Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ poemel, das een lage bloeddruk! Mijne was steeds rond de 130/75
    Op t laatst steeds een hoge onderdruk van boven de 90. Ze kijken naar de onderdruk...
    Ben benieuwd of jullie een jongen of meisje krijgen, heb je een gevoel?

Hier gaat alles goed. Alleen beetje ziekjes, krijg je als je weerstand 0,0 is!
    Met mn hechtingen gaat het goed. Voel het nog maar geen pijn meer.
    Blijf allen zwak door het bloedverlies tijdens de bevalling, maar heeft gewoon tijd nodig.
    EEENNNN.... Ik pas weer in mn eigen broeken! Jippie! Dus ben gisteren meteen een nieuwe wezen kopen hihi

Verder evn een dikke knuf aan iedereen di er 1 kan gebruiken!!

Liefs!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zooo xd das vlug!
    hoop dat ik ook zo snel weer in mn eigen kleding kan!!
    hebbb zooo veel kleren ( waar ik nu alleen naar kan kijken ;) ) ik mis mn lekkere harembroeken ! ;)

3. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Poemelke; spannend hoor. Hopelijk kunnen ze het volgende week goed zien.

@Xd; tjee dat is snel zeg. Maar wel fijn hoor dat je je kleren gewoon weer aan kan!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Lydia, ik miste mn skinnyjeans zo haha... Wat is het fijn die weer aan te hebben:D
    Alleen mn buik is nog niet zo strak als dat ie was hihi... dus dat flubbert nog lekker:p maargoed, trekt (hopelijk) nog bij!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jaindd mn skinny en mn harembroeken die mis ik !

6. Yvanka

Yvanka Nieuw lid

8 jun 2011
    1
    0
    0
    Hallo dames,

ik ben nieuw hier en zal me eigen even kort voorstellen :)
    Ik ben dus Yvanka en ben mama van een dochtertje van 2.5 genaamd Yaleesa!!
    We zijn bezig voor een 2e maar gaat allemaal niet zo makkelijk!!
    Ik heb met de 1e ook clomid gebruikt maar toen was het met de 2e ronde met 50 MG clomid raak!!
    Nu ben ik ook weer begonnen met clomid ( ivm pcos )! dit is mijn 2e ronde clomid 50 MG en zit op dag 16 van mn cyclus!! maar nog geen enkel teken van een ei!
    Las ergens dat je ei wel later is met clomid? maar hoeveel later?

groetjesss

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Pffff even ego weer, meiden... Zit er nu even doorheen. Ben ontzettend mie, want ik slaap heel slecht. Ben onwijs moe, maar zodra ik in bed ga liggen, ben ik klaarwakker. En ik heb het zo druk op m'n werk. Dat is zowiezo geen goede combi. Maar ik vroeg me vanmiddag opeens af hoeveel woensdagen ik me nog zou bedenken hoever ik nu zou zijn en hoelamg geleden de miskraam is geweest.
    Ik bedacht me ook dat ik dit een zwaar jaar vind, ook al is t pas n half jaar bezig, en dat ik t niet trek om op vakantie te gaan. Hoe bizar is dat?! Ik ben zo moe, dat een vakantie me gewoon bang maakt. Ben bang dat ik zware heimwee krijg. Ik heb behoefte aan rust en m'n eigen huis. Hier kom ik tot rust. Ik ben gewoon zo moe...
    Eevieman zegt dat het oververmoeidheid met hormonen is. Ik denk het ook. Hopelijk gaat t snel weg! Knuffel voor jullie!

8. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Poemelke: Succes met je lage bloeddruk! Lekker veel dropjes eten nu ;)
    @Lydia1986: Moeilijk om een beetje rustiger aan te doen, maar je lichaam laat het wel aan je merken dus misschien lukt het dan beter ;)
    @Sammie26: Wat fijn! Ook welkom op het wachtbankje, duimen dat je een mooie positieve test hebt over 2 weekjes!
    @Xd24: Wat heerlijk dat je zo snel weer in je oude broeken kunt :)
    @Yvanka: Welkom! Ieder lijf reageert weer anders op clomid, bij mij heeft het maar 1 maand iets gedaan en verder reageerde mijn lijf er niet goed op. Maar cd16 is nog vroeg, dus het kan nog best. Ik ga voor je duimen!
    @Eevie: Het zou inderdaad kunnen dat je nu sneller moe bent nu je weer pas begonnen bent met spuiten. Het zijn toch weer hormonen waar je lijf aan moet wennen denk ik. Van de andere kant is het ook niet niks wat je achter de rug hebt met de miskraam en eist dat ook psychisch z'n tol. Rustig aan meid en ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Ik duim voor je, dikke knuffel!

