Ik vind t super gezellig staan, zo leuk! Maar ik hoop dat dit jaar niet te veel oranje in de straat komt te hangen. Want dan vallen onze mooie blauwe vlaggetjes niet meer op. Kinderachtig hè?
LOL! Ik heb tot 2 jaar geleden in Goirle gewoond, maar ik snapte het toen al niet. Een beetje versieren, oké. Maar daar zijn de gevels gewoon compleet oranje!!!
Hier sluit ik mij bij aan.. Bij ons in de buurt (paar straten verder) hebben alleen de aso's alles oranje gemaakt
Dan ben ik benieuwd wie jij bent! Ik kom uit Goirle, mijn schoonzus en schoonbroer wonen in die straat!
Doet met je mee bosi333 ik vind het een verschrikking hier begint ook al alles oranje te kleuren, maar wij doen er niet aan mee!!!
brabbel, lol nee snap het wel hoor!! heerlijk toch die oranjegekte, helaas doen denk ik hier niet veel mensen mee in de straat. Wij versieren wel, (of mijn man dan onder dwang, want die zou het liefst ook onder een steen kruipen.) maar I love it!!!
Ik heb niks met voetbal, maar EK en WK ja dat vind ik wel leuk. Nu versieren wij ons huis niet, maar ik kan wel genieten van de gezelligheid en als de meiden een nachtje niet thuis zijn als Nederland moet spelen nou dan duiken we de kroeg in om mee te doen. Die sfeer is erg leuk en de mensen zijn dan een stuk meer samenhorig.
Zat even terug te denken aan 2 jaar terug... Lag ik op de bank met baby op mijn buik of hij lag in de box te slapen en ik maar heel zachtjes commentaar leveren haha. En op het moment dat ik een fles stond te maken of poep tussen schouderbladen weg stond te wassen hoorde ik de halve buurt juichen. Ik heb volgens mij geen enkel doelpunt van nederland live gezien dat jaar hahaha. Hé, krijg er helemaal zin in nu
Ik vind het juist super gezellig! Hier liggen de vlaggetjes al klaar, shirtjes zijn ingeslagen, zelfs oranje glitters voor in het haar gekocht en schmink! Heerlijk, lekker lollig allemaal. Pijn in de buik van de zenuwen hebben. Ja, ik hou er van. Wij hebben nog de schade van het WK in ons plafond van de wedstrijd tegen Brazil. Vriend sprong tijdens het scoren van de bank en haalde zijn knokkels open tegen het plafond. Stuk wat zijn knokkels heeft geraakt, daar mist het stukwerk
Ik heb helemaal niets met voetbal, maar het EK en WK vind ik wel leuk en dan ben ik helemaal voor oranje (al ken ik haast geen voetballer bij naam en degene die ik noem zal waarschijnlijk allang niet meer bij Oranje zitten )). Twee jaar terug bij het WK kwam Lisa in het ziekenhuis te liggen, volgens mij op de dag van de eerste wedstrijd, die eerste weken is alles dus langs mij heengegaan. Na 2 weken was ze weer thuis en heb toen nog even van het voetbal sfeertje kunnen genieten.
Ik was zwanger tijdens het vorig EK...zei al tegen mijn vriend, dat doe ik nooit weer! Harden buiken van de spanning, ikke broodje nuchter tussen de aangeschoten mensen...
Hier waren wij ook de eerste in de straat die het huis versiert hebben. Wij wonen 3 hoog (bovenste) en voor ons een lange straat. Je ziet ons dus al van ver! Nu zijn er meerdere die wat opgehangen hebben. Al zal onze straat niet echt helemaal oranje worden, aangezien veel mensen er toch niks meedoen.