Dan denk ik dat ik nu 11.4 weken zou moeten zijn, maar dan ga ik enkel uit van het moment van positief testen en de duidelijkheid van de streep.
Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Afgezien van de bijbehorende klachten en de onzekerheid die af en toe om de hoek komt zeilen..! Het schiet al weer mooi op met de weken! Zo fijn om allemaal weer zwanger te zijn. Hier gaat het ook goed, wel snel moe en af en toe een dag hoofdpijn. Ook de buikkrampen laten me nog niet echt met rust, maar niet meer zo hevig als geweest is. Wij hebben woensdag een controle bij verloskundige en volgende week nog een extra echo bij 16+4. We kunnen dan voor geslachtsbepaling kiezen maar we hebben nu besloten dat niet te doen! Het blijft nog even een verassing! Eens kijken of we dat bij 20 weken ook nog vinden ... Willen jullie weten wat het wordt Esthertie en PH?
Leuk dat jullie nog even gaan spieken! Wij gaan rond de 16 weken een geslachtsbepalende echo doen. Vind ik toch makkelijker met winkelen.
@AadeeBee Fijn dat het goed gaat op de krampen, hoofdpijn en vermoeidheid na. Wij willen zeker weten wat het wordt. Ben ik veel te nieuwsgierig voor en om praktische redenen ook handig. Weet niet of we tot de 20 wk. kunnen wachten, misschien dat we eerder nog een pret echo doen.
Ja helemaal goed. Uk was druk aan het wandelen! Was precies 12 weken zwanger en uitgerekend op 10 november. 9 mei weer een afspraak!
He meiden. Wat fijn om te lezen dat alle zwangerschappen goed verlopen. Worden we toch allemaal (weer) mama in 2017. Hier de laatste weken erg druk geweest met werk zie daarom nu ook pas dat het hele forum veranderd is. Hier gaat alles zn gangetje. Merk wel dat het nu allemaal wat zwaarder begint te worden. Aankomende week komt de behanger voor de babykamer en kunnen de meubeltjes over, kunnen we dat projectje ook weer afsluiten.
Fijn PH1! Fijn dat het zo lekker opschiet Wendy! Is het zwaar qua vermoeidheid of ook fysieke klachten (bijv je bekken/rug)? Vanavond de (extra) 16 weken echo gehad. Zo mooi om alles zo duidelijk te zien en te horen!
De babykamer is inmiddels klaar, zal van de week even wat foto's plaatsen, ben er zo blij mee, is precies zo geworden als in me gedachten. Ik vind deze zwangerschap wel zwaarder als de eerste maar heb gelukkig iets minder last van me bekken als bij de eerste toen had ik echt super veel pijn en nu eigenlijk alleen als ik teveel doe, dus ik probeer nu echt me rustmomentjes te pakken over de dag heen, denk alleen dat ik het werken niet meer heel lang ga volhouden want daar heb ik steeds erg veel pijn. Wat leuk een extra echo, willen jullie het geslacht niet weten? Vond die 16 weken ook een hele mooie echo, dan zie je echt al een heel mensje met alles er op en eraan en ook duidelijk herkenbaar. Ik heb met 28 weken weer een groeiecho, ben benieuwd of ons meisje dan wel haar gezichtje wil laten zien.
@Adeebee Heb jij al bijna de 20 weken echo? @PH Hoe was jou echo, je had er onlangs toch nog een? @wendy Ben benieuwd naar de foto's. Ik ben ook al een beetje bezig in gedachten met het kamertje. Hier beginnen de bekkenklachten helaas al vroeg, last van stuitje en billen na wandelen/ lang staan. Heb een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag voor een geslachtsbepalende echo. Wij (ik voornamelijk) konden toch niet wachten, ben zooo benieuwd wat het is.
Jeetje wat gaat dat snel esthertie, nu al een geslachtsecho? ik kon dat ook echt niet afwachten, veel te nieuwsgierig haha. Wat vervelend van je bekken, maar wel herkenbaar, ik heb er ook echt heel veel last van momenteel. maar gelukkig is het bij mij veel later als bij de eerste begonnen. ik zal zo de foto's van het kamertje even uploaden.
Hierbij de foto's. Accesoires moeten allemaal nog, maar daar moet ik nog even inspiratie voor zoeken.
@wendy Ja ik baal er ook van, vandaag even over de stoffenmarkt geslenterd en ik voel meteen mijn onderrug. Wat is het kamertje lief geworden Wij (ik dus haha) ga voor wit, grijs en mint groen. Wil niet te uitgesproken jongen/meisje en niet te zoet dan kan het een tijdje mee.
ja het is heel vervelend als je niet kan doen wat je wil, ik merk het vooral met me zoontje, ik wil van alles met hem doen, maar het lukt meestal niet, dat vind ik echt heel erg, gelukkig is hij dan wel erg lief voor me. Ik wilde een echt meiden kamertje, maar snap ook dat je een niet te uitgesproken kamertje wil, dan kan je er idd wat langer mee doen.