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    iedereen een knuffel!!!!!

ff geen fut voor reacties... tja.. wanneer wel.. :)
    maar ik lees zeker mee :)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yvanka welkom :) bij mij kwam mn ei juist optijd door de clomid..

eevie, knuffel voor jou .. denk dat het toch wel fijn is ff op vakantie.. even weg van alles hier en de stress.. dikke knuffel!

11. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames hier ben ik weer hoe gaat het hier hopelijk gaat het met jullie allemaal goed ik ben inmiddels ongesteld geworden dat was wel minder maar vandaag ook een brief gekregen van umc nijmegen we hebben 12 juli om 15:30 een afspraak vind het aan de ene kant eng vooral dat ik bang ben voor de evt pijn maar aan de andere kant heb ik zo'n behoefte om verder te gaan er vloeien hier zo af en toe de nodige tranen vooral ja ik weet het moet ik niet doen maar als ik nou babyboom kijk.
    Ook als ik hier zo lees vind ik soms best moeilijk:(
    Maar ja zal er wel bij horen denk ik vind het wel fijn dat ik gewoon zo wat kan melde zonder me schuldig te voelen want ik denk wel aan jullie hoor:)

Heel veel succes op de wachtbank alle fm metingen en dropjes eten en ik hoor graag wie en wanneer iemand een jongen of meisje krijgt en natuurlijk duim ik dat we gauw allemaal zwanger zijn.

dikke knuffel saskia

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Sas31: Ik kijk ook babyboom en hoewel het soms confronterend is, vind ik het ook heel interessant en is het ook mooi om te zien hoe dicht geluk toch ook weer bij verdriet kan liggen. Sommige verhalen geven ook hoop! Balen dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat de afspraak staat en jullie weer iets hebben om naar uit te kijken! Ik hoop dat IVF jullie een lang gewenst beebje gaat brengen! :)

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii sas, hopelijk indd snel positief resultaat !
    babyboom wil ik ook gaan kieken ja :)

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het is hier stil vandaag!
    Niet veel te zien op de echo. bms is 6,4 en eitjes klein. Dinsdag weer terug. Als er dan niets te zien is, gaan we ophogen.
    X

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd stil .. !
    eevie bms is wel goed zo toch .. komop eitjes!! doe jullie best :)

16. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @poemel spannend zeg hebben jullie zelf een vermoeden wat het word?
    @xd beterschap meid en fijn dat je snel al weer in je kleren kan
    hoe gaat het met de kleintje?
    @eevie kan indd door de hormonen komen maar zou een vakantie nietjuist fijn zijn om alles een beetje achter je te laten en lekker te genieten van elkaar.iig een dikke knuffel en hopelijk voel je je snel weer goed
    @magic hoe is het met jou langniks van je gehoord
    @sammie spannend bij jullie en hopelijk veel geluk deze ronde
    @sas wat vervelend meid maar hopelijk slaat de ivf wel gelijk aan

hier gaat alles goed voel de kleine nu goed bewegen als ik rustig zit echt heerlijk is dat vooral omdat ik altijd met de angst zit dat er wat mis kan gaan.
    nou vanavond lekker feesten fijn weekend voor jullie dames

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jij ook een fijn weekend :) !
    super gevoel he .. voor mij is dat ook elke dag weer een bevestiging van 'ja ze is er nog '

18. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hallo,
    hier ben ik nog eens na lange tijd, ik zie da er verschillende zwanger zijn en of bevallen?
    ik heb gistere en vanmorgen licht positief getest, maar nu ben ik heel onzeker gemaakt door een vriendin, volgens haar heb ik positief getest door het gebruik van clomid.
    weet iemand van jullie dat?

19. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ha belgische mamma.. leuk dat je er bent.. clomid laat je niet positief testen.. dus.. voorZichtig gefeliciteerd!!!!! Whoei...

20. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ah ok, ja dan zal ik wel zwanger zijn is het wachten op een fellere test :) eindelijkkkkk

Deel Deze Pagina