hier ook veel oudere , maar een hele actieve groep vrijwilligers, die savonds bij de buurman voor het huis nog eens lekker een borrel pakken!!
Whaha, stiekem hou ik er wel van hoor, hou me gewoon stoer moet eerli toegeven dat ik het wel,leuk vind als ze spelen en vooral dan ook winnen, maar dit blijft wel onder ons he
Goed idee! Ik ga elk jaar naar Oerol op Terschelling en hoopte het daar te kunnen ontlopen, hihi, maar daar zijn ook allemaal wedstrijden op grote schermen bij restaurants enzo. Ik vind er zelf geen klap aan, maar veel anderen uit m'n vriendengroep wel, dus als ze winnen, zit de stemming er goed in, hhi. Zelf ga ik gewoon met een vriend en een vriendin van me in het zonnetje zitten kletsen en biertjes drinken Maar tijdens de andere wedstrijden leuke uitjes plannen is ook een goed idee!!
Ahhhhh ik vind het echt verschrikkelijk.. De oranje vlaggetjes van de vorige keer hangen nog steeds half in de boom!! Bah.. dat ze het er dan ook even uithalen.. Ik kreeg al een briefje in de brievenbus of we ook vlaggetjes gingen kopen en anders geld konden geven zodat hun vlaggetjes kunnen kopen voor de hele straat.. Nou wat dacht je van helemaal geen vlaggetjes?
Het hele tuincentrum voor jezelf, heerlijk rustig plantjes uitzoeken Jammer dat we dit jaar niet in NL zijn. Maar wel leuk om overal de oranje straatjes te zien.
Ik hou absoluut niet van voetbal, maar het ek of wk vindt ik opzich wel leuk om te kijken. 2 jaar geleden keken ze mij allemaal met verbazende ogen aan, want ik zat helemaal in spel. Ik was zelfs nog zenuwachtiger als mijn man, en die is wel een echte voetbal gek We hebben maar een klein straat met 4 huizen, is een doodlopend wegje. Gisteren kwam de buurman vragen aan mijn man of hij het leuk vindt om een beetje ons straatje te versieren. Waarom niet, is wel leuk toch. Gaan ze vanavond doen Die vrouw van die jongen en ik zeiden, prima maar maak er geen bonte kermis van.
Ik vind het geweldig heb mijn raam al ek klaar gemaakt, ben de eerste in de straat Heb er zin an hihi.
Ik doe met je mee! 2 Jaar terug versierde de buren ongevraagd ons huis! Mijn man heeft hem vriendelijk verzocht de vlaggen van onze dakgoot te halen. Ik was hoogzwanger en sliep heel slecht, dan nog eens dat geklapper naast je slaapkamerraam
mooi zn straat. ik hou niet van voetbal maar EK en EK vind ik nog wel leuk. hier geen vlaggetjes of iets anders. niemand doet mee dus dan ga ik niet als enige het hele huis versieren. heb naast mij oudere mensen ( eind 70) en andere kant zijn het soemaliers ( zal niet goed geschreven zijn) en die doen sowieso helemaal nergens aan mee. en heb ook geen goede contacten in de buurt om te overleggen of er iemand mee wil doen. succes met alles versieren voor iedereen
schuif es effe op onder die steen, ik moet er ook nog bij! vind t leuk voor anderen, alleen jammer dat de meeste fanatiekelingen alleen fanatiek zijn met ophangen en je nog tot september kapotte vlaggetjes, verschenen slingers en zo zie rond slingeren....
nou de dikke reet van mij die past niet onder die steen erbij maar anders!! gelukkig doe ze er hier in de straat niets mee heerlijk die rust