! Morgen de eerste echo!

Heb vandaag een slechte dag gehad. Het weekend was denk ik iets te druk en te spannend ;) Was zo moe en beroerd gevoel.

We hadden zaterdag een feestje van het werk van mijn man en zijn tussendoor even wezen vliegen. Heel bijzonder en gaaf!

13. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Wat spannend PH1, veel plezier bij de echo en laat vandaag even weten hoe het was.

Wat fijn Esthertie dat je ook een afspraak bij de verloskundige hebt kunnen maken. Ik snap wel dat je met 8 weken pas een echo laat doen. Ik heb het deze keer ook pas met 7 weken en 6 dagen laten doen. Dan weet je in ieder geval dat er wat zichtbaar moet zijn en zijn de meest kritieke weken voorbij.

Hier ga ik me eindelijk iets beter voelen. Ik slaap eindelijk wat beter snachts, nu hopen dat het zo blijft. Aanstaande vrijdag weer controle bij de verloskundige dan kunnen we weer even hartje luisteren en dan op naar de 20 weken echo. Bijna alweer op de helft, moet zeggen dat het deze keer best snel gaat vergeleken met de eerste zwangerschap. Me buik gaat ook echt snel deze keer, lijkt wel of hij met de dag groter wordt.

14. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Wat leuk PH1, veel succes en plezier bij de echo vandaag!

Fijn dat je een afspraak hebt Esthertie, leuk om naar toe te leven en begrijp ook inderdaad dat je bij 8 weken doet. Dat was ons plan ook, als de bloedingen er niet tussendoor waren gekomen. Hoe voel je je verder?

Ja jeetje Wendy wat gaat dat snel bij jou, staat er ineens al 17+5 op je banner, super hoor! En fijn dat je je wat beter gaat voelen.

Op naar de echo Appelsientje! Leuke vakantie gehad?

Ik moet zeggen dat ik een stuk meer vertrouwen heb gekregen na de vorige echo en wat minder aan de doemscenario's denk. Ik durf weer vooruit te kijken en kan niet wachten tot ik 12 weken ben en we het echt kunnen roepen! Ik ga al wat aan mn buik merken, er komt echt een klein bolletje en s avonds echt een flinke buik. Helaas veel buikkrampen (van mn spastische darm) en ook flink moe. Gelukkig ben ik niet meer misselijk.
    Volgende week woensdag eerste afspraak bij verloskundige, hoef niet meer onder controle bij gynaecoloog als het zo blijft gaan!

Succes allemaal, fijne dag!

15. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @PH1 Oh wat spannend, laat je weten hoe de echo was.
    En vliegen is altijd leuk. Ik heb een keer een paar uurtjes in zo'n klein 4-persoons vliegtuigje gevlogen :)

@Wendy Super fijn dat je je beter voelt en minder moe bent. Mag nu ook wel, je bent bijna op de helft.

@Aadeebee Ik voel mij prima, sinds zondag eigenlijk helemaal niet meer moe. Ga dan wel twijfelen of het nog goed zit. Bij de mk was ik achter terug gekeken ook al een paar dagen niet meer moe, zelfs echt energiek en toen bleek het dus mis te zijn.
    Leuk dat je al een buikje gaat zien bij jou en je meer vertrouwen erin gekregen hebt.

Ik heb op 28-4 een trouwerij van mijn neef (zijn vrouw is dan bijna 20 wk zwanger). En ik 10,5 twijfel of we het dan aan de fam. vertellen. Ik verwacht dan toch echt een buikje te hebben dus een leuk strak jurkje oid kan ik niet meer aan als ik het wil verbergen.

16. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    De echo was goed! Het hartje klopt en over 2 weken (woensdags) mag ik weer voor een echo :)

17. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @PH1 Wat een fijn nieuws! Klopt de termijn ook of ben je iets voor- achteruit gezet. En over 2 weken gewoon alweer naar je kleine kijken :)

18. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Fijn PH1! Heerlijke bevestiging!

19. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wat een mooi nieuws PH1. hoever ben je nu?

20. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw

Ze heeft gezegd dat ik rond de 7 weken ben. En zit volgens mijn berekening tussen de 6.4 en 7.4 weken, dus is goed!

Deel Deze Pagina