Het eerste trimester is voorbij en dus mogen we van onszelf aan de slag met dingen als babynamen. En dat doen we dan ook met verve Dit zijn de opties die we overhouden als we samen een avond wat namenlijsten en -sites doorploegen: Meisje: Anouschka Eline Eveline Hannah Josephine Julia Olivia Saskia Sophia Suzanne Jongen: Arthur David Florian Isaac Jasper Jurriaan Lennart Lucas Marcus Wat vinden jullie mooi?
Ik denk dat je op een andere lijn zit dan ik wat betreft namen (en dat is natuurlijk helemaal oké ), maar als je me laat kiezen dan van de meisjesnamen Julia en Hannah, van de jongensnamen Jasper en Florian, de rest echt niet.....
Mijn zoontjes heten David en Marcus, dus we zitten aardig op 1 lijn . Arthur, Jasper en Lucas stonden ook op ons lijstje, allemaal mooi. Van de meisjesnamen vind ik Eline, Julia, Olivia en Sophia erg leuk.
De meeste namen vind ik erg leuk! De leukste vind ik: Meisjes: Julia, Olivia, Sophia Jongens: Florian, Lucas Anouschka vind ik echt afschuwelijk. Lennart niet echt mooi en de rest wel prima.
Meisjessnamen: Josephine, Olivia, Julia, Sophia De rest van de meisjesnamen vind ik óf heeeeel erg 80's (Eveline, Saskia, Suzanne) óf gewoon niet zo leuk (Eline, Anoushka, Hannah). Jongensnamen: Jasper en Lucas. De rest vind ik niet mooi.
Van de meisjeslijst vind ik Hannah, Josephine, Suzanne en Sophia mooi. De rest een beetje saai of erg 80's idd. Van de jongensnamen vind ik alleen David leuk, en Jasper en Lucas gaan wel.
Meisje: Anouschka: niet mooi Eline: bwa ok Eveline: niet geweldig Hannah: mooi Josephine: gaat wel Julia: heel mooi Olivia: ook heel mooi Saskia: niet mijn ding Sophia: ook heel mooi Suzanne: wat ouderwets Jongen: Arthur: mooi David : ook mooi! Florian: wel ok Isaac: niet mijn ding Jasper: gewoon ok Jurriaan: niet mijn ding Lennart: ook niet mijn ding Lucas: heel mooi Marcus: ook heel mooi
Julie Olivia Sophia Hannah Eline Deze vind ik erg mooi en tijdloos. Saskia en Anoushka vind ik er niks. Van de jongens vind ik alleen Lucas en Jasper leuk. De andere zijn een beetje geweest.
Wat leuk al deze reacties! Ik zie dat velen Hannah mooi vinden. Vinden dat jullie niet een te 'Joodse' naam?
Hannah Josephine Olivia Suzanne Jongen: Florian Jasper Dat vind ik de leukste Oh en Hannah vind ik zelf juist als heel Nederlands. Maar dat kan aan mij liggen Succes met kiezen
Van jullie meisjesnamen vind ik Olivia héél mooi. Josephine ook! Gevolgd door Julia en Sophia Voor een jongetje hoor ik het liefst Lucas en Arthur uit je lijstje. Ik hoor liever Capser dan Jasper, misschien een ideetje?